Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Waar ontmoet ik Shemales

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Waar ontmoet ik Shemales

Gisteravond ben ik in Antwerpen gaan stappen. Kwam toen in een leuk latin cafe waar ook een paar prachtige shemales waren. Daar heb ik contact mee gemaakt. Na sluiting naar Bonaparte, een gay cafe waar de dames ook weer waren.
    Mijn vraag is; Waar vind ik in Nederland cafes waar ook Latin shemales komen? Zo'n cafe is een leukere manier van ontmoeten.

welk latin cafe in antwerpen was dat? en heb je seks gehad met een van hen?

Commentaar

Ik ben ook benieuwd om te weten welk café in antwerpen dat was...

Commentaar

Que Pasa zou dit kunnen zijn, hoek Lange Koepoortstraat en Minderbroedersrui - heb ik ook al verschillende keren aangename contacten gehad

Commentaar

thanks Ywolf , dan ga ik daar weleens langs , welke dag zal ik het best langsgaan

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Trojan Bekijk bericht
            Gisteravond ben ik in Antwerpen gaan stappen. Kwam toen in een leuk latin cafe waar ook een paar prachtige shemales waren. Daar heb ik contact mee gemaakt. Na sluiting naar Bonaparte, een gay cafe waar de dames ook weer waren.
            Mijn vraag is; Waar vind ik in Nederland cafes waar ook Latin shemales komen? Zo'n cafe is een leukere manier van ontmoeten.
            om deze thread maar weer eens leven in the blazen, ik ben ook wel benieuwd waar in NL je shemales kan ontmoeten voor hookup en zo. Iemand tips?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door B.D. Bekijk bericht

om deze thread maar weer eens leven in the blazen, ik ben ook wel benieuwd waar in NL je shemales kan ontmoeten voor hookup en zo. Iemand tips?
              • In ieder geval, tijdens het TranScreen filmfestival, maar dat is maar 1x per jaar.
              • De ??maandelijkse T&T party, in Sameplace.
              • Het T-girl feest in de Akhnaton, elke 2e maand van een kwartaal. (Volgende dus in februari)
              Bovenstaande zijn allemaal in Amsterdam, het is niet veel, maar wel een begin.

Commentaar

Aan het werk...
              X