Escualita

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Escualita

Iemand bekend met de Escualita party in parijs?

https://www.escualita.com/

Ik moet binnkort naar Parijs en denk er over om daar dan ook eens te gaan kijken.

baasharm ik ben er vd zomer geweest supertent!!!!!!!!! zou zo weer gaan lopen echt veeel transen eigenlijk alleen maar. ik was er rond half een toen was die net open en nog niet zo veel dames stonk daar heel muf en het leek een beetje op een oud bordeel. paar biertjes gedronken die redelijk aan de prijs waren maar langzaam liep de tent vol ik spreek slecht frans dus was best wel moeilijk om met de dames in contact tekomen en het lijkt wel of iedereen elkaar daar kent maar was echt super. heb geen dame kunnen scooren dat was wel jammer. wel lastig om tevinden vanaf 12 uur staan er dranghekken voor de deur daar aan kun je zien waar het is met een paar uitsmijters. een zij straatje van het plein trap omhoog veel . success
    likken als lassie

Commentaar

En zijn die meiden "te huur"? Valt er iets te beleven? Zijn er privé kamers of zo?
      Ik heb de fotos gezien, het ziet er inderdaad heel lekker uit!

Commentaar

Ik ben er vorig weekend geweest en een prima avond gehad. Het interieur is wel wat aftands maar er komen daar echt veel transen, shemales en een enkele travestiet. Iedereen lijkt mekaar te kennen en met beperkte kennis van het frans is het inderdaad wat lastig converseren. Maar een paar prijzige biertjes en een dansje verder lukte het wel om contact te maken met wat dames. Heeft verder niet nergens toe geleid, maar tegen 5-en ben ik toch tevreden naar m'n hotel vertrokken.
        Als ik weer eens in parijs ben, ga ik zeker terug

Commentaar

Aan het werk...
        X