Geouwezwam Tippelprostitutie Nederland

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Geouwezwam Tippelprostitutie Nederland

Door de verplaatsing van tippelprostitutie van rubriek Raamprostitutie naar Specialiteiten, is de behoefte ontstaan voor een nieuwe geouwezwam-rubriek alhier.

Tot uw dienst!
    Hoofdmoderator Algemene Zaken

Re: Geouwezwam Tippelprostitutie Nederland

Ben de komende tijd voor mijn werk geregeld in Amsterdam. Weet iemand of je daar nog ergens iets kunt oppikken?

Commentaar

Is er op de Europalaan iets in de middag al te doen?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door shiira Bekijk bericht
        Is er op de Europalaan iets in de middag al te doen?
        's-avonds vanaf 20:00
        Mitsumi,

Your Invisible Watcher

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door joolhul Bekijk bericht
          Ben de komende tijd voor mijn werk geregeld in Amsterdam. Weet iemand of je daar nog ergens iets kunt oppikken?
          Vergeet Amsterdam als het over Tippelprostitutie gaat. Sinds 2003 is er geen tippelzone meer en tippelen is nu ook verboden.

Commentaar

Zijn er hier mannen die vaker op de tippelplaats komen in Arnhem?
            Ik vroeg me af wie daar allemaal nog zijn qua dames, want ik ben er al een tijd niet meer geweest.
            Nou is het voor mij best een stuk rijden dus ik zou liever niet voor niks komen .

Groeten Rik

Commentaar

Er zijn hier wel wat recensies te vinden van de dames. Daar kun je wat informatie uit halen. Vaak is het wel rustig (3 á 4 dames op een avond), hangt ook een beetje van het tijdstip af. Meeste kunnen niet tippen aan raamprostitutie, maar dat kan ook komen doordat het in een auto toch wat behelpen is. Ik rij soms even langs voor een snelle pijpbeurt, verder doe ik daar niet heel veel.
              Laatst gewijzigd door Krukkie; 26-06-17, 19:13. Reden: onnodige quote

Commentaar

Op de tippelzone in Arnhem tref ik meestal een dame of 4 max.
                Dit jaar heb ik in ieder geval Nicole en Silvia nog gezien + 2 voor mij onbekende dames.

Ik ben bang dat je toch gewoon op goed geluk moet gaan.

- Swiftnick

Commentaar

http://www.dvhn.nl/groningen/Burgeme...-22299350.html
                  #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

In Arnhem probeert de gemeenteraad ook al jaren de zone te sluiten. Met als gevolg geen nieuwe dames sinds 2012 en nog maar 9 dames met een vergunning. Sluiting per 1 1 2018 staat op de agenda maar lijkt vooralsnog niet door te gaanwww.omroepgelderland.nl/nieuws/2136899/Tippelzone-Arnhem-voorlopig-niet-dicht
                    Laatst gewijzigd door Krukkie; 26-06-17, 19:12. Reden: onnodige quote

Commentaar

Een algemene vraag,
                      de laatste tijd lopen er verschillende dames rond op de tippelzone in Nijmegen rond zonder pasje.
                      Mijn vraag is wie weet een goede plek in Nijmegen om met een van die dames heen te gaan zonder dat je gestoord wordt ?

Commentaar

Waar wordt er dan getippeld in Nijmegen? Ik dacht dat dit niet meer was in Nijmegen, enkel nog een beperkt aantal dames achter de ramen?
                        Laatst gewijzigd door Krukkie; 26-06-17, 19:11. Reden: onnodige quote

Commentaar

De tippelzone is op de Nieuwe Marktstraat, als je met je rug naar de Nieuwe Markt staat, de ramen dus, dan zie je het Joris Ivensplein met het cafetaria en vlak daarachter net voor de tunnel, is aan de linkerkant de tippelzone.

Groet,
                          Krukkie
                          It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

En is daar nog veel activiteit? Indien ja, welke uren?

Bedankt alvast, leuk om te horen! :-)
                            Laatst gewijzigd door Krukkie; 26-06-17, 19:11. Reden: onnodige quote

Commentaar

Volgens mij is de tippelzone in Nijmegen, net zoals in Arnhem, open vanaf 20.00 uur.

- Swiftnick

Commentaar

Jaren terug was er op de Europalaan een Nederlands/Colombiaans jongedame van rond de 25. Ze was erg mooi en kwam uit Rotterdam. Ze was volslank, bruin haar, mooie borsten en stond op de hoogte van de vrachtwagen. Wie weet hoe ze heet en of ze nog werkt?

Commentaar

Vraag, in utrecht de tippelzonen zijn daar ook transen te vinden? Ik wil vrijdag avond eens gaan kijken daar en zoek een geile trans voor in de auto wat plezier te hebben.

Commentaar

Hi Allen,

Vraagje, valt er in Zwolle ook wat op te pikken? Of niks bijzonders daar?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Hansie124 Bekijk bericht
                                      Vraag, in utrecht de tippelzonen zijn daar ook transen te vinden? Ik wil vrijdag avond eens gaan kijken daar en zoek een geile trans voor in de auto wat plezier te hebben.
                                      Ja hoor meer dan genoeg.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftnick Bekijk bericht
                                        Volgens mij is de tippelzone in Nijmegen, net zoals in Arnhem, open vanaf 20.00 uur.
                                        Klopt dit? Ik ben namelijk vrijdag overdag in Nijmegen voor mijn werk, en vrij vanaf +/- 13u00. Kan ik er dan al terecht?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door De Facteur Bekijk bericht

Klopt dit? Ik ben namelijk vrijdag overdag in Nijmegen voor mijn werk, en vrij vanaf +/- 13u00. Kan ik er dan al terecht?
                                          Dan is die officieel niet geopend. In de buurt en ook in de buurt van de ramen hangen weleens verslaafde dames rond op zoek naar klanten. Maar dat mag officieel niet.

Commentaar

weet iemand iets in zeeland te welk loopt te tippelen? lijkt me wel een geil idee