Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Arnhem, Westervoortsedijk

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Re: Arnhem geouwezwam

2 vragen
    1 wat vragen de dames aan de tippelzone zo gemiddeld tegenwoordig ben er lang niet geweest
    2 vroeger kwam ik veel in het spijkerkwartier bij ene Sylvia , superslank en mooi
    zij vertelde altijd in Zevenaar te wonen weet iemand wat van haar, zou haar nog wel eens weer willen zien.
    ze zat altijd op nr 130 spijkerstraat

Commentaar

@roger1950. Dat ligt er 'n beetje aan hoeveel vraag er is. Een dame met een slechte avond, pijpt je voor 'n paar tientjes om een voorbeeld te noemen.
      De prijzen gemiddeld ga uit van €35,- tot €50,- pijpen en neuken.

Commentaar

• Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Nicole (Ned)

Vanaf hoe laat is er eigenlijk iets te beleven in deze tippelzone ?
        Is het enkel 's avonds of start dit al in de late namiddag ?
        Ik ga donderdagmiddag een kijkje nemen

Commentaar

• Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Silvia (Tsj)

Hallo
          Ter hoogte van waar staan deze dames ben al meerdere keren daar wezen rond rijden maar kan je helaas nog niet vinden hoop datnjullie me kunnen helpen

Commentaar

• Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Silvia (Tsj)

Oorspronkelijk geplaatst door theboyboy24 Bekijk bericht
            Hallo
            Ter hoogte van waar staan deze dames ben al meerdere keren daar wezen rond rijden maar kan je helaas nog niet vinden hoop datnjullie me kunnen helpen
            de meisjes staan bij de keet vanaf 20.00 uur tot 01.00 uur

Commentaar

Ik heb zin om vanavond een dame te bezoeken en ik kom uit Arnhem. Voor mij zijn er dus een paar opties: Arnhem (tippelzone), de ramen in Nijmegen, Escape in Doetinchem of de ramen in Deventer...

Waar is de bezetting het best denken jullie op zaterdagavond?

Commentaar

meeste dames zitten in nijmegen kun je makkelijk op twee plaatsen kijken tippel en raam

vorige week nog in arnhem geweest stonden 2 dames en was net in deventer en daar stonden er 4 achter de ramen.

lijkt wel of het overal wat minder word jammer jammer

Commentaar

Volgens mij is de Escape zaterdagavond nooit open. Kom zelf regelmatig in Nijmegen, omdat het lekker dichtbij is. Daar heb je inderdaad in deze regio de meeste keus, alleen het aanbod en kwaliteit dames is erg beperkt helaas. Heb je ooit gedacht naar Duisburg te gaan? Ongeveer uurtje rijden vanaf Arnhem/Nijmegen, maar veel meer keus en stuk goedkoper voor een standaard sessie

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jasonwachtmeester Bekijk bericht
                    lijkt wel of het overal wat minder word jammer jammer
                    In het zuid-oosten zie je hetzelfde. Tippelzone Imstenradeweg dicht. Privehuizen gaan dicht of draaien slecht met mindere dames. Tussen Roermond en Maasbracht lagen voorheen 10 privehuizen, daar zijn er nog 2 van open.
                    Het Baekenlandplein in Eindhoven wordt nog redelijk bezocht en er zitten een aantal dames met goede service.
                    Voorts de twee enige saunaclubs in Nederland Yinyang in Roermond en Sixsens in Vaals die het goed doen. Met goed aanbod aan dames en concurrerende prijzen met Duitsland, want mijns inziens is dat de oorzaak waarom raambuurten en privehuizen het minder doen inde grensstreek.
                    Zoals het nachtloper 83 al verwoordde, lagere prijzen en doorgaans betere service in Duitsland. PZC en vaak ook TZ in de standaardprijs van €30

Commentaar

Reed vanavond bij toeval langs de tippelzone en toch even een kijkje genomen, ondanks dat ik geen geld bij me had. Telde toch zeker 7 á 8 dames die er stonden. Waarvan ik er twee niet herkende. Ligt dat aan mij? Dat ik ze gewoon nooit eerder heb gezien? Of is het mogelijk dat er nieuwe dames bij zijn gekomen?

Commentaar

Kan iemand mij vertellen hoe ik bij deze tippelzone kom.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jan1986 Bekijk bericht
                          Kan iemand mij vertellen hoe ik bij deze tippelzone kom.
                          Beste jan. Vlakbij het gelredome kan je de N325 op. ( richting westervoort) je komt over een grote brug, wat de nederrijn kruist. Vervolgens de 1 ste stoplichten sla je links af. (Westervoortsedijk ) na zo'n 50-100 mtr, linksaf. Het heet: Kleefse waard. S6 aldaar.

Commentaar

Dank je wel instalmen.

Eerder in dit topic schreef ik het volgende:

Routebeschrijving:

Op verzoek hierbij de routebeschrijving naar de Tippelzone in Arnhem (Oude Veerweg/Westervoortsedijk.)

Als je vanaf Stadion Gelredome komt, neem je na de Pleybrug de eerste afslag links richting Westervoort. Bij de eerstvolgende stoplichten ga je rechtdoor, de weg gaat dan met een flauwe bocht naar links en als je rechts een verlicht infobord ziet en een bushalte dan ga je daar linksaf. Je gaat dan als het ware weer links terug dezelfde weg op en meteen rechts ga je de Oude Veerweg op, die weg gaat meteen met een bocht naar links en je ziet dan aan je linkerhand een laagbouwhuisje staan en daar begint het. De dames rijden met je mee naar de afwerkplek, dit zijn parkeerplaatsen voor auto's met schotten ertussen.

De openingstijden zijn van 20.00 uur tot 01.00 uur.

Groet,
                            Krukkie
                            It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Het is Alweer 10 jaar geleden dat het Spijkerkwartier gesloten is

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sjalie Bekijk bericht
                                Het is Alweer 10 jaar geleden dat het Spijkerkwartier gesloten is
                                Ik ben banger dat het nog wel wat langer zal gaan duren. Balen dus...

Commentaar

Ja echt jammer dat het spijkerkwartier gesloten is
                                  Kwam er regelmatig en had ook daar een aantal vaste dames die ik regelmatig bezocht
                                  Wandelde daar altijd met plezier

Commentaar

• Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Surinaamse

Ik ben ook niet zo goed met namen, maar denk wel te weten om wie het hier gaat. Kom zelf met enige regelmaat op de Arnhemse zone en de laatste tijd is het vaak rustig. Vaak staan alleen deze twee dames er, heb zelf met beide dames ervaringen.

Mogelijk zijn er andere forumleden die er een naam aan kunnen koppelen.

De blonde dame met zeer grote borsten staat iets na de inrit naar de afwerkplekken toe. Showt haar flinke voorgevel goed. Ben een keer door haar gepijpt en eigenlijk geen klachten. Enige wat ze niet fijn vindt is wanneer je met je hand haar hoofd 'stuurt' tijdens het pijpen.

De Surinaamse dame is inderdaad stevig en wat klein. Lacht altijd vriendelijk en staat eigenlijk altijd bij het hek voor de keet. Net voor de inrit naar de afwerkplekken toe zeg maar. Ook door haar ben ik meerdere keren gepijpt. Vond haar altijd een van de betere in het pijpen. Lekker zag, veel afwisseling en geen tanden.

Hopelijk kan iemand hier de namen van de dames plaatsen. Ik kon nog geen bestaande topics van ze vinden in het forum.

Commentaar

• Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Surinaamse

Dat moet dan gaan over Anja en Anita (donker)

Commentaar

Zijn er bepaalde dagen dat er voldoende meiden op de baan lopen? Of bepaalde tijden, vroeg of juist later op de avond.

Commentaar

• Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Hennie (Ned)

hoi ik heb een vraag word er nog getippelt in Arnhem ik kan het niet vinden op internet staat de rietgrachtstraat maar ik ken daar de nieuwe brandweerkazerne maar lopen ze dan daar????

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie Bekijk bericht
                                            Routebeschrijving:

Op verzoek hierbij de routebeschrijving naar de Tippelzone in Arnhem (Oude Veerweg/Westervoortsedijk.)

Als je vanaf Stadion Gelredome komt, neem je na de Pleybrug de eerste afslag links richting Westervoort. Bij de eerstvolgende stoplichten ga je rechtdoor, de weg gaat dan met een flauwe bocht naar links en als je rechts een verlicht infobord ziet en een bushalte dan ga je daar linksaf. Je gaat dan als het ware weer links terug dezelfde weg op en meteen rechts ga je de Oude Veerweg op, die weg gaat meteen met een bocht naar links en je ziet dan aan je linkerhand een laagbouwhuisje staan en daar begint het. De dames rijden met je mee naar de afwerkplek, dit zijn parkeerplaatsen voor auto's met schotten ertussen.

De openingstijden zijn van 20.00 uur tot 01.00 uur.
                                            Tippelen buiten deze zone is verboden, dus mag er op de Rietgrachtstraat niet getippeld worden.

Groet,
                                            Krukkie
                                            Nogmaals de routebeschrijving naar de tippelzone in Arnhem.

Groet,
                                            Krukkie
                                            It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar