Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Groningen, Bornholmstraat, Christina (Bra)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Bornholmstraat, Christina (Bra)

Al jaren geen dame meer bezocht op de Bornholmstraat, maar ik wou het wel weer eens proberen.

Zag dit kleine poppetje staan. Gevraagd naar de mogelijkheden, 35 euro voor pijpen met condoom en zonder condoom zou 80 euro moeten kosten met klaar komen in de mond. Vooruit we proberen het.

Ze stelde zich voor als Christina, uit Brazilie, (Rio de Janeiro). Spreek aardig goed Nederlands en woont naar eigen zeggen al heel lang in dit land. Alfijn het pijpen zonder condoom was erg matig. Zou haar hier een zesje voor geven. Bij sturen of haar handje vast pakken, was uit den boze.
    Ze komt op mij over als een geharde temeier.
    Ze heeft met een keer of 5 verteld. Dat alle buitenlanders Nederland haten en dat ze hier alleen is voor geld. Dit maakte de sfeer er niet leuker op.

Uiteindelijk er een orgasme uitgeperst.

Absoluut geen herhalingsgevaar.
    “Build your own dreams, or someone else will hire you to build theirs.”

Re: Groningen, Bornholmstraat, Christina (BRA)

Zonde na al die jaren direct een tegenslag..was 1 hokje verder gereden ,zat Karin altijd vertrouwd en goed.
    Slanke Brunette.
    Ben nog voorbij gereden.

Commentaar

Heb haar gisteren avond weer gespot op de baan.

Commentaar

Is dit de dame is het rood?

Commentaar

Peter de Vries Nee, die dame in het rood heb ik ook gespot. Heeft wel wat weg van de Cubaanse Sabrina. Wie die dame in het rood is weet ik niet.

Christina is een stukje kleiner ziet er uit als een klein poppetje, spreekt een aardig woordje Nederlands. Was een beetje in het zwart gekleed en had een knotje.

Commentaar

Dame in rood is Annabelle gekleed in een rood lingerie achtig setje. Beetje man/vrouw gezicht..

Commentaar

Aan het werk...
            X