Groningen, Bornholmstraat, Georgina (Bul)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Bornholmstraat, Georgina (Bul)

Nu het A kwartier het einde begint te zien, was de nieuwsgierigheid aanwezig om te kijken of er mss al meiden hun bestemming elders hebben gevonden..
    althans het gerucht gaat immers dat vele meiden op de zone verder gaan.

Het zou toeval zijn dat deze ergens in de 20 jarige Bulgaarse er 1 van zou zijn, Georgina.
    Vanavond in het laatste hokje te vinden gekleed in zwart, haar in een staart en een niet onaardige look.
    Voor een vergelijking met wat er stond was ze gewoonweg knap, maar in het algemeen een leuke jonge meid om te zien.
    Nu de rest nog.

Meegenomen en Engels sprekend de weg verder vervolgd.
    Het standaard pakket maar gekozen, zeker voor de eerste keer en dit soort types in het verleden ook gehad met matige prestatie.

Georgina zat al klaar met het cd, aangekleed en al nog..toch wel begrepen dat het p+n moet gaan worden ipv een treksessie oid. "Het komt goed" was de blik.
    Na wat ruwe trekpogingen gevraagd of het oke was, en vervolgens ging de broek omhoog ipv uit.
    Er zijn meer meiden die het zou doen, iets wat totaal niet werkt en zeer onprettig en erop duid dat het wel heel snel moet gebeuren. (Karin ,Sabrina hebben ook een handje van deze techniek) Trouwens Pijpen ........gewoon niet

Nou dan maar ff zo proberen, maar voor het kon gebeuren glijmiddel erbij...pffffff
    Georgina maar goed genomen, erg ongemakkelijk maar toe maar.

Voor de looks mag ze zeker wel op de baan zijn, ze ziet er gewoon netjes uit als een standaard Bulgaarse , die je zo zou kunnen treffen in het nu nog levende A kwartier.
    Je zou haar zo oppikken als je haar daar ziet staan, maar kom je achter de geleverde diensten, dan zou je haar toch maar laten staan bij een 2e bezoek.

Re: Groningen, Bornholmstraat, Georgina

Waar bovenstaand eindigt begint deze ...

Grappig te lezen dat deze meid al eerder ingestapt was..wist t niet eens meer totdat ik de recensie zag.
    Vanavond was het weer pet met de keuze, de advertenties sites stonden boordevol......rommel of fakers.
    Nieuwstad , lijkt meer spookstad te worden.
    Doodzonde dat de gouden tijden toch echt de geschiedenis ingaan..

Georgina weer gespot, zonder te weten vanavond dat ze eerder dus is ingestapt, haar wederom laten instappen en ja zoals eerder vermeld vanwege de goede looks en lichaam.
    Het pijpen is beter geworden maar mag zeker niet te lang duren.
    De broek bleef aan en ging weer omhoog, dat neigt al naar een vluggertje maar de nood was zeer hoog.
    Zelfs met deze matige beurt toch weten te scoren ,en zo lang het duurde voor de keus op haar viel zo snel was deze beurt voorbij.

Kan niets anders zeggen dat geheel aan te sluiten zoals het al was, qua diensten en prestaties zeker niet gedaald maar ook zeker geen stijging. Lekker na een lange tijd en als er gewoon iets het lichaam moet verlaten.
    Maar toch wel genoten!

Commentaar

Met nog geen enkele reactie of recensie, hierbij de 3e dan maar..

Georgina stond met haar vriendin in hokje 3, na even de boel te hebben bekeken was ook daar niet heel veel aanbod.
      Nikky nog gespot, na lange tijd, arrogantie gehalte was extreem hoog weer. Nou strepen we die ook maar af vd lijst
      zo een topper was t ook weer niet.
      Affin, Georgina werd net gekaapt, dus maar ff haar vriendin gesproken, een meid met zeker een vergelijkbaar lichaam, maar het gezicht stukken kattiger. Van dichtbij praat ze poeslief maar goed, eenmaal de looks..niet te vermijden.

Direct hierna kwam Georgina weer terug vermoedelijk een blowjob gehad, niet teveel over nadenken gewoon gaan.
      Meegenomen, blijft wel een lekker meisje absoluut voor daar.

Weet nog vd vorige keer dat de broek vreemd genoeg aanblijft ditmaal ook weer, maar gelukkig niet storend.
      Zelfs het pijpen was lekker lang, ze had r zin in.
      Na een goede opwarming Georgina maar goed genomen en genoot hier hoorbaar en voelbaar van.
      Haar poesje werd goed nat, na het goed nemen voelde je de nattigheid en hoorde je het gezuig van t vocht.

Het moment dat ze zich niet meer stil kan houden, dan weet je dat je goed op weg bent.
      En ja hoor daar kwam het hoogtepuntje.
      Overigens buiten op /tegen de motorkap vind ze geen probleem, maar kies daar niet voor.
      Leuke meid voor de baan, en scoort zeker nu een ruime voldoende.

Commentaar

Gisteren al gespot in spijkerbroek vandaag geheel zwart, wat een lekker lichaam heeft deze meid,en zeker een mooi koppie.
        Ondanks het spel in de auto niet echt heel super is, toch weer meegenomen.
        Zag haar van achter al aan komen lopen en een paar tellen daarvoor al iemand lopend gespot die langs de Mercedes garage vertrok, even geobserveerd, vermoedelijk haar chauffeur o.i.d..
        Zag de persoon vertrekken en Georgina dus opgepikt, een lekker pijpbeurt volgde en vervolgens en missio genomen.
        Uiteindelijk met de hand een lekker fonteintje gecreëerd.

Commentaar

Déjà vu?
          Gisteren al gespot in weer die lekkere spijkerbroek, goh wat een lekker kontje en benen heeft deze meid.
          Een hele prestatie om voor de laagste prijs deze maar te laten lopen.
          Vanavond kon het niet moest r gewoon weer even meenemen.

Aangekomen werd Georgina net afgezet (Tuurlijk gisteravond een half uur zeker gewoon vrij) , om de baan weer op te gaan na een ronde de baan weer op, werd ze potverdrie net weggekaapt pff
          Weer wachten maar, nou de3e keer beet hoor.

In een half uurtje dik had ze 3 klanten al, lekker verdiend.
          Moet ze zeggen ze sprint er ook uit t is gewoon de knapste meid. Ze pijpte weer voortreffelijk, zowaar wilde ze doorgaan ja ze had de smaak natuurlijk goed te pakken, toch aangegeven haar te willen nemen.
          De broek ging weer zo raar naar beneden, uit doet ze hem nooit dat blijft een vervelend iets.
          Na even sturen was het raak, haar poesje dampte erover vd warmte. T is was al een koude avond, maar dat gedeelte voelde lekker warm. Helaas hier niet volgetikt maar haar handjes hebben het afgemaakt.
          Prima meisje die de statistieken daar zeker omhoog krikt.

Commentaar

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...e/default.aspx

Commentaar

Georgina stond weer online op kinky zie bovenstaande link en dus de gok genomen en richting de baan gereden.
              Aangekomen was er een heuse stilte, maar het laatste hokje gaf al aan dat ze er was, en ja hoor na een ronde te hebben gereden zat ze daar weer.

Het feit dat ze een lekker meisje is, gewoon het lekkerste vd baan wordt ze uitgenodigd.
              Prijs verhouding en diensten zijn prima voor even zo een tussendoortje.
              Georgina lijkt haast een ex hoekstraat meisje die na de sluiting hier zich nu vertoeft.

Met de gedachte zo een meisje nu zo op te pikken is een heerlijke kick, en ze heeft de looks ,oordeel zelf in tegenstelling
              met andere figuren waar de zone bekend om staat.
              Het seks spelletje was prima, een lekkere pijpbeurt, afgewisseld met een knusse intieme beurt die werd afgesloten in haar handen.
              En zoals gewend heeft ze het keurig voor elkaar met schoonmaak doekjes.
              Nogmaals voor de baan een toppertje die deze promotie absoluut verdient!

Commentaar

Groningen, Nieuwstad 49-II, Georgina

Afgesproken 70 voor rustig aan en beetje vingeren. Na 15 minuten kwam de mededeling dat de tijd bijna om was en of ik maar even € 50,- bij wou betalen voor meer tijd. dat wilde ik niet en werd de job snel met de hand afgemaakt.
                Absuluut geen herhalingsgevaar.
                ..........
                Laatst gewijzigd door Batista2014; 10-03-17, 00:18.

Commentaar

Re: Groningen, Bornholmstraat, Georgina (Bul)

Deze dame ziet er erg goed uit. Haar gespot en direct meegenomen. In het bushokje ging het condoom om mijn nog slappe jongeheer. Deze werd vakkundig stijf gepijpt. "Sex" vroeg ze na een paar minuten zuigen. Haar broek ging op de knietjes en ze boog voorover. Haar lekker hard geneukt. Ze ging steeds voorover leunen tot ze bijna met haar handen op de grond kwam. Haar billen lekker ver uit elkaar getrokken, zodat ik goed zicht had op mijn pompende leuter in haar natte grotje. Het condoom tot de rand gevuld met mannenpap. Gelukkig heeft deze dame ook snoetepoetsers om jezelf een beetje op te frissen. Gezien haar looks en prestaties gaat deze dame mij vaker klaar laten komen.

Commentaar

Vanavond weer es het lekkerste meisje vd zone genomen.
                    Zag r al zitten,maar was druk met de Phone bezig mooi tijd om ff een ronde de maken.
                    Werd toch al drukker de 2e keer en ja hoor weg!
                    Na ja, 3e keer was beter zag Georgina eraan komen lopen, die heerlijke geile slanke benen gegoten in een strakke jeans, heerlijke kont en direct meegenomen hoppa de auto in.

Georgina pijpte voortreffelijk vanavond, erg lang en daar kwam weer de vraag "seks?" nee...ga gewoon door en dat deed ze braaf, na een paar heuse klaarkom schok gevoel momentjes gestopt en daar ging alles uit, half uit.
                    Voelde al dat om haar kutje de boel al nat was, met dank aan de voorganger want eenmaal haar kutje gevonden om erin te gaan, hoe duidelijker werd hoe nat ze was en opnieuw werd.
                    Met een paar keer half eruit en keihard erin spatte het vocht tegen de dijen, dat was een goed gevoel.
                    Georgina die altijd stil moest nu toch wel kreunen van genot, ze was geil en het was geil.

Dor haar gehijg en haar hoge vochtgehalte perste aan deze kant het witte water eruit regelrecht haar tunnel in. grandioos, zelfs een applaus tegen het lichaam, zo wilde ze het blijkbaar.

Commentaar

Re: Groningen, Nieuwstad 49 II, Georgina

Vandaag Georgina bezocht. In tegenstelling tot Albert j. geen gejengel om geld.
                      Ze is een 30 jarige slanke, roemeense dame met een mooie b-cup. Ook in het bezit
                      van een mooie, goed gevormde bilpartij. Ik vond het warm in haar kamer en heb haar
                      gevraagd of we het rustig aan konden doen. Geen probleem.
                      Na ons van de kleertjes te hebben ontdaan, heeft ze mij heerlijk en stevig gepijpt.
                      Daarna in "girl on top" positie klaar gekomen. Met 20 minuten stond ik weer buiten.
                      Misschien wel kort, maar beslist een heerlijke ervaring rijker

Commentaar

Deze dame nu al weer een aantal keren meegenomen. Ze blijft een lekker ding om te zien. Ik pak haar meestal in het bushokje. Lekker staand pijpen en dan achterlangs tegen die heerlijke kont aan stoten. Soms laat ik het met de hand afmaken, waarbij ik haar mag vingeren.
                        Het is wel een echte pro, kort en zakelijk. Wel geeft ze netjes geld terug als je niet gepast hebt.
                        Gezien haar advertentie op Kinky zou ze ook anaal doen. Iemand hier bij haar ervaring mee?

Commentaar

Lekkere Geo'na weer meegenomen, t was kil en koud maar oef lekker hot in de auto.
                          Alleen al dat lekker lichaam in beweging is al een genot.
                          Pijpen was erg goed, duurde even voor ze de goede snaar pakte maar ze had em gelijk door om vervolgens direct verder te neuken wat intens gebeurde.
                          Snel, hard en overheerlijk haar kutje volgespoten.
                          Echt een juweeltje.

Commentaar

Georgina weer gespot en direct meegenomen. Weer lekker staand laten pijpen. Ze kreeg hem snel op volle oorlogssterkte. Ze keek af en toe geil omhoog. Is altijd leuk om je leuter in een zachte vrouwenmond te zien terwijl de dame je recht aankijkt. Na ca. tien minuten vroeg ze of ik ook seks wilde. Nou, daar was ik wel aan toe. Haar broek ging weer half naar beneden en ze boog geil voorover. Ze was lekker nat, want ik gleed soepeltjes tot aan mijn ballen naar binnen. In een oplopend tempo haar hard gepakt waarbij ze mij lekker bij mijn ballen vast had. Het condoom diep in haar volgespoten en hem nog even laten zitten voordat zij hem eruit liet glijden. Weer een snoetepoetser er over heen en met een goed gevoel en lege zak weer op pad. Blijft een toppertje op de baan.
                            Heeft iemand haar al eens gebeft?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door peterx3
                              of doet beide.... geen idee.
                              Omschrijving bornholmstraat en linkje met foto van Empress betreft dezelfde dame als die ik bezocht heb in Nieuwstad.
                              Vervolg mag trouwens ook pm
                              Ze doet beiden inderdaad

Commentaar

Samengevoegd, topic voorlopig maar onder Nieuwstad laten staan, laten we Bornholm ervaringen ook maar hier onder dit topic neerzetten, anders blijven we bezig
                                Laatst gewijzigd door Wombraider; 04-07-17, 22:15.
                                #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

Zag haar weer staan en lekker laten pijpen tot het eind. Ondertussen lekker met haar billen gespeeld. Blijft een lekker ding.

Commentaar

Georgina opgepikt ,zodra het oogcontact er is komt ze er al een gewandeld. Een fantastische sexbeurt heeft weer plaatsgevonden.

Commentaar

Ze zag mij aan komen rijden en gaf een knikje. Naar achteren gegaan en weer lekker laten pijpen en vervolgens haar weer goed van achteren gepakt. Prijs/kwaliteit/uiterlijk is voor mij een zeer dikke voldoende.

Commentaar

Ze zat er, direct maar meegenomen. Een ruige pijpbeurt volgde en daarna lekker in missio genomen en haar weer volgespoten.
                                        Van toen tot en met nu een topmeid.

Commentaar

Met dank aan de bruikbare info, natuurlijk direct opgepikt op de verlaten baan..alleen Nikky zwierf rond. De seks was weer fenomenaal, rustige start maar daarna.......oef!