Utrecht, Europalaan

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

[QUOTE=cabardouche;n1978851

Op zich prima. Ik vind het niet echt meer van deze tijd zo'n tippelzone. Het is ook echt de onderkant van de prostitutie. Vaak verslaafde dames die van voor niet weten dat ze van achter nog leven. De kostprijs van het in stand houden van zo'n zone is vaak ook hoog.

Het is echt 'n beetje een oplossing voor dames waar niks anders mee aan te vangen [/QUOTE]

Op zich prima dat de heroineverslaving helemaal op zijn retour is. Daar ben ik het mee eens. Maar ,en dat blijf ik herhalen ,de tippelprostitutie bestond lang voordat de heroineepidemie zijn intrede rond 1973 in Amsterdam deed. Dus de dames die toen stonden te tipppelen waren gelegenheidsprostituees die geen zin hadden om achter het raam te blijven zitten en dat bleven ze doen ook in de hoge tijden van de heroineverslaving. Alleen waren ze dan waarschijnlijk in minderheid. Geloof me , als wandelaar heb ik dames op de Utrechtsestraat (Amsterdam) en de Europalaan opgepikt die helemaal niet verslaafd waren en die er heel goed uit zagen. En zeker niet zielig.
    Wat de kostprijs van het onderhoud van een tippelzone betreft, lijkt dat me erg mee te vallen. Met uitzondering uiteraard van de Theemsweg toen in Amsterdam maar dat was ook een belachelijk project dat raakte noch kant noch wal. Oorspronkelijk bedoeld voor heroineprostituees maar neergepleurd in de middle of nowhere met permanent voor de ingang een politieauto met 2 dienders erin. De heroinedames kwamen dus niet meer omdat de zone veel te ver van het Centrum lag en dus veel te ver van hun dealers maar daarentegen kwamen een heleboel trans en Oostblokmeisjes.

Commentaar

Net voor het eerst in mijn leven naar een tippelzone gegaan, en dus voor het eerst naar de Europalaan.

Het was een oudere niet zo'n knappe Zuid-Amerikaanse, maar grote borsten en grote kont, dus voor mij goed. En wilde het toch een keer ervaren. 40 euro voor pijpen neuken.

Ik dacht eerst, fijn ik heb een grote auto, is het lekker ruim voor de sex, maar die garageboxen waar je in moet, past een BMW 5-serie niet echt goed. Dus dat was niet relaxt met naar achteren gaan. Vind sowieso het hele gedoe is de auto niet echt relaxed.

Bij het penetreren merkte ik dat ik niet diep genoeg kwam. Ik kwam gewoon niet helemaal naar binnen. Iets hield me tegen. Ik heb geen idee wat het was. (Ik dacht zelf misschien een tampon oid.) Ik zei ook tegen haar dat ik niet diep genoeg naar binnen kwam. Zei wuifde dat weg.

Uiteindelijk heb ik gevraagd of ik anaal mocht, omdat ik zo toch niet ging komen. (Da weet ik tenminste zeker dat ik lekker diep kan stoten) Dat was 100 euro zei ze. Ik zei dat ik nog maar 30 euro had. Toen vond het het oké dat ik voor 30 extra haar anaal nam. Ik moet zeggen dat dat erg lekker voelde. Wel heel krap op zijn hondjes op de achterbank van de auto. Maar ben toch erg lekker klaargekomen.

Interessante ervaring. Maar omwille van het gedoe in de auto, zal het mijn hobby niet worden.

Commentaar

Weer is wezen kijken... 2 transen en 2 a 3 junks... wat een vreselijke achteruitgang op de laan onvoorstelbaar. De gemeente heeft het voor elkaar ook dit hebben ze vernietigd.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door The Fishermen Bekijk bericht
          Weer is wezen kijken... 2 transen en 2 a 3 junks... wat een vreselijke achteruitgang op de laan onvoorstelbaar. De gemeente heeft het voor elkaar ook dit hebben ze vernietigd.
          Ik was een paar dagen geleden in Utrecht voor zaken en rond een uur of halfnegen s’avonds reed ik zonder al te grote verwachting naar de laan. Weer drie keer niks en na een paar rondjes rijden met pauzes ertussen besloot ik om maar naar Amsterdam terug te rijden. Kortom rond 22:00. Nu heb ik definitief onder de Europalaan een streep gezet. Zoals je het zegt, de gemeente heeft het voor elkaar.

Commentaar

Welder ja erg hé het laatste stukje hoop in Utrecht is ook vernietigt het is onvoorstelbaar. Zo idioot dat ze geen vergunningen meer geven.

Commentaar

Welder ja erg hé het laatste stukje hoop in Utrecht is ook vernietigt het is onvoorstelbaar. Zo idioot dat ze geen vergunningen meer geven.
              Zeg dat wel! Maar het is tegenwoordig het beleid, dood laten bloeden die handel.

Commentaar

Het bloeit weer op de laan ! Zal aan de zomervakantie gelegen hebben.

Commentaar

Het bloeit weer op de laan ! Zal aan de zomervakantie gelegen hebben.
                  Verrek, natuurlijk, de dames waren gewoon op vakantie, vandaar de leegte op de laan! Logisch eigenlijk, de dames vinden veel leuker om in de regen en de kou te staan. En het is ook bekend, mannen worden in de zomer veel minder geil, dus weinig klandizie in deze periode. Nou ik ben benieuwd.

Commentaar

Maar alle gekheid op een stokje, kun je The Fishermen mij / ons vertellen wat voor dames ( uiterlijk, leeftijd) dat waren en zag je er nieuwe gezichten bij? Bij voorbaat mijn dank voor je beschrijving.

Commentaar

Nee welder het waren helaas alle bekende gezichten, Anna , Suzy , adriana , en Serena! Vooral Serena is een goeie. Voor de rest nog veel gezichten en transen die ik niet bij naam ken. Kortom ik denk als je volgende week als een nieuw schoolseizoen etc start gaat kijken op de laan er wel weer een aanbod is van 20 vrouwen.

Weet iemand trouwens wie die vrouw is met ALTIJD rode laarzen en een rode jas of rode jurk. Staat altijd bij het stoplicht van de hoofdweg met blondachtig haar blank en een beetje petite. En of zij goed is? Kijkt altijd lief.

Gr

Commentaar

Nee welder het waren helaas alle bekende gezichten, Anna , Suzy , adriana , en Serena! Vooral Serena is een goeie.

Gr
                        Nou, beste The Fishermen, bedankt voor je informatie en je weet niet hoe ik blij ben met de terugkeer van Serena. Zeker een goeie. Wat zeg ik, een topper! Maar zij is wel een heel lange tijd weggeweest. Staat ze nog steeds op dezelfde plek? Vroeger, als je vanaf de studentcomplex naar de laan reed, reed je de keet waar de dames even chillen voorbij, en Serena stond net voor de uitrit aan de linkerkant. Althans aan de kant van het hek maar wel schuin op de hoogte van de uitrit. Goed ik ga volgende week een poging wagen maar dan zorg ik dat ik er vroeg bij ben want Serena draait zo goed dat ze meestal rond 22:00 klaar is. In ieder geval thank you very much.

Commentaar

Welder en? Heb je de laan nog recent bezocht?

Commentaar

Zeker. Vorige maandag, dus. Helaas drie keer niks. Ik was er rond 21:00. Toen stonden er pakweg 6 prostituees ( 2 trans en 4 vrouwen) Een uur later maar een stuk of 3. Geen Serena, geen Maaike enz. Volgens mij heb je toevallig een eenmalige opleving meegemaakt. In ieder geval hield ik het om 22:45 voor gezien. Zonde van mijn tijd en behoorlijk frustrerend als je bedenkt dat er veel meer leuke vrouwen op de laan zouden staan indien de gemeente dat kutvergunningsyteem zou intrekken. Maar goed , er zit wel een opzet achter, dat weet ik dondersgoed.

Commentaar

ik ben er in de afgelopen weken 2 keer weer geweest op de vrijdag en zaterdag avonden en als je dan niet te laat rond 10/11 uur gaat is het aanbod wel beter dan doordeweeks. Toch zeker 8/10 vrouwen en een paar transen gezien.

Commentaar

Welke dagen en tijden is serena er

Commentaar

Ik kwam er meestal tegen op dinsdag of donderdag uurtje of 8 half 9

Commentaar

gozer12 doordeweeks vanaf 19.30 tot max 22.00 soms ook zondag. Je moet haar echt snel halen anders kom je er niet meer tussen. Succes !

Commentaar

Waar kan ik haar aan herkennen? Kan je beschrijven hoe ze eruit ziet?

Commentaar

Umm lange blonde haren ongv 1,75 jaa en een jong gezicht meestal toen ik der zag had ze een zwart leren jasje aan maarja ze is gewoon niet te missen de knapste van de laan

Commentaar

Aan het werk...
                                        X