Groningen, Bornholmstraat, Kelly

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Bornholmstraat, Kelly

Vorige week even over de tippelzone gereden. Nog voor het eerste hokje bij de plantenbak stond jonge blonde dame met stevig postuur. Wel eens eerder gezien maar staat er zeker niet elke dag. Even gekeken of ver verder nog wat tussen stond maar niets van mijn gading. Bij 2e rondje was Kelly verdwenen. Even gewacht en paar minuten later werd ze door een klant weer afgezet.
    Haar opgepikt en afgesproken 15 euro voor PMC met borsten bloot. Eenmaal achter haalde ze meteen haar borsten te voorschijn, flinke memmen waar ik lekker aan mocht voelen. Rubbertje erom en me lekker laten zuigen. Al met al goede ervaring, zeker voor de tippelzone.

Re: Groningen, Bornholmstraat, Kelly

Van de zomer bij het op rijden van "de baan" vielen mijn ogen meteen op de blonde dame bij de plantenbak die nog voor het eerste hokje staat. Eerst maar even een rondje gereden om te zien wat er verder nog aanwezig was. Er waren die avond ongeveer 8 tot 10 dames aanwezig maar mijn gedachte bleef bij de blonde dame bij de plantenbak. Ik op nieuw de baan op gereden en vragen naar de mogelijkheden. p+n met cd €30,-. Prima prijs voor de baan en zeker voor de schoonheid die deze dame is. Aangezien het die avond nog 20 graden plus was stelde Kelly voor om het "fietsenhok" in te gaan mits deze schoon was. Ik was haar eerste klant die avond en ze was nog niet achter geweest. Na te hebben betaal ging haar panty op de enkels en mijn broek ging ondertussen ook op mijn enkels. Kelly haalde haar prachtige volle tieten te voorschijn die je heerlijk mag masseren. Rustig werd mijn "vriend" stijf en kwam het CD er om heen. Ze begon heerlijk te pijpen met haar knal rood gestifte lippen. Wat een genot was dit. Na een aantal minuten te zijn gepijpt overgegaan naar het neuken. Zij steunde met haar armen op het aanwezige bakje en ik nam haar heerlijk achterlangs. Wat een genot om in haar heerlijk grotje te mogen stoten. Na een minuut of 10 het CD volgespoten in haar heerlijke kut. Direct nadat ik me had terug getrokken kwamen de bekende vochtige doekje te voorschijn. Wij ons allebei weer opfrissen. Ze bood mij zelf desinfecterende gel aan om mijn handen schoon te maken. Prima meid die zeker vaker bezocht zal worden. Echter is ze alleen aanwezig wanneer ze er zin in heeft.

Commentaar

Aan het werk...
    X