Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Daisy (Ned)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Daisy (Ned)

Het verbaast me eigenlijk dat ik geen eerdere berichten kon vinden over haar.
    Laatst reed ik bij de tippelzone er stond niet veel en wou al vertrekken. Toen ik er af wou rijden zag ik Daisy staan. Ik herkende haar van eerdere bezoeken en hele tijd geleden. Ik stopte en ze kwam naar de auto toe. Ik sprak haar aan over het feit dat ik haar al een tijdje niet had gezien. Ze vertelde dat ze niet meer op de tippelzone werkt omdat ze geen pas had. In het verleden had ik niet echt goede ervaring met haar gehad. Ik wou net weer aanrijden toen ze vroeg of ik een dame zocht. Ik gaf aan dat er niets voor mijn bij stond en daarom op het punt stond om naar huis te gaan. Ze vroeg of ik interesse had om met haar mee te gaan. Ik twijfelde erg maar besloot toch ja te zeggen. Ze gaf aan dat we niet in de loods konden omdat ze geen pas had en ergens anders heen moesten. Ik dacht ja daar begint het al. Ze zei dat we wel naar haar thuis konden als ik haar daarna weer terug zou brengen. Dat was geen probleem. Eenmaal daar moest haar vriend nog gaan. Eenmaal binnen gingen we eerst rustig zitten en ik wist me geen houding te geven. Opeens kleed zei zich uit en ik dus ook. Eenmaal naakt ging ze weer op de bank zitten en was bezig met haar telefoon dat duurde best lang waar ze ook haar excuus voor aan bood. Ze zei je mag tijdens het wachten wel aan me zitten. Terwijl ze op antwoord wachte begon ze me af te trekken. Na 10 min kwam ik bijna klaar en dat merkte zei ook en stopte. Ze vroeg of ik een sigaret had voor haar en dat we daarna zouden beginnen. Ik dacht dat word niks hier op die bank. Na de sigaret begon ze spullen uit de kast pakke om het bed op te maken. Daarna heb ik echt goede sex gehad met haar lkker rustig gepijpt en toen liep ze naar de keuken dat gaf mijn de gelegenheid om rustig te worden. Want door haar pijpwerk was ik al weer bijna gekomen. Nog ff lkker geneukt en toen ik klaar was gewoon rustig gelegen een paar min en toen het condoom er af en alles schoon gemaakt. Ze vroeg nog een sigaret en die hebben we eerst gerookt voordat we ons hebben aangekleed. Haar nummer gekregen en sindsdien al meerdere malen afgesproken. Zeer tevreden

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Daisy (Ned)

Daisy, helaas een slechte ervaring mee, geld gegeven en ze sprong achterop een fiets van een bekende van haar, weg was ze

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Timm_ Bekijk bericht
      Hoe ziet deze Daisy eruit ken er namelijk ook een waar ik slechte ervaring mee heb ook geld gegeven en weg was ze.
      Half lang blond haar, vrij slank, ongeveer 30 jaar denk ik dat ze is, ziet er vrij leuk uit zeker in vergelijking met de andere dames op de zone

Commentaar

Aangezien dat ik mijn favoriete dame niet kon bereiken, ben ik even langs de baan gereden.
        Na een paar rondjes kwam er een dame aangelopen die ik wel interessant vond, heb haar aangesproken
        en het bleek Daisy te zijn.
        Aangezien de berichten over haar had ik mijn twijfels, maar ik was in een geile bui en dacht gok het erop en heb haar meegenomen.
        Toen ik weg wilde rijden zei ze dat we ook in de loods konden.
        Na financiële te hebben geregeld, hebben we ons uitgekleed.
        Mocht overal aankomen als ik het maar voorzichtig deed.
        Ze heeft me gepijpt wat een beetje gehaast was daarna lekker gen....
        Overal veel ze me niet tegen, het is een vriendelijke meid die het zo snel mogelijk klaar wilt zijn, maar als je met haar afspreek dat je er de tijd wilt nemen is dat geen probleem.
        Als je het maar van te voren aangeeft.
        Ik heb haar telefoonnummer gekregen en de volgende keer probeer ik haar thuis af te speken.

Commentaar

Vanmiddag heb ik i een geile bui een afspraak met Daisy gemaakt, had haar 06 nummer gekregen na de laatste keer.
          Kon na een half uurtje langs komen, toen ik aan kwam stond ze al te wachten in een sexy strak jurkje.
          We zijn naar binnen gegaan en zag dat ze de slaapkamer al gereed had, na de gebruikelijke handelingen hebben we ons uitgekleed,
          ik vind dat ze goed uitziet (Had ik de vorige keer niet goed kunnen bekijken)
          Ze is dun met kleine borsten, eenmaal op bed mocht ik haar overal betasten.
          Ze heeft me lekker gepijpt en sex met diversen standjes was goed.
          De volgende keer als ik in de stemming ben bel ik haar weer op.

Commentaar

Is Daisy nog te bezoeken via de tippelzone? Zo ja welke dagen is zij het beste bereikbaar?

Koenxxx

Commentaar

Daisy is er elke dag vanaf dat het donker begint te worden,
              op dit moment vanaf een uur of negen.
              Na mate het eerder donker wordt is ze er eerder te vinden, je moet een paar keer langs rijden.
              Ze staat vooraan bij de eerste rotonde.

Commentaar

Vandaag daisy gebeld voor een afspraak, kon gelijk langs komen.
                Toen ik aankwam moest haar vriend nog even weggewerkt worden,
                Maar daarna het financiële afgehandeld te hebben, hebben we ons uitgekleed en zijn we op bed gaan liggen.
                toen dacht ik we kunnen aan de slag sprong ze op en zei ze dat ze nog even iets moest doen, geen probleem zei ik.
                Maar toen ging ze van alles doen tussendoor kwam ze er bij liggen zodat we een beetje kunnen spelen.
                En ging ze weer van alles doen, de sex was goed maar lijkt of ze dingen vergeet waarvoor je komt.
                De vorige keer was het ook zo, je moet even geduld hebben uiteindelijk komt het wel goed.
                Heb er zon 1 1/2 uur gezeten.
                De volgende keer wel 2x denken voor ik haar bel.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door amy lee Bekijk bericht
                  Vandaag daisy gebeld voor een afspraak, kon gelijk langs komen.
                  Toen ik aankwam moest haar vriend nog even weggewerkt worden,
                  Maar daarna het financiële afgehandeld te hebben, hebben we ons uitgekleed en zijn we op bed gaan liggen.
                  toen dacht ik we kunnen aan de slag sprong ze op en zei ze dat ze nog even iets moest doen, geen probleem zei ik.
                  Maar toen ging ze van alles doen tussendoor kwam ze er bij liggen zodat we een beetje kunnen spelen.
                  En ging ze weer van alles doen, de sex was goed maar lijkt of ze dingen vergeet waarvoor je komt.
                  De vorige keer was het ook zo, je moet even geduld hebben uiteindelijk komt het wel goed.
                  Heb er zon 1 1/2 uur gezeten.
                  De volgende keer wel 2x denken voor ik haar bel.

Ik ken het dat wachten. Heb er regelmatig meer dan een uur gezeten en dan bedoel ik ook gezeten.
                  En inderdaad was het zo dat ze eerst geld vroeg en dan haar vriend weg stuurde. Beetje ongemakkelijk. En vervolgens zit je daar te wachten voor niks.
                  Ik heb haar er over aangesproken en dat ik om die reden minder vaak kwam. Heb haar een voorstel gedaan dat als we afspreken dat we eerst ons ding doen en daarna de andere dingen doet. We doen het nu zo ik bel haar 5 min van te voren dan is haar vriend al weg. Bij binnenkomst leg ik het geld op het kastje en dat blijft liggen tot we klaar zijn. Dit ook om te verkomen dat ze me weer laat wachten. Want nu kan ik het geld pakken en gaan als het te lang duurt. Maar sinds we die afspraak hebben gaat het goed. En vind ik het prettig om er heen te gaan. Ze pijpt me lekker rustig en daarna lekker neuken

De laatste paar afspraken waren goed

Commentaar

Mannen
                    wat vraagt ze voor prijs als je met haar naar huis ga

Commentaar

De kosten zijn als je met haar mee naar huis gaat 30 euro voor pmc & nmc,
                      Als je iets anders wilt zal je dat met haar moeten bespreken.
                      Houd er alleen rekening mee, als je met haar mee gaat dat het erg lang kan duren voordat ze tot actie over gaat.

Commentaar

Aan het werk...
                      X