Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Groningen, Bornholmstraat, Graziana

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Bornholmstraat, Graziana

Na een rondje over de baan reed ik richting Euroborg, en daar werd ik toegezwaaid door een leuke blonde dame, dus snel gekeerd en gevraagd wat ze wilde.

Ze vertelde in slecht Engels dat ze op zoek was naar een ''party'' dus dan weet je genoeg niet? 20 voor pijpen, 30 voor P+N (mc)

Ik vroeg haar of ze meeging naar een appartement, want buiten in de kou of in de auto is niet mijn ding, en of het pijpen ZC kon. Dat moest 100 euro kosten, toen ik zei dat dat veel te veel was zei ze 50, dat klonk al beter, dus instappen maar.

In het appartement aangekomen rustig uitgekleed, gewassen, en gekletst, zo goed en kwaad als dat ging, ze spreekt alleen Roemeens en zeer slecht Engels. Ze lacht de hele tijd, heeft op zich een leuk gezichtje, maar is qua body toch net iets te fors naar mijn smaak. Ze zei Graziana te gebruiken als artiestennaam, 21 jaar te zijn en uit Roemenië te komen

Na lekker staand opgeilen begon ze heerlijk te pijpen (ZC), dat was echt prima. Je kon tempo en ritme goed aangeven, hand op haar hoofd ook geen probleem, aan je ballen likken en zuigen deed ze uit haarzelf.

Na dit een paar minuten gedaan te hebben wilde ik neuken, en toen ze geen aanstalten maakte om een CD te pakken
    heb ik daar zelf om gevraagd; ze had het dus verkeerd begrepen en dacht dat alles ZC zou gaan. Nee dus,altijd NMC
    voor mij.

Heb haar in een paar standjes goed geneukt, ze drupte letterlijk op de bank van de geiligheid en ze maakte ook aardig veel geluid. Vlak voor het klaarkomen condoom eraf, en lekker laten pijpen tot het einde, wat ze prima deed, alles in haar mondje en doorgeslikt.

Wassen, aankleden en terugbrengen uiteraard, al met al dikke 3 kwartier bezig geweest.

Ze vertelde nog dat ze hier met haar 2 zussen werkt Die de volgende keer maar eens bekijken, misschien eens kwartetten?
Aan het werk...
X