Groningen, Bornholmstraat, Angela

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Bornholmstraat, Angela

Vanavond een aantal nieuwe dames gespot. Deze dame direct meegenomen op basis van haar looks. Op weg naar achteren nog nog zeker een beauty gespot. Die was wat kleiner en slanker. De naam helaas niet gevraagd maar ze komt uit Roemenie. Eerst lekker laten pijpen en dat was niet verkeerd. Lekker met de tong langs de schacht en eikel. Vervolgens doggy geneukt. Een heerlijke kont om tegen aan te stoten. En het als laatste met de hand af laten maken waarbij ik lekker met haar billen kon spelen.
    Ik vermoed dat deze dames hier kort zijn. Dus mede wandelaars, enige haast lijkt geboden.
    ..........

Re: Groningen, Bornholmstraat, ????

Je hebt ''man'' ingevuld, was dat een invul-fout in het formulier of ?

Zijn het niet de 2 Roemeense dames die daar al een poos staan, altijd samen, bij de laatste hokjes?
    #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

Re: Groningen, Bornholmstraat, ????

Oorspronkelijk geplaatst door Wombraider Bekijk bericht
      Je hebt ''man'' ingevuld, was dat een invul-fout in het formulier of ?

Zijn het niet de 2 Roemeense dames die daar al een poos staan, altijd samen, bij de laatste hokjes?
      deze?:
      http://www.hookers.nl/showthread.php?t=309175

Commentaar

Re: Groningen, Bornholmstraat, angela

De dame die ik ook vanavond gepakt heb noemt zich Angela. Ik denk dat Wombraider en Empress gelijk hebben, alleen heb ik deze dames nooit eerder gespot. Angela heeft blond haar.
        Is wel een echte vrouw, is idd een invul foutje.
        ..........

Commentaar

Re: Groningen, Bornholmstraat, Angela

Deze dame weer mee naar achteren genomen. Lekker laten pijpen en mijn hand onder haar rokje geschoven. Ze deed zelf haar string naar beneden en hield haar billen van elkaar. Haar lekker kunnen vingeren wat ze wel kon waarderen. Na het pijpen haar weer in doggy gepakt en lekker tegen die heerlijke kont gestoten. Ze heeft mooie lange benen en een super kont. Was weer een plezierig bezoekje. Ik heb wel een klik met haar en dat verklaart misschien mijn positieve reacties. Ik kan mij voorstellen dat zonder klik het contact wat afstandelijker is.
          Ze blijft mij in elk geval regelmatig zien.

Commentaar

Aan het werk...
          X