Groningen, Bornholmstraat, Angela (Roe)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Groningen, Bornholmstraat, Angela (Roe)

Vandaag ben ik eerst naar de sexbioscoop (Erotheek 3000) geweest. Daar waren geen vrouwen aanwezig, dus daarna door Nieuwstad gelopen. De dames daar vragen volgens mij allemaal 50 euro en de charme van de Muurstraat heb je daar helaas niet. Toen toch maar eens gekeken in de Bornholmstraat. Daar stonden zeker 5 dames, waarvan 1 me meteen opviel. Ze stelde zich voor, noemde de prijs (30 euro) en toen zijn we naar achteren gereden. Ze zei dat ze uit Roemenië komt. Ik gaf aan het liever buiten de auto te doen en dat was geen probleem. Eerst ging ze me heerlijk pijpen (met condoom). Hij werd vrij snel stijf en in plaats van door te blijven zuigen, ging ze al tegen de auto staan, wat me wel beviel. Haar heerlijk doggystyle met condoom genomen. Ze was lekker strak. Gelukkig nog even volgehouden, maar uiteindelijk heerlijk klaargekomen. In alle geilheid vergeten te vragen of ze wel vaker daar staat. Ik moet zeggen dat ze ook vrij snel weer vertrok. Ik denk dat ik haar vaker een bezoekje ga brengen.
Aan het werk...
X