Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Utrecht, Europalaan, Anita

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, Europalaan, Anita

Voor alles is een eerste keer...
    Ik had nooit verwacht dat ik dit zou doen, maar na een heftige avond en al dagen geen contact met mijn normale erotische masseuse kunnen krijgen kwam ik langs de praxis en zag ineens veel auto's heen en weer rijden.
    Nieuwsgierig als ik ben ff er langs. En daar zag ik meerdere dames staan. Een paar junks waar ik uit principe niet mee af zou willen spreken (voor hen en voor mij) en één normale dame (het was pokkenweer). Lang donker haar, iets steviger dan normaal, maar niet gezet. Ze lonkte en ik stopte.. Raampje open en de keuze 40 voor de total package of 30 alleen pijpen.

Optie 2 maar genomen. Anita is Bulgaars en spreekt redelijk Nederlands. Prima meid, had een leuke buuf kunnen zijn.
    onderweg werd er wat gelachen en geaaid en bewees ze dat ze een echte vrouw was itt de transen die ze zag staan.
    Parkeren in een hokje waar mijn auto maar net tussen ging.
    Wat aaien, strelen en haar borsten zoenen en toen had ze al snel het condoom in de mond en mocht de broek uit.
    Vervolgens prima pijpbeurt waarbij ik ondertussen ontdekjeplekje bij haar mocht doen. Het condoom was redelijk snel gevuld...

Nog wat slappe en leuke klets, ook wat trieste over wat ze aan "gekken" en gesnoven en dronken klanten meemaakte.. de rommel opruimen met wat tissues en haar even teruggebracht.

Vond ik het leuk... Ja echt wel... Zou ze naast me wonen zou ik er zeker vaker komen denk ik. Maar de setting voelde toch wel erg armoedig en de andere vrouwen die er liepen, triest...
    Heb je daar geen moeite mee is ze echt een aanrader denk ik.

Re: Utrecht, Europalaan, Anita

Anita staat er al wat langer maar er was nog nooit een recentie geschreven ook met dat slechte weer van gister haar eens meegenomen ze is van bulgaarse afkomst en haar pijpwerk is echt goed haast geen handje erbij maar echt alleen met haar mond haar service is prima 👌ze neemt echt de tijd voor je

Commentaar

Aan het werk...
    X