Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Sabina (Ned)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Sabina (Ned)

Vanavond Sabina opgepikt! Stond lekker met der dikke reet te draaien. Is een heerlijke blonde volslanke sexslet. Prima keuze!!

Re: Arnhem, Tippelzone, Rietgrachtstraat, Sabina (goed)

Ja Sabina is een heerlijke meid, niet van het bijzondere type maar wel voor alles de tijd nemen. Pijpt heerlijk, bij de rustige tijd wat betreft dames een welkome aanvulling.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Rietgrachtstraat, Sabina (goed)

Vrijdagavond zag ik Sabina op de tippelzone Oude Veerweg (bij de Westervoortsedijk) staan en ik was gelijk verkocht. Wat een ontzettend lekkere, volslanke, goed gevulde dame is dat! Precies het type (niet te jong, niet te slank en lekker ****ig gekleed) waar ik op val, dus ik hoefde niet veel rond te rijden. Daarnaast bleek zij ook nog eens goed in haar vak te zijn en een leuk mens bovendien. Afgesproken was p&n voor € 25 en dat deed zij gewoon erg lekker en professioneel. Geil was dat zij zich overal liet bevoelen en vingeren. Voor mij was het de eerste keer dat ik een tippelzone bezocht en op m'n ouwe dag zelfs voor het eerst in de auto heb geneukt, maar Sabina maakte me snel, op en vertrouwd met de lokale gewoontes ;-) She's good.
      Na afloop nog een tijdje gezellig zitten kletsen en elkaar over en weer veren in onze reten gestoken over wat een leuke man en vrouw zij en ik zijn.... ;-)
      Jullie zullen begrijpen dat ik haar zeker nog eens op zal zoeken!

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Rietgrachtstraat, Sabina (uitstekend)

ik ben er ook geweest, was heel vriendelijk. afgesproken handelingen bijzonder goed gedaan .mocht zelfs vingeren lekker soppig poesje kijk niet op de klok .lekkere tieten . geen slipje aan op de baan

Commentaar

Toevallig was ik de 15e ook op de Veerweg bij Sabina ;-) en kan volmondig beamen wat Nekenieh schrijft. Sabina is een heerlijke volslanke dame die ervan geniet wanneer ze lekker de slet kan spelen. Sabina is lief voor jou wanneer jij ook lief voor haar bent. Ze heeft een heerlijk natte poes en lekkere borsten met speentjes die ze graag laat bevoelen en bevingeren. Op mijn verzoek heeft ze me buiten de auto afgetrokken terwijl ik haar vingerde en we gezellig gore & geile taal tegen elkaar uitsloegen :-) Daarna hebben hebben we gezellig nog wat zitten kletsen en in de auto.
          Voor mij is zij met afstand het liefste en het lekkerste stuk van de baan.

Commentaar

Een paar dagen geleden deze dame in laten stappen ... ziet er inderdaad heftig uit! Ze vroeg 25 euro, en ik heb wat meer betaald voor extra lekker.
            Ze ondergaat liefkozingen als prettig, en geeft inderdaad dat beetje extra. Bovendien is het geen haastklus. Was wel grappig dat ik hoorde dat de veelbesproken Geesje haar moeder is.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, oude veerweg Sabina (uitstekend)

Sabina, dat is een lekkere meid, alles er op en er aan en de juiste afmetingen.
              Ze heeft flinke spenen en ze houdt er van als daar iets mee gedaan wordt.
              ALs je haar meeneemt, heeft ze meteen haar rok hoog en zit ze met haar blote reet bij. Ze draagt geen slip dus je kan overal goed bij en dat vind ze lekker.
              Als ze je ligt te pijpen slaat ze geile taal uit en zuigt ze er flink op los. Het is niet een beetje meer wat ze geeft, ze gaat er helemaal voor en neemt ook alle tijd. Voor mij is dit een echte schat. Voor € 25,- brengt ze je naar de xevende hemel.

Een aanrader

Commentaar

Sabrina, ja dat is een echte geile donder. De laatste keer dat ik bij haar was, moesten we even wachten totdat er een plekje vrij was om de auto neer te zetten. De heren van de Rijkswaterstaat, die daar werkzaamheden gingen verrichten keken zich de ogen uit. Al wachtende op een afwerkplek heb ik de verlichting in de auto aangedaan, Sabrina, liet haat grote tieten al vast zien aan mij en de heren. Vervolgens konden wij de auto plaatsen en er was weinig nodig, ik had haar in haar blote kont opgepikt. De lange leren jas lag al op de achterbank en haar jurk, ja eigenlijk mag het geen jurk heten, het was meer een visnet met grove mazen kon ze zo oprollen, omhoog dan. Toen ik mijn broek aan de enkels had hangen, had die geile donder mijn soppertje al in haar mond. En ze weet er weg mee, terwijl ik haar bij haar dikke kont had, met een vinger in haar soppige kut, had mijn soppertje zijn boodschap al gedaan, ze pijpte me naar de zevende hemel.
                Dank je Sabrina het was weer heel erg lekker.

Je soppertje

PS ik hoop wel dat de moderator het adres aanpast, ze staat bij de Westervoortsedijk

Noot mod: adres in topictitel aangepast.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Sabina (uitstekend)

Gisteravond weer bij Sabina geweest. Heerlijk wat een lief & willig mens. Laat zich lekker vingeren en melken aan haar heerlijke speentjes als een lief koetje, terwijl ik haar lekker neukte in haar sappige sopkut. Sabina vind het lekker als je haar onder het spelen een lekkere geile slet noemt en ze gaat er volop in mee. Als jij lief voor haar bent zal zij het zeker voor jou zijn. Ik heb haar leren kennen als een open minded mens die best wel in voor een geil spelletje. Zo hebben we een tijdje geleden Geesje, haar moeder, ook meegenomen en hadden we een gezellig geil kwartiertje met z'n drieën
                  Sabina wil ook graag buiten spelen, ze vindt het helemaal niet erg om gezien te worden. En gelijk heeft ze, ze mag ook best gezien worden. Ze is een lekker vlezige dame en altijd "gekleed"in een heftig ****ige outfit.
                  Vanavond vroeg ik of ik haar mocht fotograferen, maar dat durfde ze gewoon niet aan. Jammer, maar wel heel begrijpelijk.
                  Samenvattend: Sabina is voor mij de topper van de baan en ik ben blij dat het ge-oh rond haar (en die van de andere niet-verslaafde dames) vergunning weer ff over is.
                  Na afloop hebben we nog een hele tijd zitten kletsen over vanalles en nog wat. Het is een echt een ontzettend lieve en leuke dame!!

Commentaar

tijdje terug ook bij deze dame geweest.... zeer waar voor je 25 euri. Is gewillig en geil en als je van tikkelje steviger houdt toch wel de beste op de dijk denk ik... Ben normaal niet zo van de tippelzones maar voor haar maakte ik graag een uitzondering.

Commentaar

Een tijdje terug Sabina opgepikt. Ze had me al eens zc afgetrokken in de auto, vandaag wilde ik hetzelfde en op haar verzoek buiten de auto gaan staan. Ze heeft me eerst behoorlijk opgegeild door lekker mijn zak te kneden en geile praatjes te houden terwijl ze me langzaam aftrok en ik haar flinke voorgevel in mijn handen had.
                      Toen ik vroeg of ze een klant ook weleens anaal verwende glimlachte ze en haalde een dildo tevoorschijn. Condoom erom en erin dat ding, maar hij was net iets te groot of de codoom had wat te weinig glijmiddel want het deed zeer. Toen deed ze een condoom om twee vingers, kwam achter me staan en schoof ze zo naar binnen. Dit terwijl ze me aftrok en me opwond met haar geile praatjes. Er was niet veel tijd voor nodig om me gigantisch te laten komen. Ze bleef doortrekken tot ik helemaal leeg was.
                      Achteraf nog een gezellig praatje in de auto en elkaar een goeienacht toegewenst. Prijs 25 euro. Binnenkort nog maar weer eens. Lijkt me ook wel wat om eens iets te organiseren met Sabina en Geesje samen. Volgens mij kunnen die twee je samen tot op grote hoogte brengen. Als iemand daar ervaring mee heeft graag een priveberichtje, want daar is dit volgens mij het topic niet voor.
                      Groet, primus.
                      Defy the laws of tradition

Commentaar

3weken terug,bij sabina geweest..

hoe vroeg wat ik wou ik zij rij nog een rondje,toen zij ze ga nog niet weg voor je mij hebt gehad.,
                        ik waarom dan? antwoordt kom je wel achter...

dus ik heb nog een rondtje gereden,en toen ging ze voor me bumper staan,
                        ik wil je riep ze kei hard..
                        dus ik zij voor de grap krijg ik dan ook korting..

Ja 15 euro voor alles..
                        zoenen
                        pijpen
                        neuken
                        beffen
                        vingeren
                        en aan de tepels sabbellen

ik zij is goed..
                        ruim een 45 min met haar samen geweest,
                        niet op de baan maar ergens in een bosje in velp..

heb haar op gepikt op de baan
                        en naar velp gereden..
                        en onderweg begon het feest al
                        ze ging me strellen
                        aan me tepels likken,

en toen lekker in het bos afgemaakt met een flinke neukbeurt op de moterkap.( in de kou)

Vanaaf ben ik er weer te vinden tussen 22,00 24,00

Gr warmhe

Commentaar

zwarte leren jas
                          blond met meestal 2 langen staarten.
                          leren pakje aan zonder string..

dikke tieten.

als ze geen slip aan heeft mag je haar beffen voor nix

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Sabina (mega uitstekend)

ben in het verleden met sabina naar de schotjes geweest, waar ze een verpletterende indruk op me heeft gemaakt.
                            gloeiende wat kan die meid pijpen terwijl je met haar natte kutje speelt haar tieten in je mond heb heerlijk.
                            helaas staat ze niet meer op de baan
                            heb vandaag haar moeder(vriendin)gesproken en zoals ze zei,recensie het is niet meer leuk is op de baan in arnhem.
                            voor alle liefhebbers van sabina, ze staat regelmatig op de parking in waalwijk.
                            dus heren doe net als ik, ga naar waalwijk want ze is het waard.

recensie volgt.

Commentaar

hoi, dit is mijn eerste bericht op deze site, volg hem al langer maar dacht, laat ik er nu maar ook eens zelf berichten plaatsen:P

Ontopic dan maar, tijd terug bij Sabina geweest, en man wat was dat genieten. Ik had al wat recensies gelezen over haar hier, dus de verwachtingen waren hooggespannen. Maar die zijn allemaal ruimschoots ingelost. PZC was echt super, en haar neuken was ook fantastisch, ze geniet er zelf ook echt van, wat toch wel beter is. Verder is het ook een superlieve vrouw, die alle tijd voor je neemt. en voor 60 euro was het een leuke activiteti met dr. Ik kom zeker nog eens terug!

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Sabina (Ned) (uitstekend)

Ze stond er weer eens een keer vanavond. Ze heeft me heerlijk opgegeild met haar hand in mijn broek en geile praatjes. Daarna heeft ze me lekker afgetrokken en terwijl ze met een hand mijn ballen kneedde, spoot ik over haar andere hand. Als vanouds lekker geil.
                                Ik heb nog even met haar gekletst. Ze zei me dat met name de haat en nijd tussen sommige dames onderling de reden was dat zij er niet meer zo vaak is.
                                Groet, primus

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Sabina (Ned) (uitstekend)

yes sabina was weer op de baan gisteravond en zoals vanouds
                                  ik mocht weer overal aanzitten heerlijk.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Sabina (Ned)(uitstekend)

Heb haar ook eens laten instappen.
                                    Was wel lachen,stonden 3 damens op rij Anja,Geesje en zij alle 3 met half blote borsten.
                                    Sex is gewoon goed zover dat kan in de auto.

Commentaar

Blond met twee staarten. Gezet en tieten die er half uitpuilen. Ze staat meestal redelijk achteraan. En anders gewoon even haar naam vragen.

Commentaar

Vandaag mijn eerste kennismaking met Sabina. Ze neemt de tijd, ook wat meer dan ik gewend ben in de auto. Het omrijden naar Arnhem waard.

Commentaar

vandaaf maar eens bij sabrina geweest was de enege mooi meid op de baan.
                                          25 euro voor neuken- pijpen-en aan haar lekker tepels sabbelen.