Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Utrecht, Europalaan, Karina (Arg)

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, Europalaan, Karina (Arg)

Naar mijn beleving is het zaterdags nogal rustig op de laan met dames en was het aanbod uitgezonderd van de pooier meissies schaars.

Uiteindelijk dus Carina/Karina meegenomen een lekkere geblondeerde latina girl met een paar lekkere billen even zo lekkere borsten. Haar vaste stekkie is bij de gele afvalbak bij de ingang van de V&D. Je herkend haar vooral aan de witte hoge laarsen die ze vaak aan heeft.

Haar prijzen zijn voor laan begrippen vrij hoog, p+n mc was 50 euro en alleen p 30 euro. Maar voor 25 euro is ze toch meegegaan om me te pijpen.

Tering wat kan dit ding zuigen zeg, in het begin dacht ik dit gaat snel klaarkomen worden door de zuigkracht. Ze vreet je hele piemelmans op en maakt er dan nog genuanceerde slurp en kreun geluidjes bij. Jammer genoeg had ze niks uitgedaan dus het voelen was beperkt, als ik de volgende keer terug zou komen dan zou ze me met ontblote borsten pijpen.

Het HP was gewoonweg geweldig, dacht je al dat je stevig gepijpt werd, bij het hp wordt ie er zowat afgezogen. Echt geweldig hoe ze door ging met zuigen, je ligt gewoon in je stoel te creperen van de lekkere pijn. Nou was ik meer een voorstander van relaxed pijpen maar hoe zij zuigt en lebberd heb ik er toch een favorietje bij.

Re: Utr., Europalaan , Karina (uitstekend)

Ken haar nog van een aantal jaar geleden. Ze werkte toen in A'dam op de tippelzone. Is zeker niet omgebouwd. Heb haar hier ook wel eens meegenomen. Ze is schoon en selectief en doet haar best voor de klant.
    Ze pijpt inderdaad als een Nilfisk en houd ervan om hard te worden genomen.
    Verder een prima meid die het zeker verdient om respect te krijgen. Zeker als je het vergelijkt met die junkies...
    Veel plezier.

Commentaar

Utr., Europalaan , Karina (uitstekend)

Maandag avond langs gereden na 4 rondjes dacht ik ik houd het voorgezien. En toen zag ik haar ze stond er net en ik was haar eerste klant.
      Ze stond vlak bij de bus. Mooie lange haren en sprekende ogen stevig met grote borsten. Voor 40 euro ging ze mee en zou ze alleen pijpen en helemaal naakt gaan.
      Bij de afwerk plek deed ze dat ook en ik moet zeggen dat deed ze super en ik non der over al strelen en vooral der borsten vond ze lekker.
      Ik moets er hard in knijpen en bijten uiteindelijk wilde ze gebeft worden en heeft ze me genomen. Volgens haar was dat een uitzondering maar had ik haar erg geil gekregen.
      Nou deze 22 jarige rotterdamse heeft er een vast klantje er bij gekregen

Was super

Commentaar

Utr., Europalaan , Karina (goed)

Op weg naar huis over de Europalaan besloot ik spontaan om daar eens te gaan kijken. Ik was daar echt nog nooit geweest. Doe eens gek.
        Ik had op dit forum wel allerlei beschrijvingen van vrouwen gelezen die je moest vermijden of juist de moeite waard waren, maar om in gedachten al die beschrijvingen te herinneren en te vergelijken met de meiden die er staan is eigenlijk niet te doen.
        Ik had begrepen dat een dame met blond haar in een staart en witte laarzen wel aardig was. Opeens zag ik er een staan die daaraan voldeed. Ze had van dat rasta haar (wit geverfd) in een strakke staart, witte laarzen aan en zag er verder gewoon ****rig uit. D.w.z. een te kort rokje waaronder haar onderbroek in haar kruis goed te zien was en een te strak topje waar haar borsten (b-cup) bijna uitpuilden.
        Ik sprak haar aan en vroeg hoeveel pijpen met blote borsten kostte. 35 euro was het antwoord. 30 euro vond ze ook goed en ze bevestigde nog eens dat het met blote borsten zou zijn.
        Op weg naar de afwerkplek zij ze dat ze Catrina of Katrina heette en uit Argentinië kwam. Dus ik vroeg of ze een vriendin van Maxima was. Ja, dat klopt zei ze. Hoe weet je dat? Onderweg deed ze haar borsten al bloot waardoor pikmans al goedkeurend begon te kloppen.
        Op de afwerkplek aangekomen had ik alleen een biljet van 50 euro maar ik kreeg netjes 20 euro terug. Dus geen gezeur om iets meer te doen ofzo. Neuken had ik sowieso geen zin in omdat dat moeilijk gaat in een Fiat 500
        Zelf met de hand pikmans verder op sterkte gebracht en met haar mond bracht zij een condoom aan. Daar werd ie alleen maar harder van.
        Ze begon in een straf tempo en wel strak te pijpen. Dat moest ook wel want met een condoom om voel ik niet zo veel.
        Terwijl ik om-en-om haar bosten kneedde liet ik het uiteindelijk komen. Terwijl ze nog even doorpijpte en ik haar hoofd vasthield spoot ik het doompje vol. Dat was lekker.
        Ik kreeg een tissue waar ik het jasje netjes in opborg en het in de afvalemmer gooide.
        Geen verkeerde ervaring voor een eerste keer. Ik denk dat ik nog weleens spontaan langs rijd

Commentaar

Geen recensie en off-topic maar het schijnt dat er gisteravond wat politieactie was op de Europalaan bij de aferwerplekken. Schijnt dat een of andere gek Karina heeft willen meenemen tegen haar wil. Ik pikte mn favorietje op en zij vertelde me het verhaal zover zij gezien en gehoort had.

Hebben andere toevallige wandelaars van de laan nog wat gehoort of gezien.

Noot v/d Mod.: Dit bericht wordt naar "geouwezwam" verplaatst zodra deze topic weer beschikbaar is.

Commentaar

Vanavond viel Karina/Carina mij op op haar witte laarzen. Voor 40 euris p+N
            Heb haar 50 gegeven, wat kan dat ding zuigen, lijkt wel een miele, klopt en zuigt. Beffen kostte extra, maar ze had haar poes al ingesmeerd, dus dat maar achterwege gelaten. Leuk met haar gekletst in het Spaans en natuurlijk de "leuke" grap gemaat, dat ze lekkerder pijpt dat Maxima met haar ornaje lollie. Kortom een goede ervaring en als ik weer in de buurt ben ga ik toch weer even bij K. kijken, voor alle collega's een aanrader, want zij doet wat ze belooft.

Commentaar

Vanavond een Karina getroffen, die voldoet aan de beschrijving, maar volgens haar zeggen komt ze uit Argentinië.
              Nederlands is goed.
              E 30 voor alleen pijpen, best lekker, maar had wat langer gemogen.

Commentaar

Gisteravond mij eerste ervaring gehad in de betaalde liefde, erg spannend en opwindend moet ik zeggen!
                Na een paar rondjes over het Zandpad doorgereden naar de Europalaan en daar eerst eens de buurt verkend. Werd aangesproken door een (duidelijke) junkie, wilde voor 25euro p+n, "helemaal naakt en we doen het lekker rustig aan". Brrr, moest er niet aan denken, dus maar gezegd dat ik nog wat verder wilde kijken. Bij een leuk uitziend grietje, jong, licht getint en donker haar, even gestopt om naar haar diensten te vragen. Was 30 euro voor pijpen en 40 voor pijpen en neuken. Even geprobeerd of ze voor 25 wilde pijpen, dat resulteerde in een diepe zucht; nee ze werd een beetje moe van dat pijpen, 25 voor alleen neuken zag ze dan nog wel zitten... Ok, wilde toch nog even verder kijken dus nog maar eens een rondje gemaakt.

Had ook al een goed uitziende blonde dame met witte laarzen gespot, en had hier al wat goede ervaringen van een dame met deze kenmerken gelezen. Aangesproken, ze vroeg 30 euro voor pijpen en 40 voor pijpen en neuken (standaardtarieven hier?). Akkoord gegaan met pijpen en vingeren voor 30 euro.
                Bleek dus om Karina te gaan, vertelde dat ze uit Argentinie kwam. Toen ik vroeg of ze nog wel plezier in het werk had, zei ze eerlijk "ik denk dat niemand hier het echt met plezier doet", een eerlijkheid die ik wel kan waarderen. Volgens haar was het vroeger beter verdienen dan nu, omdat nu vaak lage prijzen gevraagd werden. Ik vind 30/40 euro eigenlijk ook wel aardig prijzig voor tippeldames hoor.

Toen mijn broek naar beneden ging dook ze gelijk op pielemans en deed er met de mond een hoesje om, waarop het lid gelijk in de houding ging staan. Tsjonge, wat een zuigkracht heeft deze dame zeg! Voor mij was het teveel van het goede, kreeg er kramp van in mijn pik Houd toch wat meer van het zachte werk blijkbaar.
                Had ook het idee dat ze er zich snel van af wilde maken, toen er wat voorvocht zichtbaar was zei ze al "ja, klaar". Ja, doei, het echte vocht moest nog komen. Had al snel door dat het pijpen van haar mij niet daar vanaf zou helpen Vingeren zonder goed zicht op haar (overigens mooie) poes vond ik ook niet echt een succes. Toen ik haar borsten wilde strelen begon ze te sputteren dat dat extra betalen was... Niet echt bevorderlijk voor het juiste gevoel.
                Ze stelde zelf voor "lekker noike" voor 20 extra, maar ging ook akkoord met 10 extra. Dat ging beter, heerlijk poesje moet ik zeggen!

Na in het missionarisstandje heerlijk klaargekomen te zijn, gaf ze me een doekje om de pielemans te kuisen, terwijl ze zichzelf ook weer opfriste. Onderweg terug nog wat gebabbeld. Ze vertelde dat ze de volgende dag moest afrijden (autorijden dan ). Was al de 3e keer, dus ze hoopte nu toch echt te gaan slagen. Is iedere keer ook weer behoorlijk prijzig dat examen. Tsja, inderdaad niet fijn om je zuur verdiende centjes zo weer weg te moeten geven. Hoop dat ze intussen geslaagd is.

Al met al een aardige dame, al is haar beroemde pijpkunst niet aan mij besteed. Maar het neuken was voor herhaling vatbaar, dus wie weet spreek ik haar nog eens...

Commentaar

Gisteravond bij Karina geweest, was mijn 1e keer. Na een paar keer langsrijden haar meegenomen naar achter. 30 euro voor alleen pijpen afgesproken. Eenmaal achter aangekomen begon zij te zuigen alsof haar leven ervan af hing, in 1 woord geweldig, mocht ondertussen ook met haar (heerlijke) tieten spelen. Ik had haar ook wel kunnen vingeren denk ik, maar was te afgeleid door de zuigkracht. Ze neemt hem diep, slurpt en kreunt er lekker bij, en als ze merkt dat je bijna klaarkomt zuigt ze extra hard door, het kwam echt uit mn tenen... Terwijl ik nog even op adem aan het komen was van deze geweldige pijpbeurt gaf ze me heel droog een doekje om schoon te maken, vond ik wel grappig en moest er om lachen. Begreep ze niet helemaal volgens mij maar wat maakt het ook uit. Ze klaagde trouwens dat er zoveel kijkers waren die avond, dus heren, deze dame is het geld zeker waard. Ga haar zelf ook zeker nog een keer oppikken.

Commentaar

Begin April deze argentijnse weer haar kunsten laten botvieren.
                    Pijpt nog steeds als een malloot maar doet het rustig aan wanneer je dit vraagt.
                    Is absoluut niet de knapste op de laan maar voor je geld krijg je absoluut een top behandeling.

Gisteravond was ze ook weer aanwezig met haar hoge wittelaarzen en bijhorend strak topje.
                    The Fly

Commentaar

Vanavond geweest,
                      ik vind haar wel mooi.
                      Verzorgd en schoon, goed gekleed.
                      Kleding heeft een paar kleine foefjes,
                      waardoor het aangepast is voor haar vak.
                      Pijpt lekker, naait lekker, is vriendelijk.
                      Doet wat ze zegt.
                      Voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Karina is weer Back in Business
                        Bleek van een welverdiende vakantie te hebben genoten.

Zij is het logischerwijs nog niet verleerd.

The Fly
                        The Fly

Commentaar

bulls eigenlijk onverwachts bij deze hemelse zuigmachine terecht gekomen. Ik kan niet anders dan mijn voorgangers beamen dat deze meid onwijs goed en dus lekker kan pijpen. Standaarrd tarief afgesproken van 30 euro. Waar voor je geld moet ik zeggen. En ze heeft een prachtig stel borsten die ik nog wel eens helemaal naakt zou willen zien. Zal ongetwijfeld lekker zijn om haar te neuken maar dan eigenlijk niet in een altijd te krapppe auto.
                          Kortom een vrouw die het pijpen tot kunst heeft verheven. Hoog herhalings gevaar!

Commentaar

bulls had gezegd dat er hoog herhalings gevaar bestond en idd opnieuw deze dame opgepikt. Stapte enthousiast in en verwelkooomde me met een wang om een zoentje te plaatsen. Onder het rijden naar de bekende plek al lekker over mijn dij en voorkant strelend.
                            Harr zwarte jack openend kwamen haar prachtige borsten met geweldige tepelpunnten naar buiten. M m m wat een geil gezicht is dat toch!
                            Na het verzoek van haar wat het zou gaan worden? Ik wilde wel een herhaling van vorige week! Na betaling en wat extra ging ze weer zalig aan de gang. Ze ging met haar knieen op de voorstoel zitten zodat zij er lekker bij kon en ik mijn handen lekker over haar borsten kon laten gaan en tussen haar benen glijden. Idd heeft ze een panty aan met een gat en zo glij je zo over haar lipjes. Daar reageert ze heftig op helaas niet naar binnen glijden. Ondertussen mijn vriend diep in haar mondje nemend en haar handjes onder je ballen maakt ze je gek. Duurde ook weer niet lang om grommend klaar te komen. Gevraagd hoe het zou zijnom haar te neuken (eigenlijk niet in de auto) kwam er toch wel een ontwapenende opmerking dat dat waarschijnlijk met mijn vriend een lastige zou worden omdat ze toch iets te krap is voor de grootte van mijn vriend. Moest er wel om lachen. Karina (weet inmiddels ook haar echte naam maar dat is prive) het was weer zalig en ik deenk wel tot spoedig. Xxx

Commentaar

Dit is toch de dame met lang superlicht blond haar. Ze is klein en meestal van onderen zeer schars gekleed? Met dikke rode lippenstift?
                              Ik zag haar afgelopen vrijdag bij een voetbalwedstrijd van me. Ze kwam kijken naar haar vriend. Ik dacht echt van wat doet zij nou hier??

Commentaar

tja dat zou heel goed kunnen. Ze draagt in ieder geval altijd lange witte laarzen met hoge hakken. Hierdoor lijkt ze wat groter. Wel zwaar gestifte lippen ja die je zalis kunnen opzuigen. Gewoon doen en genieten.

Commentaar

hoe laat is deze dame daar te vinden....en is er overdag ook wat te beleven met dames daar

Noot v/d Mod.: De tippelzone is alleen 's-avonds beschikbaar vanaf een uur of acht tot een uur of één.

Commentaar

Dat wil ik eigenlijk ook wel eens weten. Hoe laat begint het daar?

Commentaar

Het begint om 19.00 uur en eindigt om 02.00 uur. Maar de beste tijdstp is van rond 20.30 tot 00.00 uur. Daarna blijven alleen de junks over.

Commentaar

Geachte Medewandelaars,

Heb in het verleden ook gebruik gemaakt van de diensten van Karina. Is al wel een poosje geleden maar goed.

Kan me alleen maar aansluiten bij eerdere berichten. Ze is goed verzorgd en vriendelijk en de dienstverlening was gewoon prima. Als ik dan toch 1 min puntje
                                        zou moeten aanstippen dan is het wel dat ze op mij een beetje professioneel overkwam. Dat betekent niet dat ze je volgens een lijstje afwerkt of dat ze om meer geld zit te zeuren, absoluut niet. Ze weet alleen erg goed hoe het moet.

Voor de rest was het een prima ervaring met het gevaar om het zeer zeker nog een keer te gaan doen.

M.vr.g.

Knight

P.s. ik betwijfel wel of haar zeer fraaie borsten echt zijn.
                                        veni-vidi-vici

Commentaar

Om 21.00uur de laan opgereden en zag dat de politie bezig was om een dame (die waarschijnlijk zonder vergunning tippelde) te bekeuren. Wel een heel lekker meisje dacht ik nog maar even verder zag ik 1 van mijn favorietjes staan (KARINA!!). ze herkende me en stapte gezellig in. richting de hokjes vroeg ik of ze alvast aan mijn lul wilde zitten om me een beetje op te geilen. dit was goed gelukt want toen ze me pas 5sec pijpte wilde ik haar al neuken:P ... dit dan ook gedaan en het ging er heeeeerlijk aan toen egt tevreden!. tijdens het neuken klemde ze haar benen om me heen zodat ik extra hard kon stoten. ben lekker in haar klaargekomen de ramen waren er helemaal van beslagen:P

pffff conclusie: ik blijf een happy ****enloper en europalaan is great

karina ik ga jou nog vaak neuken schatje love ya:P