Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Josephine/Anita (S.Le)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Josephine/Anita (S.Le)

Op de tippelzone werkt een donker meisje van ongeveer 30 jaar. Gisteren stond zij, na een afwezigheid van een half jaar, weer op de baan. Haar naam is Josephine. Ze komt van oorsprong uit Sierra Leone. Ze is klein van stuk en zij heeft een normaal tot gedrongen postuur. Ze is erg vriendelijk en ze komt al haar afspraken na. Ze zeurt nooit om geld. Ze praat redelijk goed nederlands.

Gisteren in de auto had ze rustig de tijd voor mij. Om mijn kleine heer deed ze de condoom. Na wat zoenen en pijpen heb ik jaar in het sterretje genomen. Door de hitte zette ze het raampje open. In haar mond ben ik klaargekomen

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Josephine (slecht)

Je hebt het recensieformulier zo volledig mogelijk ingevuld, alleen bij de beoordelingen niet. Uit jouw verhaal begrijp ik dat alles okay was, alleen staan de gebruikte diensten standaard altijd op "slecht", deze zul je dus zelf moeten aanpassen.

Mijn tip is om even opnieuw een recensieformulier in te vullen en een klein verhaaltje erbij in de trend van: "hierbij de juiste beoordelingen o.i.d"

Zo hebben we de juiste beoordelingen over deze dame.

Bedankt.

Groet,
    Krukkie
    It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Josephine (slecht)

Bij het invullen van de recentie was er iets verkeerd gegaan. Ik had niet gezien dat het automatisch op slecht nog. Deze dame is helemaal niet slecht, zij is zeer goed tot uitstekend/

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Josephine (uitstekend)

Hallo, Josephine is als ik mij niet vergis een trans, ik mocht haar ook in haar sterretje nemen. Toen ik klaar was vroeg ik haar om haar gaatje te zien, ze lachte en liet toen haar klitje zien en vroeg of ik het al wist. Nou ben ik er niet vies van en heb haar ook even verwend waarna zei nog even pmc zonder extra te hoeven betalen. Leuke meid en geen gezeur.

Commentaar

Voor het eerst op de zone geweest. Niet gedacht dat het er zo druk zou zijn op een donderdagavond rond 22:00. Best veel dames ook. Gekozen voor een donkere dame die zich als Josephine voorstelde. Zag er lekker uit en kwam erg aardig op mij over. Pijpen voor 25 euro. Ze deed haar shirtje omhoog en haar broek half uit zodat ik toch overal goed bij kon. Als het echt een trans is (??) dan wel een erg lekkere. Pijpen deed ze uitstekend en ik kwam daarom al vrij snel. Zeker aan te raden dus deze dame.

Commentaar

Hallo.

Ik heb Josephine een paar keer meegenomen de laatste weken, en dat is me zeer goed bevallen! Ze kan errug lekker pijpen. eigenlijk interesseert het me niet of ze nu wel of niet een trans is.

groeten,

Dukker

Commentaar

Sinds lange tijd haar in de auto gehad. Ze zoende niet meer, maar pijpje zo geduldig. Maakt niet uit dat ze trans is. het is wel een lekkere. Ze is ook heel aardig.

Commentaar

Afgelopen vrijdag weer eens bij Josephine geweest. Wat een lieve meid is dat toch. € p+n
                Nou pijpen kan ze als de beste, moest haar afremmen anders had ik het rubbertje al snel vol zitten. Ze had mij zo geil gemaakt dat ik in notime in haar lekkere grotje klaar kwam.
                Na afloop netjes mat zakdoekje aankomen. Heerlijk weer Josephine, tot een volgende keer.

Commentaar

Josefine

Hallo medewandelaars.

Tot mijn grote verrassing zag ik vorige week Josefine weer op de tippelzone in Nijmegen. Ze kende me nog, en het was weer ouderwets goed! Jeetje, wat heb ik haar gemist! FF in het kort, want ik zie dat haar thread weg is: Josefine komt uit Sierra Leone, ongeveer 30 jaar, en een goddelijk lichaam. Kan zich redden in Nederlands, maar spreekt zeer goed Engels. Vroeger ging het verhaal rond dat ze een trans zou zijn, maar ik heb nu haar poesje gezien, en weet nu zeker dat ze een echte vrouw is.

mvg,

Dukker

Commentaar

Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Anita (Sur) (uitstekend)

Vandaag weer eens in Nijmegen geweest. De Nieuwe Markt is een aanfluiting. Maar op de tippelzone stonden wel aardige dames. Een daarvan een kleine Surinaamse, gekleed inkort rokje met net nylons stelde zich voor als Anita. Ik ben met haar de loods ingereden, waar ze zich direct begon te ontdoen van de nodige kledingstukken. Tijdens het pijpen heb ik haar lekker kunnen vingeren. Ze was al snel heel vochtig, ze had er zin in. Het pijpen was goed, daarna haar genomen en tijdens de daad kon ze haar benen niet geheel in bedwang houden, want een - volgens enorm - claxongeluid tot gevolg had. Dat had ook de nodige uitwerking op mijn jongeheer, die weer op temperatuur moest worden gebracht. Dat alles deed ze met liefde. Uitstekende ervaring, ik zal Nijmegen vaker gaan bezoeken.

Commentaar

Na mijn slechte ervaring met Paola door gereden naar Nijmegen, om te kijken of Josephine er was. Gelukkig wel!! Ze heeft me er van overtuigd dat Nijmeegse dames toch lekkerder en eerlijker zijn dan de Arnhemse. Voor €20 heeft ze me hemels gepijpt, en ik mocht weer overal aanzitten. Jemig, wat is ze lekker en lief!!

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Josephine(uitstekend)

Afgelopen donderdag was ik weer even in Nijmegen, en gelukkig was Josephine er ook. Tegenwoordig vraagt ze niet meer wat ik wil, maar begint met me heerlijk geil te tongen, zodra de auto stil staat in het hok. Daarna een geil half uurtje meegemaakt met van alles wat. Josephine, je bent de beste!!

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Josephine (S.Le)

Via de IM begrepen dat Josephine nog steeds regelmatig op de tippelzone in Nijmegen haar diensten aanbiedt.

Groet,
                          Krukkie
                          It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Josephine (S.Le)

Zij stelt zich tegenwoordig voor met de naam Anita. Daar zijn ook recensies van. Het samenvoegen van beide en het de naam Anita geven zal alles wat meer op z'n plaats zetten.

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Josephine/Anita (S.Le)

Gisteravond weer even met Josephine gespeeld. Ze is met afstand mijn favoriet in Nijmegen, dus ik was erg blij dat ze er was. Ik was met mijn duffe kop bij NMG Lent uit de trein gestapt, dus het was een aardige wandeling naar de andere kant v\d rivier, door de kou. Maar ze heeft McWilly lekker met haar handjes opgewarmd, en pas toen hij stijf was, begon ze lekker te pijpen. Omdat ik al jaren bij haar kom, deed ze lekker haar broek naar beneden zodat ik overal bij kon met mijn koude handen. We hadden € 20 afgesproken, inc. lekker overal aanzitten. Dat zijn de best uitgegeven € 20 ooit!

Commentaar

vorige week nog wel.

Groet, Dennis.

Oorspronkelijk geplaatst door voetballer
                                weet iemand of josehine nog werkt op de tippelzone in nijmegen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Dukker Bekijk bericht
                                  vorige week nog wel.

Groet, Dennis.
                                  oke bedankt

Commentaar

Aan het werk...
                                  X