Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Nicole (Ned)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Nicole (Ned)

Het onderwerp 'Nicole' gestart door Ice-Cube op 22 maart valt mijns inziens onder "Tippelzone"vandaar dat ik het hieronder samengevat heb.

22 maart door Ice-Cube:

Hallo,

Heb het een en ander gelezen over Nicole in de Tippelzone. Kan iemand mij vertellen hoe ze eruitziet, want ik heb wel eens de opel zien staan, maar weet niet wie erbij hoort.
    Ben heel benieuwd na alle positieve berichten over haar

23 maart Stef:

Nicole is heel makkelijk te herkennen. Ze is klein van stuk (1m65), mollig, heeft lang rood/bruin haar en altijd een lange zwarte leren jas aan die ze opent als je naar haar toe komt rijden. Onder de jas draagt ze alleen lange zwarte laarzen, een bh-tje en een zilveren riem (geen slipje)

20 maart Marcel1980

De tippelzone bevindt zich in de kleefse waard, aan de oude veerweg. Volgens mij is de meeste aanbod rond een uur of 23.00

Zelf heb ik een keer een vrouwtje opgepikt op een zondagmiddag. Ik was op weg richting de tippelzone en zag haar lopen...ze wenkte.
    Ik heb haar in laten stappen en toen zijn we naar een rustig plekje gereden. Voor, toen nog, 50 gulden heeft ze me eerst gepijpt en toen geneukt. Haar naam weet ik niet meer, maar ze was ongeveer 26 jaar. Ze was trouwens wel verslaafd, maar zo te zien nog niet zo lang.

Het schijnt voor te komen dat mensen bij het verkeerde meisje instappen, er lopen er meer met een lange jas en geen slipje eronder, Nicole is zoals hierboven al vermeld klein van stuk, roodbruin halflang haar en ze is er elke avond van 22.00 uur tot 1.30 uur ongeveer.
    Lange zwarte jas, zilveren riem/ketting en lange glimmende laklaarzen, ze spreekt met een echt Nijmeegs accent en ze pijpt je de hemel in, telkens weer en ik ken haar al jaren, ze belazert je niet en is gewoon een van de beste op de tippelbaan!

Commentaar

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij bovenstaande berichten. Ze is echt geweldig. Ik heb gekozen voor pijpen en anaal neuken, ruim een half uur voor 75 Euro.
      Tijdens het neuken in haar strakke kontgaatje, zweept ze je op met geile praat.
      Ze is overigens absoluut niet mollig en ze vindt het niet leuk dat op deze site is vermeld dat ze mollig is. Ter info: ze is 26 jaar.

Een absolute aanrader.
      Pas op dat je niet één van de imitatie-Nicoles oppikt, zoals Jolanda, lang, slank (mager) blond, ook met blote, kale kut en lange zwarte jas, herkenbaar aan haar Utrechtse accent. Dit is geen aanrader.

Commentaar

Ook even Euro's aan deze dame gegeven. Oke, neukt lekker, :P beetje mollig is ze wel. : Smaken verschillen. Ze is erg aardig, maar zo bijzonder is het neuken niet. Staat zonder slip, echter de lamp moet uitblijven in de auto?? Ik wil zien waar ik mijn pik insteek. Helaas, wil ze niet. Tevens de hand ertussen houden, haalt ze wel weg als je het twee maal gevraagd, maar toch. Al met al niet zo'n bijzondere ervaring als hiervoor beschreven. Maar dagen kunnen natuurlijk verschillen. Morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen. Maar Nicole is niet meer wat het geweest is. Met haar onschuldig koppie lokt ze uiteraard wel menig man even mee. Verkopen kan ze wel, maar de service kan beter.

LP

Commentaar

ik ken Nicole nog van Nijmegen, jaren terug.
          ze is slechter en duurder geworden vindt ik.
          inderdaad moet het licht uitblijven, en je vinger erin mag ook niet meer. en ik heb het gevoel dat ze je belazert als je hem er insteekt, ze houdt nm haar hand ertussen.

Commentaar

Ik was vandaag rond 22.30 uur op de tippelzone. Het was er behoorlijk druk. Nicole was ook aanwezig. Ze had dit keer wel een slipje aan. Er was volgens mij ook een nieuwe frisse dame aanwezig. Ze was blond, twee staartjes, lange zwarte jas met daaronder volgens mij een bh met alleen een riempje om de borsten. Heeft iemand ervaring met haar. Ze stond vooraan bij het huisje.

Commentaar

Ik kom net van de tippelzone af. Veel auto's weinig meisjes. Nicole was ook aanwezig. Helaas lijkt mijn voorspelling van eerder uit te komen. Nicole was vroeger een leuke, frisse en professionele meid die bovendien eerlijk was. Vanavond liep ze er heel afwezig bij, haar ogen stonden heel erg dof en alles leek een beetje langs haar heen te gaan. Of ze is verschikkelijk afgebrand of ze is langzamerhand verslaafd geraakt (dit laatste vermoed ik).
              Uit betrouwbare bron hoorde ik dat ze tegenwoordig inderdaad veel "professionele" trucjes uithaald (of te wel de boel belazerd) en meer haar handen laat neuken dan de rest. Het schijnt zelfs zo te zijn dat ze een paar dagen niet heeft kunnen werken doordat een klant die doorhad dat ze niet echt grieks deed maar de boel belazerde met haar hand onder "lichte" dwang haar toch anaal heeft genomen. Heren, pas dus op als je Nicole oppikt. Ze was altijd een van de besten maar dat is helaas verleden tijd!!!

Commentaar

Verleden week Nicole opgepikt op de tippelzone in Nijmegen. Nu ik deze berichten gelezen heb kan ik me ook voorstellen dat ze opzoek is naar nieuwe klanten.

Had echter geen slechte ervaring met haar en licht in de auto kon gewoon aanblijven. Lekker nummertje gemaakt voor 25 euro. Ze nam zich ruim de tijd en babbelde gezellig. Ze vertelde wel dat ze normaal in Arnhem staat.

Commentaar

Heb haar wel eens eerder een beurt gegeven. Maar Moet het toch eens zijn met de negatieve verhalen.

Ze zat flink te huilen over dat het lampje uitmoest in de auto. Ook het natte vingerwerk zat er niet in. Met een vette grom > werd dat ff duidelijk gemaakt. Vond dat ze het erg plichtmatig deed. Ook overdreven "geile" praatjes, tijdens de daad waar ik niet van houd.
                  Leek wel een 06-lijn.

Doordat ze ook bij mij haar handje ertussen wilde houden, had ik het wel weer snel gezien.

Ga niet meer terug. Heb haar vroeger wel beter meegemaakt.

Sagat
                  Sagat
                  Thai rak Thai!

Commentaar

Hoi,

Ben vorige week bij Nicole geweest. Kwam vroeger wel vaker bij haar, maar het is inderdaad niet meer wat het geweest is. Voordat je begonnen bent kletst ze je de oren van je kop en daarna tijdens de wip ook nog eens zeer overdreven \\'06 praatjes\\' tijdens de beurt. Niet echt mijn voorkeur. Ook houdt ze tijdens het neuken de hele tijd haar hand ertussen. Zeer irritant allemaal.

Het pijpen is een ander verhaal. Niet zo uitgebreid als ze ooit gedaan heeft, maar naar mijn mening nog zeker de moeite waard. Ze beheerst de techniek in ieder geval nog steeds.!!!

Greetz, Jee Jee

Commentaar

Drie keer niks, het oogt heel wat maar in de auto krijg je spontaan een dienstweigeraar.

Na het afrekenen en de regenjas blijkt dat je niet overal aan mag komen. Wil je d''r in, houd ze d'r handje er tussen ???

Het handje ging niet weg en het lukte maar niet, begon ze "06-praatjes"te houden. Knapte ik helemaal af :-[

snel afgemaakt en ervandoor gegaan.
                      Zonde van je geld.....

Zie maar wat je ermee doet

Yamamoto

Commentaar

ben afgelopen dinsdag weer even op de baan geweest.
                        deze keer bij nicole.
                        Ondanks de reacties op deze site, zag ze er als beste uit. Slank, goed verzorgt, enz.
                        Pijpen en Neuken afgesproken (€50,-)
                        Omdat longman, nogal long is, gevraagt of ze bovenop wilde (gaat nou eenmaal makkelijker) en dat was geen probleem, hoefde ook niet bij te betalen. (normaal hoor je dat van de andere dames direct).
                        Pijpen, ging geduldig, en gevarieerd.
                        Haar commentaar (06 taal) vond ik zeker niet storen. Ik heb dat liever, dan het zwijgende, of het over alles en nogwat pratende typ.

Dit bezoek was zeker de moeite waard, ga zeker nog eens terug. Ik snap de negatieve reacties ook niet zo.

Commentaar

Vanavond Nicole, de poezenliefhebber, weer eens meegenomen, en onvermijdelijk kwam het gesprek op de negatieve dingen die over haar op deze site hebben gestaan (of nog staan, ik houd dat niet zo bij).
                          Voor mij staat absoluut vast dat dit meiske serieus probeert om het de klant naar de zin te maken, niet hysterisch op de tijd zit te letten, vriendelijk is en sexy. Ze ziet er bovendien verzorgd en aantrekkelijk uit (ok, ze praat non-stop, dat mag iets minder, net als het aantal hand- en armsieraden). Maar van mij krijgt ze een dikke 8.
                          En heren collega's... als je vriendelijk bent tegen het meiske, en op een menselijke manier met haar omgaat, dan doet ze echt beter haar best. Die wet geldt voor een sneue junk van een tientje tot een call-girl van 1000 euro.

Commentaar

Heren, heren

Na vanovond staat Nicole op 1.
                            Op de tippelzone en rond de kade was het weinig soeps. Even later stond Nicole er met slip en auto. Eerst samen haar auto weggebracht, terug in de zone begon het feest. Eerst heeft ze mij heerlijk stevig gepijpt ze is erg op de hygiene, pmc, met het poesje spelen is slechts oppervlakkig toegestaan, en natte vingertjes zijn helemaal ongewenst.
                            Anyhow ze ging maar door wat een service.

Uiteindelijk vond ik het een beetje genant om haar voor die paar euro nog langer haar best te laten doen, tijd voor de gebruikelijke gymnastiek, en in haar knijpkutje was de lol snel voorbij.

Echter de lol begon pas, de auto wilde niet starten gelukkig hield nog iemand haar hoofd koel, ik duwen (alweer) zij sturen, de diesel bleef stil.
                            Een medebezoeker heeft geholpen met startkabels. Mijn aanbieding 'dan krijg jij Nicole' accepteerde hij niet?! Vermeld moet worden dat Nicole pas wegging toen de motor draaide!!
                            de SCHAT.
                            Prijs is inclusief korting en inclusief tip, normaal 50 euro's

Commentaar

Ik heb Nicole ook een aantal malen bezocht ze is echt super komt uit nijmegen en neemt echt de tijd voor je.
                              Als je iets meer geld neerlegd krijg uje echt een goeie beurt en geeft ze al snel haar mobiele nummer af zodat je haar de volgende keer kunt bellen voor een afspraak.

Echt een aanrader :P :P :P

Commentaar

Hallo Luitjes.

Gister maar weer eens naar arnhem gereden en aldaar Nicol vereerd met mijn bezoek.
                                Er is reeds veel over haar geschreven maar wilde dit ff kwijt.
                                Met Nicol afgesproken om te laten pijpen en dat kan Nicole heerlijk met lekkere diepe halen en neemt rustig de tijd en zo m,n rubber heerlijk volgespoten.
                                Voor het andere werk neuken en anaal vind ik nicol niet bijzonder ze houd der steeds der hand tussen maar om je te laten pijpen voor 25 euro is ze het dubbel en dwars waard.
                                Ik hou het dus voortaan bij Nicol alleen bij pijpen ;D
                                Ohja ze staat nu meestal vooraan bij het keetje en niet achteraan in de boscht.

Grzzzz EL G

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Nicole (7.1)

Ben afgelopen vrijdag nacht nog even bij Nicole gestopt. Ze heeft me even heerlijk afgezogen.
                                  Het was de moeite en het geld weer waard.

Groet HB
                                  Quality Fucker

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Nicole (goed)

Nicole is inderdaad perfect voor pijpen. Ik heb haar ook een keer geneukt en dat viel tegen. Volgens mij vindt ze dat zelf ook niet zo lekker. Ik ben daarna nog een keer bij haar geweest en toen heeft ze me echt in no-time naar een lekker orgasme gepijpt.

Commentaar

ben maandag avond bij nicolle geweest, ik dacht dat ze nieuw was,maar dat komt omdat ze vaak druk is en ikzelf ook hier niet zo heel vaak te vinden ben. nicolle herken je een beetje aan haar madonna look, heb gekozen voor €25 neuken en dat beviel mij zeer goed, voor mij de beste van de hele baan,

Commentaar

Gisteravond even met Nicole geweest. na eerst haar te hebben geholpen met het parkeren was ik de eersta klant van de avond. Wat een leuke gezellige meid is dat zeg! OK, de 06 praatjes vielen op maar waren niet storend. Ze is zeker nog eens een bezoekje waard!

Commentaar

Gisteravond Nicole ontmoet op de zone. Ik moet zeggen dat ik blij was dat ik haar zag, want de baan wordt naar mijn idee steeds slechter en slechter. Ik had al eerder een goede ervaring met Nicole en herkende haar op het nippertje. Met haar haren mooi blond, helemaal into the Madonna-look moest ik 2x kijken. Hotpants en topje aan, heerlijk gezicht.

Ik blijf het een leuke spontane meid vinden met heerlijke pijpkwaliteiten, maar ook een leuke vlotte babbel over van alles en nogwat. Onderhoudende dame.

Ik koos voor pijpen, vind de ruimte in een auto nogal wat beperkt. Nicole zoog lang, langer, langst (door medicijnen moet het orgasme bij mij uit mn tenen komen helaas) maar ze nam alle tijd en werkte zo bedreven me naar een geweldig hoogtepunt. Nicole, ik vind je een toppertje!