Utrecht, Europalaan, Gina (Ned)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, Europalaan, Gina (Ned)

Je komt uit je werk wel eens laat langs Utrecht en dan is het vlees zwak, zo ook woensdagavond.
    Aanbod op de laan was groot en een paar dames die ik ook niet kon maar wel de aandacht verdienen.

Toch gekozen voor Gina vanwege haar talenten in het fellatio. Ze slobbert of haar leven ervan afhangt.

Ze staat iets voorbij de bus richting de (voorheen)afzetting. Ze had een lichtbruin dun vestje aan met panties eronder.
    Daar ze de slankste op de laan is valt het wel op.

Voor diegene die het zonder condoom willen, kan je waarschijnlijk bij haar terecht, ze vraagt namelijk altijd "met of zonder"...ik doe uit principe altijd met condoom want ik heb het niet zo op dokters.

The Fly.

Een wijde blik verruimt het denken.
    The Fly

Re: Utr., Europalaan , Gina (uitstekend)

Eveneens afgelopen week een bezoekje gebracht aan Gina.
    Wat een zuigmachine, echt een relevatie, wat een geweldig talent.
    Gina is een enorm aardige en welbespraakte dame en afkomstig uit het voormalig Oost-Duitsland maar spreekt feilloos en bijna accentloos Nederlands.

Inderdaad is Gina behoorlijk slank, en bijna 1.80 lamg , met een blonde paardestaart, ze heeft een ietsje onregelmatige huid met lekker kleine tietjes en kneiters van tepels, ze waren behoorlijk gevoelig want ik werd een beetje afgeremd.

Al met al een dikke voldoende, geen herhalingsgevaar maar absolute zekerheid!

Commentaar

Dame is nog actief, we ontvangen graag recensies

Commentaar

afgelopen week genoten van haar, allebei lekker naakt, want het was warm na het lange pijpen diep haar kutje volgespoten, lief gezellig en haar telefoonnummer gekregn

Commentaar

Re: Utr., Europalaan , Gina(uitstekend)

Tjonge mijn favoriete dames lieten mij vanavond in de steek.
          Paar keer heen en weer gereden en herinnerde mij toen een recensie van FireFly over Gina.
          Vooral de orale kwaliteiten van haar werden gepromoot.

Wanneer de Fly positief is dan is dat zeker reden om eens te proberen.

Ik had een vermoeden wie zij was en het was meteen raak.
          Zij was er al een tijdje maar ik was haar eerste klant deze avond.
          Nou ik geloof dat mijn favoriete dames een prettige concurrent erbij hebben.
          Ze pijpt erg lekker. Daarnaast inderdaad een prettige babbel en een vlotte jongedame.

De grauwe (alhoewel daar vanavond weinig van te merken was) en donkere dagen voor de kerst komen er aan.
          Mijn verlanglijstje is aangevuld

Thanks Fly but most of all.....thanks Gina

Commentaar

ze staat er nog steeds, meestal al om 19:00 uur

Commentaar

Gina staat er volgens mij zo'n beetje iedere avond al vroeg in de buurt van de stoplichten. Beetje lastig om een duidelijk beeld van haar te geven. Ze is wat langer en redelijk slank met bruin half lang haar. Normale niet opzichtige kleding aan.

En de vraag over het ZC gedeelte. No way. Alles safe.

Commentaar

Re: Utrecht, Europalaan, Gina

Ze is er weer, na een tijdje uit de roulatie te zijn geweest. Van horen zeggen zat ze zelf in de verkoop, lijkt ze mij te zacht voor en gebruikt ook te graag zelf. Nu ik haar weer op de baan zag, was ze er behoorlijk op achteruit gegaan. Ze keek echt als een verdwaasde verslaafde van zich af en zag er slecht uit. Met condoom kun je het uiteraard proberen. Als ze je mocht, kon ze goed te keer gaan. Of dat nog zo is, ik lees het graag. Maike heb ik al een tijd niet gezien, die kon het werk wel verlaten hebben. Daar had ze het tenminste wel eens over.

Commentaar

Triest om dit te lezen. En Maike zit nog wel in het vak maar ze ontvangt alleen nog privé

Commentaar

is Gina er nog elke avond en vanaf hoe laat is ze er

Commentaar

Aan het werk...
                    X