Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Ineke (Ned)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Ineke (Ned)

Dag "medegenieters"

Vrijdagnacht weer eens achter het stuur gekropen en naar het Nijmegense gereden en daar een blond meisje slank figuur en half lang haar ze heet Ineke. Na een lichte twijfel toch in laten stappen en gevraagd na de prijzen en gekozen voor lekker rustig pzc 30 euro.
    Ze zei je zult geen spijt krijgen nou ze had niets te vel gezegd ben heerlijk ;D gepijpt (moest alleen ff zeggen geen handjes gebruiken) ze verontschuldigde zich en er kwam verder ookgeen handje meer in de buurt ;D.
    Heb heerlijk der mondje volgespoten en ze zoog gewoon door totdat de laatste druppel eruit was,
    Ik had misschien kunnen ondehandelelen over de prijs maar vond het de 30 euri echt wel waard .
    Heb haar al vaker zien kopen daar maar zag nog niets over haar staan.
    Dus bij deze.(heb het haar ook beloofd om te schrijven)

groet EL G

Hallo allemaal, ook ik heb Ineke al meerdere malen mogen ontmoeten, ze is inderdaat een leuke blonde slanke meid, ze kan inderdaad pijpen als de beste uiteraard zonder, verder heb ik haar ook zonder mogen neuken als ik maar niet in der poes klaar zou komen.
    Eerst heeft ze mij lekker gepijpt, haar daarna lekker zonder geneukt waarna ze het met de mond heeft afgemaakt en inderdaad ze zuigd tot de laatste druppel alles eruit. en voor E30.

Wip-aholic
    Liever gewipt dan gewapt

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Ineke (goed)

Leuke meid (clean!); vakbekwaam (ga nu naar haar privé-adres, wat relaxter dan in de auto) Vind de tippelzone best interessant, maar dat geworstel in de auto is niets voor deze oud-spijkerkwartierfan! enneh wanneer kunnen we weer in Arnhem wandelen??????????????
      Een wipje in de morgen geeft een dag geen zorgen.

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Ineke (goed)

Lieve, mooie Groningse blondine van 42 jaar die je hooguit 32 zou geven.
        Heerlijk lijf (prachtige benen) dat je bij standaardtarief (25 Euro voor pijpen ZC, inclusief neuken MC 40 Euro) slechts gedeeltelijk te zien krijgt: behaatje blijft aan. Vingeren wordt niet op prijs gesteld.
        Niettemin lekkere ervaring, kreeg ook gelijk haar prive- adres.
        Hoort zeker tot de mooiste (en slimste) meiden in de regio 024/ 026.
        En pijpt echt helemaal top. Zó lekker dat ik zelfs zin in neuken kreeg. (Mini)- slip wordt opzij geschoven en je mag naar binnen. (Toch) geen spijt van.
        Boos was ze op recensie waarin vermeld wordt dat ze evt. neukt ZC: ABSOLUUT niet!!!
        Staat meestal bij de eerste " rotonde".

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Ineke (uitstekend)

Las net even mijn vorige recensie, heb Ineke gisteravond beloofd mijn ervaringen mede te delen aan de mede- wandelaars.
          Ze wist vantevoren dat dat positief zou uitpakken: kan me niet voorstellen dat er iemand is met negatieve ervaringen met deze attractieve en vriendelijke blondine.
          Deze keer alleen pijpen ZC, tot het einde. Je mag in haar mond klaarkomen, wat na een werkelijk voortreffelijke pijpsessie niet te voorkomen valt.
          "Handje vol", zegt ze zelf over haar borstjes. Maar toevallig is dat mijn favoriete formaat. Nou maar hopen dat ze de volgende keer op haar huisadres te bereiken is.

Commentaar

Gewoon omdat 't weer zo lekker was en om een beetje reclame voor haar te maken: Ineke, 't was weer hélemaal top.
            Gelukkig liggen Arnhem en Nijmegen dichtbij elkaar, want in mijn woonplaats is 't een trieste bedoening met laat op de avond slechts een paar zéér zwaarlijvige dames met benen als boomstammen. (Maar daar zijn vast ook liefhebbers voor).
            Ineke pijpt ZC zoals ze eruitziet: als een godin. En is ook nog eens uiterst onderhoudend gezelschap.

Commentaar

Beste Medewandelaars,

Tijdje geleden al gebruikt gemaakt van haar diensten en alle andere recensies zijn op waarheid berust... Ze doet het gewoon perfect... Ze is beleefd en je krijgt niet de indruk dat je met een drugsverslaafde gek te maken heb... (met alle respect voor drugsverslaafde gekken)...

Dus om kort te gaan een aanrader in nijmegen...

Mvg,

Knight
              veni-vidi-vici

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Ineke (Ned) (uitstekend)

Ineke is weer, na een lange afwezigheid, gesignaleerd op de tippelzone.

Dank aan de info via de interne mail.

Groet,
                Krukkie
                It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Ineke (Ned)(uitstekend)

Wie heeft al weer ervaring met Ineke op de zone.
                  Hoe ziet ze er nu uit en op welke momenten (dagen) kan ik haar daar aantreffen?
                  Is zeker al 5 jaar gelden dat ik haar voor het laatst bezocht en de memory is er nog steeds.
                  Let's Rumble.

Commentaar

wel, 5 jaar ouder ;-)

loopt de laatste tijd erg onregelmatig rond, ik heb haar al een paar weken niet gezien,maar je herkent haar meteen.

Nijmegen

Commentaar

Geachte Medewandelaars,

Gister weer gebruikt gemaakt van de diensten van Ineke.

En ondanks dat het nog steeds goedkoop is en de daad (in dit geval pzc) nog wel goed wordt uitgevoerd, is ze wel aan het afglijden. Ze gebruikt erg veel en is erg warrig aan het worden.

Voor mij was dit de laatste keer dat ik gebruik heb gemaakt van haar diensten en hoop dat ze goed terecht komt.

M.vr.g

Knightwalker
                      veni-vidi-vici

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Ineke (Ned)

Geachte medewandelaars,

Een week geleden was ik Nijmegen en reed toch is langs de tippelzone. Ineke liep er ook weer en toch maar gebruik gemaakt van haar diensten.

Aan de auto 20 voor pzc afgesproken maar in de hal 30 gegeven omdat ze zo vriendelijk is en dat eigenlijk ook wel een eerlijke prijs is voor haar diensten.

Het was prima in orde en ze had zelfs natte doekjes bij zich om even lkkr op te frissen.

Je weet wat je aan der hebt en als je dat in je achterhoofd houdt heb je er een prima mens aan.

Ze zag er trouwens ook weer wat helderder en frisser uit en daarom toch voor haar gekozen ondanks eerder afgehaakt te zijn op haar.

Een aanrader? Tja mmm... als ze dit niveau weet vast te houden dan wel.

Oordeel zelf.

Mvgr,

Knightwalker
                        veni-vidi-vici

Commentaar

Aan het werk...
                        X