Utrecht, Europalaan, Madelene (Bul)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, Europalaan, Madelene (Bul)

Reed zojuist over het pad waar toch een redelijk aanbod aanwezig was al staande in de zon op de bruggetjes kan het niet de hele tijd zonnig blijven.
    Mijn aandacht werd getrokken door een kleine blondine in iets van bikini met glitters erop.
    Of ik de naam goed geschreven heb weet ik niet maar kon er niets over vinden dus dan maar een nieuwe aanmaken.
    Vriendelijke dame die goed engels spreekt en zegt uit Frankrijk te komen is dan toch wel uitzonderlijk te noemen.
    Het liep zo lekker dus de basistijd maar verlengd, een herhalingsgevaar is wel aanwezig nu een aantal van mijn favorieten met vakantie zijn of er niet waren op zaterdag dat ze er normaal wel zijn.

Re: Utr., Zp 142-4, Madelene (goed)

Deze dame twee weken geleden in een avondsessie bezocht. Tegen mij zei ze dat ze van Frans-Spaanse afkomst was. Ze droeg toen het haar los. Ze staat op verschillende kamers.

Ik ben niet zo enthousiast over deze kleine blondine. Het geheel is nogal plichtmatig. Standje 'on top' met overdreven gekreun en gratis twee blikken op de klok. Toen was de lol er wel vanaf. Voor mij 0,0% herhalingsgevaar. Die 50 euries kan ik dan net zo goed direct in de Vecht deponeren. Later die week bij Bulgaarse Sissi geweest en die maakte deze waardeloze ervaring weer helemaal goed.

Commentaar

Re: Utr., Zp 142-4, Madelene (Fra) (slecht)

Ben afgelopen vrijdag bij deze blonde meid geweest 50euro betaald voor p+n .
      Ik vind het erg slecht allemaal pijpen was niks bijzonders en het neuken was erg overdreven met veel namaak geluid.
      Ook begon ze bij binnen komst al over meer geld als ik meer wou hier hou ik dus niet van.
      En ook het kijken naar de klok beviel me dus echt niet en vooral toen ze nog even tegen me zei dat ik moest opschieten.
      Ik ben niet klaargekomen ik ben zelf boos weggegaan en heb tegen haar gezegt dat ik nooit meer bij haar binnen kom omdat ze gewoon waardeloos slecht is.
      Ze is volgens mij gewoon Bulgaars maar ze praat Frans en mischien ook wel Spaans.
      Deze meid ziet er lekker uit maar is zeker de moeite niet waart en zal mij zeer zeker alleen nog voorbij zien lopen.
      Persoonlijk denk ik ook dat ze zich niet in een goede mannier zal ontwikkelen want daar heeft ze verreweg gewoon niet de potentie voor een ieder die het mischien eens wil proberen bij haar is nu gewoon gewaarschuwd

Commentaar

Re: Utr., Zp 142-4, Madelene (Fra) (goed)

Ook ik ben bij deze dame geweest.

Ze heeft echt een fantastisch lijf en haar kop is gewoon perfect. Ze kijkt je ook de hele tijd geil aan.

Het geheel kwam wel wat plichtmatig over met inderdaad wat overdreven gekreun, maar opzich niet een verkeerde tijd met haar gehad, maar het kan beter.

Commentaar

Na haar een paar keer eerder gespot te hebben toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar binnen gegaan.

Ze heeft een erg lekker lijf en een lekker geil koppie. Ze bood me ook andere services aan hetgeen ik niet opdringerig vond. Pzc was 50€ extra en zoenen 30€. Heb zoenen gekozen en maar 50€ gegeven omdat ik niet kleiner had.

Al met al een lekkere vrijsessie gehad met verschillende standjes en lekker zoenen. Ze heeft een lekkere strakke doos en gebruikte niet te veel glijmiddel.
          Haar geluiden waren beetje nep maar niet overdreven of storend.

Vond het wel een lekkere sessie en ze was verder erg vriendelijk en aardig. Herhalingsgevaar bij mij dus wel aanwezig

Commentaar

Had Madelene al een paar keer gespot, altijd getwijfeld en na bovenstaande gelezen te hebben in eerste instantie besloten dat dit dan maar een goede keus was; tot gisteren

Als een sirene lokte ze me met haar glitters in de val en voor ik het wist stond ik voor haar en niet veel later binnen. Ze vroeg hoe lang ik wilde bij haar wilde blijven waarop ik aangaf voor 50 EUR een standard sessie wilde doen. Ze deed zich onmiddelijk van al haar glitters, ik betaalde haar en mocht op bed plaats nemen. Ze ging lekker tegen me aan liggen en zodoende konden we elkaar rustig verkennnen. Ze bood me ondertussen nog extra's aan als pzc/tz/anal maar ik vertelde haar dat ik de eerste sessie altijd als try-out gebruik en als ik terug kom meestal wel extra's wil. Prijzen staan hier boven vermeld, ik heb er niet naar gevraagd.

Na wat strelen ging ze verder met een goede pmc waarbij ze zo ging zitten dat ik overal goed bij kon waarbij ze me af en toe lekker aankeek. Na een paar minuten vroeg ze of het goed was, ik knikte instemmend en ze ging lekker op d'r gemak nog even door. Vervolgens overgegaan in cowgirl wat ze goed deed, niet te wild en ze wisselde verschilende technieken af. Ze vertelde me dat als ik wat anders wilde ik het aan moest geven, dat na een minuut of 5 gedaan en het rustig afgemaakt in missio waarbij ze me bleef aankijken en haar benen en armen om me heen sloeg en goed meedeed.

Ze ging zich daarna vrij uitgebreid in het bad zitten wassen.

Overigens vertelde ze me uit Bulgarije te komen en naar mijn idee ook vrij duidelijk geen Française, ze mist ook de typische franse hautaine houding (jammer genoeg als je het mij vraagt .. )

Verder was ze bij binnenkomst ietswat stug, maar als je d'r een beetje aan het lachen maakt ontdooit ze wel.

Commentaar

Vanmiddag Madelene bezocht. Ze is inderdaad Bulgaarse. Heb mijn eerste anale ervaring gehad met haar. Ze is erg knap en de hygiene is erg goed

Commentaar

Re: Utr., Zp 142-4, Madelene (goed)

Hallo medewandelaars,

Van de week Madelene eens bezocht. Als je van een klein, strak blond meisje houd die goed pijpt, waar je lekker overal aan mag zitten en een strak kutje, dan heb je aan haar een goede. Ze is vriendleijk, goed lachs, super hygienisch en gewoon lekker.
                Mijn flinke pik kon ze net hebben. Ze neukt lekker mee, eerst plichtmatig en later geniet ze echt; dat kan je aan haar ogen wel zien!

Ze gaat me vaker zien!

Commentaar

Re: Utr., Zp 142-4, Madelene(goed)

Madelene is een bulgaarse meid. die je lief en leuk naar binnen lokt.
                  Eenmaal binnen en afgerekend, dan verandert ze snel. niets zo als boven beschreven.
                  puur zakelijk niks leuk en prima klok kijkster. als het te lang duurt hup weg wezen.

dus heren als je wat leuks wilt voor je geld gooi het in de sloot dan zie je er nog kringetjes voor, bij deze bulgaarse sn.l dus helemaal niets.

Commentaar

Vamiddag ook even gerollebold met een kleine blonde die zich Madelene noemt (ze spreekt het uit als Mádelyn). Mooi slank lijfje, borsten wel iets groter dan A; minstens maatje B.

Wat me tegenviel is de sfeer. Ze is nogal klagerig en komt een beetje over alsof ze het leed van het hele Zandpad op haar smalle schoudertjes torst.

Ik vroeg wat NMC en PZC kost; vraagt ze 100 Euro voor. Dat heb ik maar even bijgesteld naar 70. Vervolgens vroeg ze me hoe ik het PZC-gebeuren wilde hebben; hard, zacht, diep? Doe maar medium hard en lekker diep, meissie.

Dat deed ze erg goed. Flink diep, tempo goed, alles goed.

Daarna doggy; inderdaad wat overdreven gekreun. Vervolgens missio, maar ik was de geestdrift een beetje kwijt door de ietwat melancholische sfeer die om Madeleintje hing.

Conclusie: aardig om te zien, uitstekend pijpwerk maar de rest is onder de maat.

Commentaar

Vandaag hier een bezoekje gebracht. Leuke kleine blonde, biedt ook de nodige extra's. Pijpt goed en is anaal lekker, kreunt alleen te overdreven en is niet de langzaamste (ook zeker niet te snel, gelukkig).

Commentaar

Gisteren op de terugweg van Auto Italia even langs het Zandpad gereden. In de mist was het er een troosteloze boel. Weinig klanten en niet al te veel dames.

Madelaine stond er in het raam te wiebelen. Besloten bij haar naar binnen te gaan.

Vriendelijke dame die professionele te werk gaat (dat vindt ik een pré). De klant is er koning, je kan vragen wat je wilt. Vindt het dan altijd spannend om proberen te krijgen waar ze niet op voorbereid zijn, nl een inzicht in hun persoonlijkheid.

Ze pijpt goed, dus maar € 50 bijbetaald. Bij het neuken gevraagd of ze boven ging zitten. En daar tijdens het langzame nueken ook iets meer van die dame te weten proberen te komen.

Leuk spelletje.

Uiteindelijk heerlijk in lepeltjes positie klaar gekomen.

Daarna nog rustig nagepraat, geen haast.

Als mijn favoriete dame er niet is zou ik zo terug kunnen gaan.

GT

Commentaar

Gistermidag naar deze Madelene geweest en heb helaas een echte anti-climax beleefd. Zo geil en vriendelijk als ze voor het raam staat, zo kil en zakelijk als de sex met haar. Bij binnenkost zei ze meteen dat voor € 100 veel meer service krijg, dus ik dacht:vooruit. Ze had me leuk opgewarmd door en beetje te teasen, maar eenmaal over naar de actie lag ze als een opblaaspop. Mijn tijd was nog lang niet om( ongeveer 15min). en opeens werd de opblaaspop wakker dat ik bij moet betalen als ik meer standjes wilde. Gelukkig kan ik redelijk op commando klaarkomen, want ik had helemaal gezin meer. 1 minuut later was het gedaan. En 3 minuten later was ik gelukkig buiten. Het leukste van haar is haar look, dus blijf vooral kijken als je langs haar raam rijdt of loop. Als je geld wil weggooien, doe het dan ergens anders.

Commentaar

Re: Utrecht, Europalaan , Madelene

Geen ZP meer in Utrecht dus hier maar eens gaan kijken.

Madelene sprong er het meest uit qua looks en ik moet zeggen dat wanneer je er ook maar een beetje leuk uitziet dat op die zone nogal snel het geval is. Het was niet veel daar. In ieder geval niet mijn smaak.

Pijpen voor 30 was haar aanbod en ik dacht, nou laat maar eens zien..
                            Op de plek werd het een kort verhaal van niets mogen aanraken of bijbetalen. Geheel aangekleed ging Madelene aan de slag en ik moet zeggen dat ze hem snel op sterkte had. Kan ook aan mijn geile bui hebben gelegen, maar toch het pijpen was niet onverdienstelijk.
                            Toen begon de afknapper want na welgeteld een hele 3 minuten aan mijn stok te hebben gehangen gaf ze de marsorder dat ik mij moest concentreren omdat ik klaar moest komen. Ik schoot daarop even in de lach wat haar een nog duidelijker commando deed geven met de toevoeging dat ik anders moest bijbetalen.
                            Omdat ik daar absoluut geen zin in had en eigelijk ook geen zin meer had in Madelene mijn oogjes maar even dicht gedaan en Hannah Harper op mijn netvlies gezet. 30 seconden later kon Madelena bij de eerste schok van mijn paal zich direct terugtrekken (ook fijn..) en heb ik het vervolgens zelf nog maar volledig afgemaakt.

Kortom, redelijk leuk koppie maar verder zonde van je geld.

Ze gaf inderdaad aan op het ZP te hebben gewerkt.
                            Life is a bitch, so better learn how to fuck it.

Commentaar

Aan het werk...
                            X