Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Lisa (Ned)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Lisa (Ned)

Ik heb laatst een meisje opgepikt op de tippelzone die zei dat ze Lisa heet. Type junk, maar niet zo'n broodmagere. Donkerblond, geil koppie. Mooie benen in blauwe panties en heerlijke (ik denk niet helemaal echte, of anders mooie stevige) borsten. Cup b, misschien kleine c.
    Ze heeft me heerlijk opgegeild met haar hand over en in mijn broek. Kusjes op mijn wangen en ze kan redelijk goed pijpen. Ze is erg vriendelijk en neemt de tijd. Daarna ben ik voor haar nog weleens langsgereden, maar heb haar niet meer gezien. Ik zou graag nog eens met haar afspreken. Wie heeft er meer informatie of misschien per privebericht een tel.nr?
    Groet, primus
    Defy the laws of tradition

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Lisa (Ned) (goed)

Ben nu net terug van een bezoekje aan haar.
    Schrijf nu een bericht,omdat ik daar onderweg aandacht(zovan; heb nog niet over haar gelezen.) Maar ik denk dat het over deze Lisa gaat.)
    Ze was voor mij nieuw,maar kom daar ook niet zoveel.
    Moet zeggen dat ik een perfecte date heb gehad.
    Ze weet precies wat ze wel/niet moet doen.
    Ik heb de voorkeur aan nylons en bepaalde handelingen,ze is een van de weinige dames die daar Echt!! goed in is.(Op Mrs op het pad etc. na dan,maar kost ook 4x zoveel)
    Maar goed,prima dame alle tijd en overal aankomen

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Lisa (Ned) (goed)

Hier bij de recensie,sorry iets te vroeg op enter
      Heb bij hygiene uitstekend,omdat ze een zakje had die ze uitstalde voor de daad. Kreeg naar afloop 2 zakdoekjes en een vochtig doekje. Ze maakte zichzelf ook schoon op de plaatsen waar ik'aangezeten' had.
      Alles in het zakje incl. het CD,dicht plakken en in de bak ermee
      Nou dit maakte het compleet hoor.
      Ben meer voor de ramen of prive,toch ga ik weer eens kijken of ze zo blijft

Commentaar

Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Lisa (Ned)

Gisteren gebruik gemaakt van de diensten van Lisa (?) een voor mij nieuwe dame op de zone,en ik zag ook nog topic onder die naam. Zowel in uiterlijk, kleding en gedrag niet erg opvallend( vrij kort haar, dikke trui en stretch spijkerbroek) , ik was al een paar keer langs haar heen gereden.
        Gekozen voor pijpen met en dat ging lekker met aardig wat variatie , weinig handwerk , geen gezeur en ik kon haar blote borsten en kontje bevoelen (en dat zag en voelde veel beter dan verwacht). Voor mij zeker voor herhaling vatbaar

Commentaar

Aan het werk...
        X