Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Paola (Ned)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Paola (Ned)

Vanavond na een maandenlang verblijf binnenshuis wegens winter en een been in het gips weer eens naar Arnhem gereden. Het was vroeg in de avond en maar een beperkt aanbod van dames. Wel al veel voitures, wat de spoeling nog eens extra dun maakte. Daarom maar gebruik gemaakt van diensten van een ongeveer 40 jarige dame, die vertelde dat ze Paola heette. Dat was meteen het meest mooie aan haar, haar naam.
    gezien de temperatuur, leek het mevrouw wel wat om het buiten te doen, vooral minder gedoe voor haar. Wat pijpwerk leerde mij, dat ze nog geen rugklachten had, maar dat het wel erg snel teveel werd. Ze vroeg of achterlangs goed, meteen een test voor mijn pootje of hij dat aan kon. Voor die test slaagde ik. Mevrouw was snel in het fatsoeneren van haar kleding en andere zaken en dat was het. De volgende keer kan ik beter direct naar huis rijden, zal ongeveer de zelfde satisfactie geven, maar is wel goedkoper.

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Paola (Ned) (voldoende)

Ik heb afgelopen maandag gebruik gemaakt van de diensten van deze dame. Stelde weinig voor. Afgesproken was voor € 20 pijpen, maar klus werd meer met de hand dan met de mond afgeraffeld. Weinig kans op herhaling.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Paola (Ned)(matig)

Deze dame ook een keer opgepikt, echt één van mijn meest slechte ervaringen.
      Ging zelfs in mijn bijzijn een implantaat verwijderen alvorens in actie te komen,
      toen was mijn opwinding uiteraard al gedaald tot een minimum.

Niet voor herhaling vatbaar dus!

Commentaar

Och,
        Het wordt op een tippelzone nooit een GFE natuurlijk, maar je gaat ook niet naar de FEBO voor een kwaliteits biefstuk. (Waar dan achteraf paardenvlees in blijkt te zitten).
        Afgelopen zondag net na 20u langs gereden.
        Heen het straatje in, stond er alleen een Braziliaans uitziende verlopen dame van rond de 40.
        Het is me al een keer overkomen dat bij zo'n dame, m'n gevalletje gewoon dienst weigerde. Zo onerotisch dat er geen enkele sprake is van visuele opwinding én dan ben je alleen afhankelijk van je eigen geilheid en de pijpkunst van de dame in kwestie én als 1 van beide dan net niet goed genoeg is, wordt het een langdurige exercitie. De dame in kwestie begint dan ook te zeuren over tijdsduur en bijbetalen en dat is ook niet bevorderlijk voor het resultaatgericht pijpen.

Maar goed: op de terugweg kwam Paola net uit de Keet zetten.
        Ze ratelde bij het raampje een hele waslijst aan prijzen en handelingen op waarbij ik al gauw de weg kwijt was.

Pijpen met 20 euro
        Pijpen zonder 25 euro
        PZC + N: 35 euro.

In eerste instantie gekozen voor PMC want ik zei tegen haar: dat wordt een knoeiboel op m'n broek.
        Omdat haar reactie was: "Nee hoor, ik vang het op met m'n mond", toch maar gekozen voor PZC.

Paola is een slanke dame die haar vak verstaat.
        Soms is het bij prostituees een heel gevecht om haar in een goede positie te krijgen dat je een beetje goed overal bij kan én gaan ze vaak zo zitten/liggen dat ze met hun kont wegdraaien en dat je dus nergens bij kan.

Toen Paola merkte dat ik haar wilde bevoelen, deed ze zelf tijdens het pijpen handig met 1 hand haar panty en onderbroek omlaag. Ze heeft een zachte huid en was goed geschoren.

Toen pijpen toch niet het gewenste resultaat gaf, en ik het voor haar te lang vond duren (zij zeurde er zelf niet over), heb ik toch maar gezegd: "ik betaal je wel een 10tje bij en kom maar op me zitten."
        Dat was mijn eerste keer: neuken in de auto op een tippelzone.
        Paola deed vlot haar linkerlaars uit en na haar panty helemaal uitgedaan te hebben sloeg ze handig haar andere been over de bestuurdersplek heen.

En hoppa: Dan ging eigenlijk best lekker.
        Inbrengen was grappig omdat ze zelf in eerste instantie bijna het verkeerde gaatje koos.
        Ondanks de weinige manoeuvreerruimte, begon ze me toch gedreven te bereiden.
        Na het kwakje in het zakje stapte ze weer af en hebben we tijdens het aankleden nog even nagepraat.
        Na afloop gaf ik haar nog een stroopwafel. Niet echt als fooi, maar meer omdat ik toevallig een zakje had liggen bij de handrem. En omdat Paola een aardige vrouw is, waarvan ik het dan toch ook weer zonde vind dat zo'n toch wel knappe vrouw zo ver gedaald is en aan de drugs is (pleister op haar bovenbeen om prikgaatjes te verbergen).

Ze vroeg nog of ik haar naar de stad kon brengen, maar dat heb ik eerder bij een dame gedaan, maar toen moest er opeens nog een collega mee en daar voelde ik me toen achteraf toch niet prettig bij.

Maar al met al voor een tippelervaring een prima ervaring.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Stork32
          "Paola is een slanke dame die haar vak verstaat".
          Dat klopt niet met de beschrijvingen van andere wandelaars. ("Stevig") Gaat 't hier om dezelfde dame?
          Ja het gaat wel om dezelfde dame. Maar inderdaad: objectief gezien was ze iets meer dan slank, maar vergeleken met mijn vrouw ben je al gauw wel slank.
          Maar bij Paola zitten de kussentjes wel op de juiste plaats. Als ze haar panty omlaag gestroopt heeft en haar truitje omhoog dan heeft ze tenminste een echte taille. Dat is bij de hele slanke dennen niet zo; en bij de te gezette dames ook niet. Maar Paola is net slank genoeg om slank te heten, maar vooral stevig genoeg om haar vrouwelijke vormen goed te benadrukken.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Paola (Ned) (bedreiging)

Vandaag bedreigd door PAOLA, (
            13-01-2016)

Vandaag ben ik met Jill naar de baan geweest.
            Geparkeerd in de vak, kwam Paola eraan, dat ze nog geld kreeg van Jill.
            Jill is al door haar verschillend keren bedreigd en mishandeld.
            Verschillende aangiftes gedaan, maar wordt niet opgepikt door de politie.
            De mensen in de keet hier over gemeld, moest maar weer aangifte doen.
            Ik heb begrepen dat ze niet meer in de keet mag.
            Wel vervelend dat ze de andere meisjes zo geld probeert af te troggelen en de klanten bedreigd.
            Ze gaat ook voor de auto staan, zodat je niet weg kan rijden.
            Dus klanten weest gewaarschuwd voor PAOLA (mollig type)

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Paola (Ned)

Hier alleen ervaringen: goede of slechte.

Een andere dame bekritiseren doen jullie maar in geouwezwam.

Groet,
              Krukkie
              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Omdat ze de enige was, en ik wat haast had, ben ik gisteren met Paola mee geweest.

En tot mijn verbazing was het helemaal niet verkeerd. Ze begon met veel handwerk bij het pijpen, maar op mijn verzoek pijpte ze langzamer en met minder handwerk. en eigenlijk best lekker.

Misschien de volgende keer nog eens met haar mee?

Commentaar

Ter hoogte van waar stond ze en rond welke tijd meerder keren daar rond gereden met 0 resultaat

Commentaar

Vorige week woensdag Paola een keer mee genomen ondanks eerdere keren dat het niks was, deze keer kon het me ook niet plezieren, veel trekwerk, mocht wel aan dr borsten zitten en een beetje vingeren, maar had al snel genoeg van dr, per ongeluk over haar borsten klaar gekomen, vond mevrouw niet zo leuk.
                    Zal dus niet snel meer gebruik van haar maken.

Commentaar

Paar weken geleden zag ik Paola in de bushalte thv de Lely zitten, ze was zich aan het omkleden. Gevraagd of ze wat wou verdienen. Plekje afgesproken waar ze met de scootmobiel naartoe kwam, daarna naar een rustig plekje gereden met de auto. Ik had gevraagd om aftrekken en een vinger bij mij erin. Zij een trekje van haar pijpje genomen, en best een leuk gesprek gehad. Wij op de achterbank gaan zitten ze wou me op de knieën voor me... ik half over/tussen de voorstoelen in dus. Zij een condoom om haar vinger en ze ging aan de slag. Ondertussen begon ze al brutaal aan m’n lul te trekken en m’n ballen te masseren. Was lekker. Flink uithoudingsvermogen heeft ze. Daarna naast haar komen zitten waarna ze heerlijk met m’n pik heeft gespeeld. Vaseline erbij en genieten. 30euro vroeg ze en ik vond het prima. Zou het zo weer doen, ook al zat ze een beetje te zeuren dat ze zich zorgen maakte om haar scootmobiel die achter was gebleven. Maar ach. Ze vertelde mij dat ze ook ontvangt thuis in Zuid. Helaas niet haar nummer gevraagd anders had ik het wel een keertje daar willen proberen.

Commentaar

Aan het werk...
                      X