Utrecht, Europalaan, Patricia

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, Europalaan, Patricia

Als je van Latina en grote borsten houdt dan is Patricia je vrouw.
    Ze is vrolijk heeft mooie volle borsten, lang zwart haar en niet zo groot. Leeftijd rond de 40.
    Pijpen en neuqen is gewoon lekker. Heb elke keer een prima tijd met haar.
    Ze staat bij de stoplichten in het midden van de Europalaan. Werkt alle dagen behalve op zondag.

Re: Utr., Europalaan , Patricia (uitstekend)

De vorige spreker heeft helemaal gelijk over deze dame, zij is op de europalaan de enige ECHTE vrouw met alles op de goede plaats.
    mooie grote borsten en lekkere volle kont en een mooi uiterlijk en ze lacht altijd.
    Als je haar meeneemt zal je zeker geen spijt krijgen.

Commentaar

Heb enkele weken geleden ook eens voor deze Patricia gekozen en dat viel zeker niet tegen, leuke knappe vrouw met lekkere grote borsten. Alhoewel het wat behelpen is in een auto was alles toch geheel naar wens, lekkere sex met een aardige vriendelijke goedlachse vrouw. Nee een van de besten die er op de Europalaan voor handen is denk ik zo.

Commentaar

Het was woensdagavond teleurstellend stil op de laan. Ik ben rond een uur of 10 drie keer heen en weer gereden en maximaal drie dames gezien. De derde keer stond alleen Patricia er nog en die heb ik meegenomen. Ze is inderdaad erg goedlachs, gewoon een hele leuke vrouw, komt de afspraken na. Het pijpen was niet geweldig. Ze gaat als een bulldozer te keer en daar moet je van houden. Wel had ze doekjes bij zich en werd alles weer pico bello schoon gemaakt. Of de borsten echt zijn weet ik niet. Ze zei van wel, maar het lijken wel FF ipv een Dtje. Overigens is ze erg gemakkelijk te herkennen, want ze loopt met die dikke tieten aardig te koop. Kortom, voor degenen die ook eens een aardige vrouw in de auto willen is ze een aanrader, vooral als je van hard pijpen houdt.

Commentaar

Re: Utr., Europalaan , Patricia (goed)

Deze topper is eindelijk weer terug!
          Ze was weer "vol" aanwezig. Wat een heerlijke borsten!
          Heb weer een lekkere wip met haar gemaakt waarvan zij ook genoot...
          Ze is Top.

Commentaar

Re: Utr., Europalaan , Patricia(goed)

Vanavond voor het eerst iemand 'meegenomen'. Het werd Patricia, de combi latina en enorme borsten leek me wel wat. Alles hierboven klopt, leuke goedlachse vrouw met de nodige humor én ze spreekt nog goed Nederlands ook, maakt alles ook wat makkelijker en relaxter. Pijpen was prima, had met wat meer gevoel gekund. Eerste ervaring in de auto en dat was wennen....
            Grand Cru aime la pipe

Commentaar

Re: Utr., Europalaan , Patricia(uitstekend)

Lichaam heeft deze dame zeker. Lekker volle kont met heerlijke dikke tieten. Een genot om te zien! zeker als het weer lekker mee zit heeft ze heerlijk ****ige laarzen aan en is ze in vol aanwezig. Als het te koud word dan trekt ze een jeans aan en dan ziet het er iets minder geil uit.

Pijpwerk is ruig en alsof er een buldozer over je pik heen rijd. Mijn mening: totaal niet lekker.
              Intiem gaat ook niet. Alle kleren doet ze nooit uit en ze houd altijd mijn pik vast op het uiteinde van het condoom. Zo vervelend! Ze is denk ik bang dat het condoom eraf glijd ofso. Ook houd ze haar slipje naar de zijkant.

Als er echt helemaal niets op de laan staat dan pik ik haar wel mee als mijn nood hoog is maar ik ga liever naar Marianna of Karina.

Overigens een aardige vrouw zo op z`n moment. Als je een aantal woordjes spaans kent doet ze vaak net even iets aardiger. Maar de reden waarom ik haar vaak mee pik is omdat ze er soms zo lekker geil uit ziet. Achteraf soms weleens spijt van!

Commentaar

De ervaring van Volzoet hierboven is mij nooit overkomen en ik ken haar al een tijdje.
                En als je de andere recensies leest dan is een sessie met haar prima.
                Als ze gaat pijpen zeg ik gewoon dat het rustig aan moet en niet strak. En dat doet ze dan.
                Afgelopen zaterdag weer op bezoek geweest voor een lekkere zuig- en neukbeurt.
                Qua neuken en borsten blijft ze voor mij een topper. En ze doet lekker mee (zonder handen... ).
                Haar slipje gaat gewoon uit.
                Soms klikt het met een klant en soms niet. Het zijn tenslotte geen machines.

Commentaar

Jezus Christus! wat een lekkertje is ze toch. Ongelofelijk als je die tieten in je handen hebt. Oeffff.
                  Gisteravond weer -vol- van haar genoten. Ze kan echt lekkerrrr neuken !

Commentaar

Re: Utrecht, Europalaan , Patricia

Gisteravond patricia meegenomen op de laan voor een heerlijke pijp beurt! Ze kan heerlijk pijpen. Ondertussen met haar lekkere dikke tieten gespeeld! Was top!

Commentaar

Re: Utrecht, Europalaan, Patricia

Dinsdagavond het was niet zo druk heb ik Patricia meegenomen, wat een heerlijke latina is dat zeg , heerlijke borsten super billen en een van zichzelf een super natte poes. Lekker gepijpt terwijl ik haar vingerde en super geil getint. Echte aanrader

Commentaar

Toen ik haar zag staan kreeg ik gelijk een stiijve. Een wat oudere mollige vrouw met joekels en een dikke kont. Ik begon te trillen van geilheid achter het stuur. 40 euro pijpen en tieten spelen, ze vroeg of ik getrouwd was, nee en gelijk begon ik aan die joekels te zuigen als een jongetje. Goedzo zei ze, ga maar door jongen, mamas kleine jongen. Ze begon me een partij te pijpen, mijn lichaam schokte, ineens voel ik haar hand op me borst. Ik zei dat ze moest stoppen, kleine pauze om die joekels weer te gaan verwennen. Met haar tieten in me gezicht trok ze me klaar nadat ze erop had gespuugd. Ik bleef spuiten, ene straal naar de ander, het stootte met veel kracht me lul uit, ik ben nog nooit zo heerlijk explosief klaargekomen. Me pik was na afloop zelfs ruim 10 min later nog gloedheet. Wat een vrouw.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door naymenu Bekijk bericht
                          Of de borsten echt zijn weet ik niet. Ze zei van wel, maar het lijken wel FF ipv een Dtje.
                          Uit zuiver wetenschappelijk veldonderzoek is gisteravond gebleken dat haar borsten puur natuur zijn. Door God gegeven, zeg maar.

Here, zegen deze spijze.
                          Amen.

Commentaar

Op de laan Patricia opgehaald. Stevige latina met gigantische meloenen. Voor 20 euro wou ze wel pijpen en dat was geweldig. Die grote tieten in je handen mhh. Ze smeekte me of ik de volgende keer wou neuken en dat ga ik zeker doen. Mij ziet ze spoedig tegemoet.

(7/100)

Commentaar

Heerlijk momentje met Patricia gehad. Mooie, vrolijke dame, en erg aardig.
                              Ze herkende me nog van een vorige keer, jaren terug, en wist zelfs mijn voorkeuren nog. Ze heeft me fantastisch gepijpt, tot ver na het laatste druppeltje. Ik ben er nog twee dagen rozig van geweest.
                              Volgende keer neem ik haar mee, neuken in de auto vind ik maar onhandig gedoe.

Commentaar

Afgelopen week Patricia in de auto gehad. Leuk uitziende vrouw, goedlachs, vriendelijk, leuk koppie en stevige kont. Haar borsten zijn van een buitencategorie. Supermooi! Pijpen begon wat ruw maar op verzoek paste ze dit aan. Aanrader.

Commentaar

Aan het werk...
                                X