Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Hennie (Ned)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Hennie (Ned)

Henny is weer terug na haar "zwangerschapsverlof" en ze kan het nog steeds. Vorige week ben ik met haar meegeweest, en heb me heerlijk door haar laten pijpen. Als gevolg van de borstvoeding zijn haar borsten lekker stevig!

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Hennie (goed)

Hennie ken ik van een aantal jaren terug, toen was ze een stuk magerder. Laatst zag ik haar weer staan en heb haar meegenomen.
    Gekozen voor alleen pijpen. Dat deed ze ongeinteresseerd en haastig. Toen ik zei dat ik zo niet klaarkwam, zei ze ok, en stapte snel de auto uit.....

Tsja.......Vroeger was ze beter

Nijmegen

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Hennie (Ned) (voldoende)

Hennie werkt nog steeds op de tippelzone. Bezoek haar regelmatig. De ene keer is beter dan de andere keer, maar het blijft gewoon een lekker maf mokkel die als ze zin heeft een man wel kan verwennen (voor weinig)

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Hennie (Ned) (voldoende)

Vorige week weer even bij Hennie wezen spelen. Het was weer geweldig. Ondanks dat ik een andere auto heb, herkende ze me al voor ik haar aangesproken had. Was weer he-le-maal goed! Naast de aangekruiste diensten in de recensie, heb ik haar ook heerlijk gevingerd. Hoewel ze me aanbood zonder condoom te pijpen, hebben we het toch maar met gedaan.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Hennie (Ned)(goed)

vanavond zocht ik met de vrachtauto een parkeerplaats, sta wel vaker aan de leemansweg, tegenover de tippelzone, hier zat hennie met 2 andere vriendinnen. Hennie kwam bij me of ik zin had, nou heb altijd zin. dus maar even gezellig gemaakt, ze zei je bent mijn eerste klant, ben nog droog, hopelijk kun jij mij nat maken, en ja ze werd nat, is een echte geile meid, ze vroeg of ik hier vaker stond, kreeg haar gsm nummer. echt groot herhalings gevaar

Commentaar

Arnhem, ??? , ???(goed)

Hallo

Ik ben van de week naar Arnhem gegaan om me eens lekker te laten pijpen.
            Dit is ook zeker wel gelukt er was helaas maar keuze uit een dame die stond vooraan te wachten op klanten.
            Ze was een brunette en ik denk dat ze een junk is. voor 25 euro zou ze me lekker pijpen zei ze. Nou ik kan er alleen van zeggen dat ik echt genoten heb. Ik ben vergeten haar naam te vragen maar kan iemand me vertellen of deze dame daadwerkelijk een junk is? Het is dat de nood hoog was anders was ik doorgereden maar dan weet ik dat voor de volgende keer.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, ???(goed)

Oorspronkelijk geplaatst door onan
              en dan bij de recensie invullen intiem mc?
              Oorspronkelijk geplaatst door Antjony
              dat komt omdat ik pijpen mc er niet tussen zag staan

Ik heb het recensieformulier aangepast, pijpen met condoom is "frans met condoom."

Blijft de vraag: hoe heet deze dame?

Groet,
              Krukkie
              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, ???(goed)

Ik ben inmiddels achter haar naam.
                Ze zei dat ze Hennie heet.
                Maandag ben ik langs geweest en heb me weer laten pijpen en het was genieten.
                Denk toch dat ik vaker naar haar ga.

Commentaar

was laast ook bij deze dame Hennie gegaan.
                  de prijs afgesproken.
                  voor pijpen en neuken €25 vond ze goed.

als je vaker bij haar komt en goed met haar bent krijg je korting.

ga nu met hennie mee voor 15 pijpen en soms neuken.

Commentaar

Afgelopen week even met Hennie gespeeld. Hoe wel ik er een tijdje niet geweest ben, herkende ze meteen, en wist zelfs mijn favoriete standje nog. In eerste instantie gekozen voor pijpen en neuken voor € 30. Eenmaal bezig, beviel het zo goed dat ik gevraagd heb of ik 2 keer mocht klaar komen voor € 40. Een keer in haar poesje, en daarna pijpen tot de 2e keer. Dat mocht, ze is altijd makkelijk in de omgang. Naast het aangeklikte in de recensie heb ik haar ook gevingerd. Het was weer erg goed, Hennie!

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Hennie (Ned)

Vanavond een grote fout gemaakt door Hennie te vertrouwen.
                      Dit heeft me 50 euro gekost.
                      Ze zou met me mee naar huis gaan maar er moest nog wel eerst drugs worden gehaald.
                      Hierop heb ik ingestemd en heb haar 50 euro gegeven, ze ging even wat halen maar is nooit meer teruggekomen.
                      Ze is dus niet te vertrouwen. Ik weet dat je junks niet moet vertrouwen maar ze is al eens eerder met me mee naar mijn huis geweest. Dat ging ook niet geheel vlekkeloos maar heb ik enigszins waar voor mijn geld gehad en omdat ik haar nummer nog had dacht ik laat ik haar nog een kans geven maar die heeft ze vakkundig om zeep geholpen.
                      Ik hoop hiermee te bereiken dat mensen niet dezelfde fout als mij gaan maken.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Hennie (Ned)

Nou dacht ik dat ik de enige was.
                        Maar had het zelfde mee gemaakt. Haar opgepikt en ze kwam gelijk met een mooi aanbod. Als we eerst langs de dealer zouden rijden konden we daarna naar haar huis voor de sex. Lekker in een groot bed in plaats van in de auto en als ze wat op had zou het haar niet veel uitmaken als het wat langer duurde. Ik dacht gelijk deal. Het was pijpen zonden en neuken met. Bij de dealer aan gekomen ging ze naar binnen en zou binnen 5 min terug zijn. Maar ze bleef maar weg en ik had Door dat ik opgelicht was en wou net aan rijden toen ik zag dat haar jas en sleutels nog in de auto lag. Dus besloot nog te wachten want miss dat ze nog kwam voor de jas. Na 30 min kwam ze naar buiten en stapte in en pakte haar jas en ze zei dat de date niet Door kon gaan. Ik vroeg me geld terug maar dat kon niet want ze was bestolen en daarom moest ze gelijk weg dat regel dat het geld terug kwam. En ik kon een andere dag terug komen. Of gewoon in de auto. Ik voor het 2 de gekozen had ik tenminste iets. Moest in een parkeervak gaan staan waar ze snel haar broek naar onder deed en ik haar van achteren moest nemen. Voor pijpen had ze geen tijd. Baalde er van dan maar neuken voordat ze daar ook geen tijd voor had. Toen ik haar wou gaan neuken hield ze er een hand tussen en oo zo een manier dat ik haar hand neukte en niet in haar poes.toen ik er wat van zei zegt ze hij is te groot voor mijn je zit er wel in. Dus ben ik maar gestopt en haar er uit gezet. Voordat ze uitstapte zei ze ja sorry maar ik moet dat regelen ik heb dat geld nodig of jij moet zeggen betaal nog een keer 50 Euro dan kunnen we naar mijn huis en je houd dan een keer op de tippelzone tegoed. Ik hoeft dan alleen ff snel naar boven de drug betalen en dan kunnen we gelijk gaan. Ik dacht mooi verhaal maar daar trap uk niet in.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door haaietand
                          heeft iemand Hennie de laatste tijd nog gezien? haar telefoonnummer is ook buiten werking.
                          Vorige week vrijdag rond 00:00 uur zien lopen op zoek naar Nicole. Had haar lang niet meer gezien. Er waren maar 3 dames en tot mijn verbazing ook Hennie.

Commentaar

Aan het werk...
                          X