Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Anja (Ned)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Anja (Ned)

Vannavond eens een keer wezen kijken op de Westervoortsedijk.Na een paar heen en weer gereden te zijn,Angela/Anja meegenomen,staat daar al een heel tijdje.
    Maar had haar nog nooit meegenomen,nu wel.
    Had ik eerder moeten doen,geen gezeur over extra's of over tijd.Pijpt er goed streelt je lul lekker zodat je het al bijna niet meer kunt houden.
    Best wel een aardig figuurtje,lekkkere dikke tieten met piercings in de tepels(wel mooi hoor!).

Ja, klopt. Ben vorige week ook even langs geweest, op een woensdagavond, uurtje of 11. Ziet er inderdaad goed verzorgd uit en inderdaad laat ze al buiten aan iedereen zien dat ze grote borsten heeft. Haar meegenomen en laten pijpen door haar. Wilde haar borsten natuurlijk wel even vasthouden en dat is absoluut geen probleem. Ik zal ze wel even eruit halen zei ze, kun je er beter bij. Zuigt lekker en heeft me dan ook lekker klaargepijpt. Prijs €30,-.

Commentaar

Vanavond wezen kijken op de tippelzone, daar viel mij deze dame ook al op . Haar meegenomen, en voor 30 euries pijpen en neuken. Vriendelijke dame, met geduld. Verder inderdaad prima verzorgt en net uiterlijk.

Met vriendelijke groet,

De Heer van Arnhem.

Commentaar

Ook ik ben er net geweest en heb Anja meegenomen.
        Ze wil wel praten en verder geen gezeur als je ergens aanzit onder het pijpen.
        Dat pijpen doet ze goed, daarna haar een beurd gegeven, waarbij je haar steeds even hoort kreunen en tegenstoot.
        kortom goed bevallen al heeft een bed toch de voorkeur

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Angela/Anja (8.4)

Voor mij is dit de topper van Arnhem, ze komt haar afspraken na en pijpt geweldig! Daarbij is er ook tijd voor een praatje.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Anja (uitstekend)

Deze dame heb ik twee weken opgepikt op de Tippelzone te Utrecht. Zij vertelde mij dat ze meestal in Arnhem staat. Ze zit netjes verzorgt uit, ze is geduldig en rustig.

Commentaar

Vandaag weer eens de baan op gegaan,ik trof Anja en jongens wat heeft die een joekels met leuke piercings in beide tepels,ook in haar kutje heeft ze aan beide zijde van haar lippen een leuke piercing.Pijpen en Neuken geheel uitgekleed dat was onze afspraak en geduldig zijn.Nou ze hield zich keurig aan haar afspraken.Pijpen was erg kort maar de rest was top.Ik ga er zeker nog eens naar toe.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Anja (goed)

Anja is een toppertje. Mooi gekleed vaak in lak op hoge hakken. Flinke siliconen tieten die er vaak bijna uitrollen. Gepierced in tepels en kut. Is gewillig. Gaat volledig uit de kleren en neemt de tijd. Lekkere natte kut die gevingerd mag worden.

Commentaar

Had vanavond een afspraak met iets moois op een kamer bij Cocco in Duiven.
                  Keurig op tijd daar aangekomen blijkt dit aardigs al genomen (of genomen te worden). In elk geval was ik verneukt.
                  Op de terugreis langs de Westervoortsedijk. Aan Anja gevraagd of ze even wou pijpen.
                  Ze pijpt rustig, je mag overal aanzitten en ze gaat zonder vragen ook rustig door. Op een gegeven moment maar gevraagd of ik mocht bijbetalen voor neuken.
                  Meestal is dat gefriemel in een auto maar niets voor mij, ik krijg kramp in mijn grote teen, mijn dingetje wordt slap, het hoesje verschuift of de dames verneuken de zaak door de jongeheer naar de bilnaad te loodsen.
                  Deze keer kwam mijn vriendje in het goede gaatje terecht en kon ik lekker neuken. Haar kutje rook een beetje, als je opgewonden bent helpt dat wel mee.
                  In een paar minuten klaargekomen.
                  Een patatje in plaats van een drie gangen diner.
                  Toch wel lekker.

Commentaar

Een tijdje terug m'n 2de bezoek gebracht aan Anja. In het verleden reed ik naar de andere kant van het land (Den Haag) voor de dames maar nu kwam ik haar tegen in Arnhem. Een heel stuk dichterbij voor me! :-)
                    Het eerste bezoek was helemaal geweldig! Het tweede bezoek ook maar wel iets minder.... Wat een borsten heeft die meid zeg! Of ze echt zijn, het lijkt wel zo.... Beide tepels zijn gepierced en dat staat toch best geil. Ik had haar op wat foto's gezien maar in het echt zijn ze nog groter dan op de foto! Kreeg het er helemaal warm van! Ik was al meer dan 4 jaar niet naar een DVP geweest dus ik vond het erg spannend! Anja is echt relaxed en leuk in de omgang. Ze kwam wat voorover hangend naar me (kon toen al geen nee mee zeggen en weg gaan.... ) en na wat overleg naar de afwerkplaats gegaan. Daar voor de auto ben ik lekker gepijpt door haar. Daarna lekker tussen haar borsten en na een tijdje flink klaar gekomen! Erg fijn was het. Had al zo lang de fantasie om te doen wat we hebben gedaan....
                    De tweede keer me alleen laten pijpen. Haar borsten zijn zo lekker zacht.....! Kon ze bijna niet loslaten!

Of ik binnenkort weer ga..... ik denk het wel maar zeker weet ik het niet. Blijft toch een beetje behelpen zo voor de auto. Voor iets meer dan 2 x €30 zit je een half uur in een privehuis.
                    Maar dat staat los van Anja. Een fijne en aardige dame die alles gewoon op het gemak doet. Dus ja.... rij er misschien binnenkort weer langs.....

Commentaar

Nieuwe recensie

Donderdag bij de dijk geweest, maar er was weinig te doen. Slechts 5 dames aanwezig, en niet de mooisten.
                      Vanwege geile bui toch maar één gekozen, Anja, jaar of 45-50 wel denk ik, geblondeerd kort haar, zwart leren jasje, volvolslank en flinke borsten.

Gekozen voor een pijpbeurt, 20 euro. Geen succes, mijn jongeheer was nog niet wakker, maar ze drukte gelijk het condoom eromheen en begon fantasieloos in 1 tempo te pijpen. Ik werd er niet warm of koud van, en het duurde dus ook erg lang voor het wat werd.
                      Haar jas uitdoen was al teveel gevraagd, aan de tepels zitten was er niet bij
                      Uiteindelijk mezelf maar met de hand verder geholpen.
                      Geen succes dus, bij wegrijden zag ik bij de keet vooraan een lekker jong ding staan, lang donkerbruin haar, jaar of 25.... shit, had ik dat geweten. weet iemand of dat wel een succes is??????

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone , Westervoortsedijk , Anja (slecht)

nou, dat klopt,ben al jaren een vaste bezoeker op de dijk,normaal lees ik altijd op hookers, maar er zijn twee anja"s op de baan. je hebt anja met lang blond haar,meestal op een staart op der hoofd ,en hele grote borsten,met piercings.meestal een lange leren jas aan,haar refr staan hier ook onder arnhem. en je hebt anja, met dat litteken op der lip,blond kort haar,en een jaar of 45,en ook redelijke borsten en dat klopt, die man heet zoals jij zegt.maar zij staat er ook al jaren,maar komt meestal vroeg,en vertrekt meestal ook weer vroeg.dus de meeste bezoekers kennen haar niet. ja, en dat het niet bevallen is, dat kan, de ene wel en de andere niet he.raar eigenlijk dat er geen refr van zijn geschreven,zij staat er toch ook al jaren. En dat meisje met dat lang bruin haar, is waarschijnlijk petra, zij is een jaar of 25. haar refrencies staan ook onder arnhem.heb geen ervaring met deze dame. maar ziet er wel leuk uit.misschien toch es proberen.

Commentaar

nou gaat echt niet over dezelfde anja, er zijn er twee, verwarrend maar helaas. ga er ook verder maar geen woorden over vuil maken, ze zijn ook makkelijk te onderscheiden van elkaar , kijk maar naar bovenlip en blond kort haar,en hele magere benen,ze loopt ook een beetje mank.en heeft een hele bleke huid,bijna wit, dat is de anja die hierboven wordt beschreven ,en die andere heeft lang haar,blond,en op een staart gebonden. en is veel jonger.,piercings door der tepels,en is een brabantse. ben van de week er nog geweest,en die vertelde me dat ze op vakantie ging voor een maand. dus geen spul voor de lul,maar ga vanavond die geesje es proberen hoop dat ze der is, ben ik al zo lang van plan, ziet er wel lekker geil uit

Commentaar

Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Anja (goed)

Anja stond lekker uitdagend gekleed op de zone en showde haar E cup. Afgesproken pmc voor 25 euro.
                            Anja pijpt zeer redelijk en vrij lang zodat je er volop van kan genieten en ondertussen met haar voorname borstpartij kan spelen.
                            Anja is al wat ouder maar erg lief en vriendelijk.

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Anja (goed)

Was afgelopen maandag in nijmegen tippelzone, zag een blonde dame staan bijna achterin, met een voorgevel jongens jongens,Zo zie je ze niet veel. nelis kwam al spontaan omhoog, Bij gestopt en gevraagt hoe ze heette,haar naam was Anja.
                              Prijs afgesproken, 25 euro voor te pijpen of neuken,allebij 50 euro,heb voor het laatste gekozen.
                              Ze was heel aardig,en geduldig, een echte aanrader. Eerst gepijpt,ze deed het echt lekker,onder het pijpen werden mijn ballen heerlijk gestreeld, toen geneukt,onder het neuken kreunde ze lichtjes,denk dat ze er nog van genoot ook.Mij ziet ze zeer zeker terug Ze vertelde me dat ze drie of vier dagen per week hier was te vinden. En dat ze ook in Arnhem werkte op de tippelzone
                              Zag ook nog een lange dame staan, met een mager figuurtje en lang haar op een paarde staart. heeft iemand daar ervaring mee?

Commentaar

Drie week geleden nog in Arnhem getroffen.
                                Deze keer nog bij daglicht.
                                Iets minder romantisch, maar de dame pijpt nog steeds lekker en neukt heerlijk.

Commentaar

Anja stond uitdagend gekleed op de 2e rotonde en liet haar E cup duidelijk zien onder haar lange jas en hoge laarzen. Ik heb haar laten instappen en vroeg haar of ze ook in Arnhem kwam,ze vertelde dat ze daar ook kwam maar tegenwoordig veel meer in Nijmegen.Ik had namelijk een keer in Arnhem getroffen vorig jaar en dat was toen al top.Ze heeft tijd voor je en is gewillig,ik zal ze zeker nog vaker bezoeken. Trouwens een piersing heeft ze ook wat erg fijn aan voelt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door eric lindros
                                    De grootste kans heb je in Nijmegen, ik zie haar ook meestal in Nijmegen, niet in Arnhem.

Hier de laatste info over haar:
                                    http://www.hookers.nl/showpost.php?p...23&postcount=3

Eric
                                    Vanavond heb ik een Anja binnengelaten. Pijpen, 25 euro ... op zich niet slecht ... ik betaalde 30 ... zij had niet terug (!) en was bereid haar borsten te ontbloten. Die waren prachtig ... zonder piercings. Groot nadeel was dat deze Anja zwaar opgemaakt was ... veel lippenstift ... veel poeder ... je kan dan nergens aanzitten of je wordt zwaar 'besmet'.

Commentaar

Vorige week Anja zien staan, mooie borsten blonde haren. Ze vroeg voor pijpen en neuken 35 euro, kon ik niet voorbij laten gaan.
                                      Het was warm in de auto en voor ik het wist waren haar enorme borsten ontbloot. Ze heeft me heerlijk gepijpt, tussendoor lekker mijn harde een beetje gestreeld, om vervolgens door te gaan met pijpen. Eenmaal boven op haar, haar borsten knedend en zuigend aan haar tepels, was het zo gebeurd.
                                      Lekker, als ik haar weer zie staan, zeker nog een keertje.

Commentaar

Vanavond beetje kaal op de Westervoordsedijk.
                                        Anja was er wel, zelfde recept, pijpt lekker, neukt goed je mag overal even strelen. De handel is kennelijk nogal mat, dus de prijs voor pn was gezakt naar E 35. Ik heb uiteindelijk E 50 gegeven.

Commentaar

Heren,

Even een reminder: het is de bedoeling dat er bij een recensie ook een recensieformulier ingevuld wordt. Zo krijgen we meer info over de dame, de handelingen die verricht zijn etc. Dit geeft een beter totaalbeeld van de dame dan alleen een bericht plaatsen.

Dus graag op de "recensie"-knop drukken i.p.v de "reageer"-knop.

Bedankt.

Groet,
                                          Krukkie