Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Hoeveel vrouwen gemiddeld op de tippelzone in Utrecht?

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hoeveel vrouwen gemiddeld op de tippelzone in Utrecht?

Ik wil morgen (dinsdag) na heel veel jaren weer eens naar de tippelzone toe maar is er nog veel activiteit?
    Hoeveel vrouwen staan er gemiddeld en vanaf hoe laat is het open?

Ik zal je meteen teleurstellen maar verwacht heel weinig van de huidige Europalaan. Daar is het droevig gesteld met overwegend trans en stuk of 4/5 vrouwen van Roemeense of Bulgaarse komaf. Er staat weliswaar een heel leuke nederlandse dame maar zij komt niet elke dag en als zij er is dan hoeft ze geen minuut op de stoep te staan of er stopt onmiddelijk een auto waarin ze dan instapt. Dus heel vaak mis je de plank en dat wordt dan balen. Bovendien blijft ze ook niet heel lang op de Europalaan tippelen want na anderhalf uur tot twee uur heeft ze dan genoeg verdiend en gaat weer naar huis. Probleem bij de Europalaan is dat sinds een paar jaren prostituees mogen alleen tippelen als ze zich hebben ingeschreven voor een vergunning. Dus de tippelzone is uitgesloten voor de dame die een paar keer lekker anoniem wat extra geld wil verdienen zoals dat het geval was in de bloeiende tijden van de zone. Vorig jaar en tijdens de warme zomerdagen ben ik een paar keer op de tippelzone geweest en telkens trof ik dat armoedige beeld d.w.z+10 prostituees waarvan 6 trans. Daar word je niet vrolijk van.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Welder Bekijk bericht
      Ik zal je meteen teleurstellen maar verwacht heel weinig van de huidige Europalaan. Daar is het droevig gesteld met overwegend trans en stuk of 4/5 vrouwen van Roemeense of Bulgaarse komaf. Er staat weliswaar een heel leuke nederlandse dame maar zij komt niet elke dag en als zij er is dan hoeft ze geen minuut op de stoep te staan of er stopt onmiddelijk een auto waarin ze dan instapt. Dus heel vaak mis je de plank en dat wordt dan balen. Bovendien blijft ze ook niet heel lang op de Europalaan tippelen want na anderhalf uur tot twee uur heeft ze dan genoeg verdiend en gaat weer naar huis. Probleem bij de Europalaan is dat sinds een paar jaren prostituees mogen alleen tippelen als ze zich hebben ingeschreven voor een vergunning. Dus de tippelzone is uitgesloten voor de dame die een paar keer lekker anoniem wat extra geld wil verdienen zoals dat het geval was in de bloeiende tijden van de zone. Vorig jaar en tijdens de warme zomerdagen ben ik een paar keer op de tippelzone geweest en telkens trof ik dat armoedige beeld d.w.z+10 prostituees waarvan 6 trans. Daar word je niet vrolijk van.

Gisteren toch maar even langsgegaan en het bleek dat de zone een stuk korter was dan pakweg een jaar of twaalf terug. Toen kon je nog omrijden maar nu moet je op het stuk zelf omkeren. Er waren een stuk of twaalf a 15 dames maar dat was moeilijk te schatten. Transen kon ik niet veel ontdekken maar ik dacht er één gezien te hebben. Het ontbreekt mij waarschijnlijk aan specifieke kennis dienaangaande. Verder zag ik wel een aantal drugsverslaafden waarvan één zonder tanden. Niet echt mijn ding. Een van de dames vroeg of ik mee ging en omdat ik zei dat ik onbekend was met het geheel is ze met me meegereden om het geheel te laten zien inclusief de afwerkplekken. Natuurlijk probeerde ze me ook in haar te interesseren maar ze was niet mijn type. We zijn teruggereden en heb haar afgezet en ben toen een tijdje in de auto gaan zitten om het geheel eens te aanschouwen. Ook een paar maal rondgereden maar het waren net niet de dames waar ik op val. Het liefst zie ik ze in een kort rokje met kousen, een beetje hoerig gekleed dus. Toen ik na verloop van tijd besloot nog een laatste rondje te maken stond er een mooie dame die aan de beschrijving voldeed en ben met haar naar het "afwerkhotel"gereden.
      Ze was een Nederlandse dame van een jaar of veertig een noemde zich Iris. Ze was nog niet zo lang weer begonnen op de baan en staat er twee a drie avonden in de week. Meestal dinsdag, woensdag en soms een andere dag. Ze was beschaafd en heeft een behoorlijk niveau. Niet iemand die je daar zou verwachten, eerder voor privé ontvangst of zo. Ik kreeg bijna de indruk dat ze het zelf ook wel lekker geil vond om daar te tippelen. Helaas ging ik voor alleen pijpen omdat een neukbeurt in mijn auto niet mogelijk is, het is een tweezitter. Dat deed ze verdienstelijk en op het laatst met de hand afgemaakt. Ze pijpte met condoom. Als ik weer in de buurt ben zoek ik haar zeker op. Een aanrader dus.
      Nightjar

Commentaar

In ieder geval heb je op de valreep toch een leuke dame kunnen meenemen maar je zal wel met me eens zijn en ook vinden dat de Europalaan van nu in het niets valt vergeleken met 12 jaar terug. Door de komst van de studentenwooncomplex is de baan ook nog een stuk korter geworden zoals je het gemerkt hebt. Trouwens op welke hoogte stond deze Iris? De Nederlandse dame waarover ik het heb heet Selena . Een lange dame met blond haar en mooie benen en met veel humor ook nog.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Welder Bekijk bericht
          In ieder geval heb je op de valreep toch een leuke dame kunnen meenemen maar je zal wel met me eens zijn en ook vinden dat de Europalaan van nu in het niets valt vergeleken met 12 jaar terug. Door de komst van de studentenwooncomplex is de baan ook nog een stuk korter geworden zoals je het gemerkt hebt. Trouwens op welke hoogte stond deze Iris? De Nederlandse dame waarover ik het heb heet Selena . Een lange dame met blond haar en mooie benen en met veel humor ook nog.
          Klopt, het is zeker niet meer wat het was, toen stonden er veel meer dames volgens mij. Iris staat ter hoogte van de "kantine", soms aan de kantine kant en soms aan de overzijde heb ik begrepen.
          A.s. woensdag maar weer eens kijken.

Commentaar

Aan het werk...
          X