Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Audrey (Ned)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Audrey (Ned)

Gisteren op tippelzone in Nijmegen geweest. Stonden niet zoveel meiden, maar het weer was ook slecht. Uiteindelijk gekozen voor Audrey. Ze zag er niet slecht uit en was niet duur, €35,- voor alles erop en eraan, rustig en ook anaal mocht.
    Ze was helaas verslaafd en wilde perse voor we begonnen nog een pijpje roken. Daarna was het echter prima, ze nam goed de tijd en deed nergens moeilijk over. Ik zal niet nog een keer bij haar terug gaan, maar al met al geen slechte ervaring

Gister opgepikt en gevraagd of ze voor half uurtje mee naar huis ging. Dat was oké als ik haar even naar haar coke-dealer bracht. Zo geschiedde. Daarna op naar mijn huis waar ze van tevoren een pijpje opstak. Ik vond het allemaal wel best. Een lieve meid die het je naar de zin probeert te maken. Pmc, neuken en anaal. Tijdens neuken wel wat passief, maar gaf me ruim de tijd. Weet nog niet of ik haar nog eens mee zou nemen, maar toch een ruime voldoende.

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Markstraat, Tippelzone, Audrey (goed)

Aantal dagen terug heb ik deze meid in de auto gehad. Eerst ben ik met haar naar de cocaïnedealer gereden. Eigenlijk erg jammer van deze meid, zij is harstikke aardig. Daarna heeft zij mij gepijpt mc. Zij heeft nog een tijdje met mij zittten praten, daar had zij behoefte aan. Ze is slank, heeft donker jaar en zij is 29 jaar oud.

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Audrey (goed)

hallo

Ik heb audrey zomer 2006 nog meegenomen.
        zonde van dit meisje dat ze hier loopt, maar wel een aanrader.

een nachtrijder

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Audrey (goed)

Audrey probeert sinds augustus af te kicken.
          Hopelijk lukt het haar, al was ze deze week even kort op de zone en Ivensplein.

Even opgelet: er banjourt soms ook een ander meisje rond die eveneens Audrey heet.
          Het is niet aanbevelenswaardig haar aan te spreken, laat staan mee te nemen.
          Deze andere Audrey heeft een Indonesisch uiterlijk en je loopt het risico dat ze balorig tegen je te keer gaat.
          Deel je ervaringen en kennis als wederdienst voor de informatie die je hier opdoet!

Commentaar

Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Audery

Geachte Medewandelaars,

Afgelopen Zaterdagavond op de tippelzone weer is een keer audery meegenomen. Hoe je haar naam exact schrijft weet ik niet dus maar even zo. Gevraagd naar de mogelijkheden en pzc kon voor 30. Ze is erg mager en haar borsten zijn twee erwtjes op een plank. Moet je van houden maar af en toe voor mij dan erg lkkr.

Ze pijpt goed en maakt er werk van om het je naar je zin te maken. Beetje voelen mag en behandel haar met respect kan krijg je er een hoop voor terug. Tis wel een drugsverslaafde met alle voors en tegens die het mee brengt.

M.vr.g.

Knightwalker
            veni-vidi-vici

Commentaar

Re: Nijmegen, Nieuwe Marktstraat, Tippelzone, Audrey (Ned)

Heb haar laatst opgepikt voor 35 Euro pijpen neuken.
              Dat was een mooie prijs dacht ik. En dat was het ook voor wat ik er voor kreeg.
              We reden de loods in en toen vroeg ze of ik tijd had of niet.
              Nou ik had tijd genoeg en dat zei ik ook tegen haar.
              Mooi zegt ze vind je het erg als we eerst ff wat praten want ik praat graag.
              Nou ja dacht ik als het niet te veel onzin is. Maar het bleek Best gezellig gesprek te zijn. Na een half uurtje vraagt ze of ze een pijpje mag roken. Ik dacht ja doe maar. Ze bedankte zich en begon wat te rommelen en opeens zegt ze weet je ik kleed me eerst even uit dan heb je ook wat. Een maal naakt ging ze verder met haar pijpje klaar maken. Eenmaal klaar zei ze schat doe je broek ff een stuk omlaag zo gezegd zo gedaan. Daar zat ik dan met me blote snikkel. Ze pakte haar pijp en rookte die snel op en kwam bij me op schoot zitten en vroeg of ik het erg vond dat ze verder vertelde. Nou ik vond het wel gezellig en nu zat ze ook nog eens naakt boven op me. Voordat ze verder ging zei ze je mag gerust met me spelen en dat deed ik dus. Na een tijdje zei ze zal ik maar een beginnen met pijpen. Nou rubber er om heen en ze begon heerlijk te pijpen, na een paar min stopte ze weer en vroeg of ze nog een pijpje mog roken dat zou mijn te gunste komen. Ok dan nadat ze hem had gerookt zei ze nu is me keel lekker verdoofd en kan ik dieper pijpen en idd dat deed ze. En ze had niet gelogen het was nog beter. Toen kwam de beveiliging wat we zo lang deden en dat het ging sluiten. Ik dacht mooi kut. Ze stelde voor een plekje te zoeken buiten de baan maar dat vond ik te riskant. Omdat ze zich schuldig voelde Door dat lange praten wilde ze me het geld terug geven. Maar ik had zin in sex dus vroeg haar mee naar huis. Ze vond het goed. Thuis gelijk uit de kleren en we waren er klaar voor ze begon weer met pijpen met condoom daar na wouden we gaan neuken maar dat ging niet echt. Ze was namelijk zo strak dat ik hem er niet in kreeg. Bij iedere poging deed het alleen maar pijn omdat het condoom naar onder werd getrokken. Ze bood haar excuus aan en en of er iets was om het goed te maken. Ze zei dat als ik het goed vond zei het wou proberen zonder condoom wat ze normaal niet doet. Normaal zou ik nee hebben gezegd maar ik was zo geil dus ik stemde in. Na een tijdje zat ie er in en begon ik haar langzaam te neuken Hoe meer ik neukt Hoe lekkerder het werd. Ze keek een beetje zenuwachtig. Toen ik bijna kwam trok ik hem er uit en spoot over haar heen. Ze zei dat wou ik eigenlijk zegge maar durfde niet. We hebben ons gewassen en gingen op bed liggen en praten wat. Na een half uurtje begon ik weer een stijve te krijgen en dat zag zei ook en ze zei gelijk heb je weer zin om te neuken voor 20 Euro mag je nog een keer. Gelijk haar aanbod aangenomen en haar nog een keertje genomen. Daarna haar weg gebracht onder weg vroeg ik haar of ze ook anaal doet want dat had ik gehoord. Zegt ze ja klopt met sommige klanten wel maar niet met jou die van jou is te groot. Op plaats van bestemming aangekomen en Doei

Commentaar

weet iemand of ze er nog is?
                of haar vriendin Larissa of Esther?

Commentaar

Iemand Audry nog gezien.
                  Heb het goed gehad met haar.
                  Ze is erg lief maar heeft ook haar nukken.
                  Als je goed voor haar bent is ze dat ook voor jou.
                  Na ons laatste avontuur heb ik haar nog een keertje gezien.
                  We hebben eerst gepraat. Toen ik vroeg of ze mee ging naar huis gaf ze aan dat niet te willen. Daarbij gaf ze aan dat ze vorige keer toen ze mee was sex met had gehad zonder condoom omdat ze dacht als het weer niet lukte ik boos zou worden. Ik gaf aan dat dat zeker niet het geval was. Zei met een lach als het niet zou lukken dat ze me 2 keer moest pijpen. Wat ze geen probleem vond. Heb haar weer mee naar huis genomen. En sex met haar gehad en geneukt. Volgens haar lag het er aan dat het aan het einde was van haar werk en al wat klanten had gehad. Die nacht heb ik nog wat gehaald voor haar. Nadat ze wat gerookt had en we nog hadden gepraat gingen we slapen.

Ik had met haar afgesproken dat als ik zin had haar dan naar het werk op de baan zou oppikken en ze bij mijn kon blijven.
                  Omdat ik me erg schuldig voelde over toen heb ik gezegd wat er ook gebeurt eerlijk zijn en niks doen wat je niet wil. Als het niet past geeft niet er leiden meer wegen naar een orgasme.
                  Heb haar een mooie fooi gegeven en daarna nooit meer gezien.
                  Ben al naar Arnhem gereden of ze daar werkte maar helaas

Commentaar

Weet iemand of Audrey nog rondloopt in Nijmegen?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kier Bekijk bericht
                      Weet iemand of Audrey nog rondloopt in Nijmegen?
                      Gisteren liep ze nog in de stad. Ze zit veel in de buurt van de nacht opvang. Daar is ze overdag ook te vinden.

Commentaar

Aan het werk...
                      X