Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Angela (Sur/Ant)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Angela (Sur/Ant)

Vanavond Angela een lift gegeven vanaf de boot naar de Veerweg.
    Slanke, vrij lange Surinaamse/ Antilliaanse , 41 jaar, zwart leren jack, witte broek, strak haar, smal gezicht. Nauwelijks "vreemde" tongval. Werkt meestal tussen 23 en 01 uur.
    Onderweg afspraak: pijpen zc. voor 20 Euro.
    Op de zone bleek ze onmiddellijk na de betaling flesje water (dorst/ hygiëne) vergeten te zijn.
    Wilde daarom alléén mc. pijpen, waar ik geen zin in had. Stelde voor om even in de loods water te gaan halen, kon ze zich gelijk melden. Goed idee maar dat
    duurde ruim tien minuten.
    Volgende smoes (ze stapte al niet eens meer in de auto) : ik moest nog "even" wachten, want haar vriend zou haar telefoontje komen brengen......Tja, had ie waarschijnlijk net over gebeld :-((( !!!
    Je snapt 't al: professionele oplichtster!

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk , Angela (onbekend)

Ik ben ook een keertje genept door deze dame op de zelfde manier. Ik heb haar trouwens sindsdien niet meer gezien. Waarschijnlijk het hazepad gekozen, zoiets hou je natuurlijk ook niet lang vol.

Commentaar

Chanell

Blijkt een tweelingzus te zijn van de hier eerder besproken Angela.
      Surinaams/ Antilliaans type, slank, halflang krullend haar. Jack plus spijkerbroek. 42 jaar, oogt iets jonger.
      En net zo knudde als haar zus: afgesproken was PZC/ NMC. Op de Veerweg aangekomen eerst 10 minuten zoeken naar een condoom, moest ze gaan halen in de barak. Ruim 10 minuten weggebleven, ik was net van plan weer te vertrekken. Wilde daarna niet één kledingstuk uitdoen, zelfs haar jack bleef aan, overal afblijven was het devies. Vanwege de spontane afknapper de sessie gelijk beëindigd.
      Zou haast spreken van een criminele organisatie, zus gelukkig nooit meer teruggezien.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Angela (slecht)

Deze dame werkt ook onder de naam Paula.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Angela (slecht)

Ik geloof dat zo'n beetje iedereen hetzelfde meemaakt met haar.
          Zij is er 1tje van het ergste soort,en daar is zo nog trots op ook.

Kan maar 1 ding zeggen, met een hele grote boog omheen rijden, en trap niet in verhalen/beloftes van haar,je word belazerd waar je bij staat/zit.

Commentaar

Re: Arnhem, Tippelzone, Westervoortsedijk, Angela (Sur/Ant)

Ik denk, zo aan de beschrijving te zien, dat ik haar vanavond opgepikt heb.
            Was de knapste op de baan
            Gekozen voor pijpen met, voor € 25,-

Viel niet tegen, een beetje gehaast, maar ja, ze willen allemaal geld verdienen natuurlijk.
            Inderdaad blijft alle kleding aan, maar vind ik bij gepijpt worden geen groot bezwaar.

Volgende keer toch maar weer wachten op Nicole

Commentaar

Vandaag was ik weer vrij vroeg op de zone.
              Om 20:15 geen fuck te beleven.
              2 dames om precies te zijn en wel tig geile beren.
              Omstreeks 20:45 maar weer terug gereden en ja er waren 4 dames aanwezig.
              Ik ken ze allemaal niet bij naam maar een paar namen zal ik zeker niet vergeten, zie vorige recensies en ja vooralsnog hoort Angela er ook bij.
              dus bij deze, het verhaal in het kort.
              Op de baan ben ik gestopt bij Angela zoals ze zich voorstelde, zie profiel.
              Gelukkig mag ik door de voorgaande recensies er allemaal een streep doorheen zetten.
              Wauw wat een belevenis, pijpen 20 neuken 25 euri.
              Gekozen voor pijpen, neuken in die kut dinky toy van mij vindt ik toch maar niks.
              Ik wil niemand afzeiken hier, zeer zeker niet maar dit was toch een van mn best betaalde blowjobs ooit.
              Geen tanden die je aan je wortel voelt, liet mn ballen niet ongemoeid en speelde een beetje met mn kontje heerlijk gewoon.
              Het duurde ook niet lang of mn kruid was al weer in het condoompie.
              Voor herhaling vatbaar zeer zeker.
              Al met al geen dikke 10 maar toch zeker een 8

Commentaar

Angela is een vrouw die je dient te bespelen. Doe je dat op de juiste manier en laat je haar in haar waarde dan kun je met haar veel plezier beleven.
                Kleine Bertje heft zich weer eens oral laten verwennen met jasje en dat werd zeer goed gedaan. Het duurde wat langer dan normal dat kleine Bertje zich liet verrijken, maar dat gaf geen problemen.
                Herhaling is dan ook aanwezig.

Commentaar

Aan het werk...
                X