Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Keulen, Geestemunderstrasse

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Keulen, Geestemunderstrasse

Nog geen eerdere topic hier over gevonden dus ter info:

Aan de noordzijde van Keulen, westelijke Rijnoever ligt in een industriegebied een tippelzone naar Utrechts model. Verschil is dat er geen pooiers op het terrein staan en hier al eerder op de dag ook dames rondlopen. Aanbod variërend, enkele trieste gevallen maar ook een mooi aanbod aan (oosteuropese) vrouwen. Keurige afwerkplek midden op het terrein. De dames staan verspreid in een soort van bushokjes.

2x geweest (sorry, namen vergeten...) en beide malen goede ervaringen; dames hebben hygiëne hoog in het vaandel (vochtige babydoekjes voor en na), prijzen vanaf 25 euro pmc en 30 pzc waarbij de dame helemaal bloot ging, rustig te werk en (nog nooit meegemaakt) na afloop pas betalen bij eentje.

In vergelijking met Utrecht gaat het hier relaxed aan toe.

Te vinden via de kruising A57/A1; volg A1 richting Leverkusen, 1e afslag rechts (richting Ford-fabrieken), dan 2e afrit, onderaan rechts. Na de +/- 300 m. verkeerslichten voorbij, dan na kruising rechtsaf draaien.

Laat je daar niet te veel afleiding door de (vaak schaars geklede) schonen want om snelheid te remmen zijn er chicanes gebouwd van rood-witte paaltjes.

Ben benieuwd naar de recensies. Onze buren hebben wel wat info, hier te vinden: www.hurenforen.to

NM. Wie heeft meer informatie, zoals adres en eventueel de naam? (L)
    Laatst gewijzigd door Lalande; 25-08-07, 18:22.

Re: Keulen, Geestemünderstrasse, tippelzone

Valt hier wat te beleven of bestaat deze tippelzone niet meer ?

Commentaar

Mmm raar bericht.
      In Keulen is alles geconcentreerd rond de Hornstrasse.
      Ik ben vrij bekend in Keulen en heb in dat betreffende gebied nog
      nooit tippelaarsters gezien

Grtz,Dolfie

Commentaar

Dit 1e bericht zal daarom niet voor niets uit 2007 komen
        Dus bij geen verdere info of reactie opschonen maar.

Commentaar

Op Duitse Fora zijn er nog actuele recensies met vermelding van deze straat (oa Lustscout nog op 15.07.2010), dus er zal nog wel wat te doen zijn?

Commentaar

Iemand hier recent geweest en valt er wat te beleven ?

Commentaar

Hey

Heb gisteren mijn "oude" tippelplaats weer terug gevonden.
              was wel een heel eind rijden dik 250km maar je moet wat
              Zit dus in keulen en dan aan de geestemunderstrasse.
              Zaten +/- 10 dames ,paar zeer mooie dames ook nog,Dus niet voor niets die kant op
              gereden.

Heb een blonde dame mee genomen van +/- 30-35 jaar oud lekker fijn figuurtje en ze heeft me heerlijk gepijpt.

gr Jason

Commentaar

Gisteren moest ik net als vorig jaar een hele zondag op 10km van Keulen zijn en in de terugrit ook dit jaar omstreeks 23u hier nog eens door deze straat gereden waar ook nu weer helemaal niets te zien en te beleven was. Blijkbaar moet je hier in de winter naartoe om dames op straat te treffen want Jason had in februari wel succes

Commentaar

Awakay,

Ben je op de Tippelzone zelf geweest?

Ben hier laatste 6 weken een keer 3 geweest op verschillende dagen en tijdstippen. Liepen hier telkens 15 dames rond. Niet allemaal top maar ben drie keer heerlijk gepijpt door lekkere en vooral schone dames. Leeftijd van deze 3 dames lag rond de 25.

Denk dat ik volgende week weer eens ga! soms lopen ook dames op de straat zelf, weet niet goed waarom zijn niet op de Tippelzone lopen. Ik kom er in ieder geval graag.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door danjan100 Bekijk bericht
                    Awakay,

Ben je op de Tippelzone zelf geweest?

Ben hier laatste 6 weken een keer 3 geweest op verschillende dagen en tijdstippen. Liepen hier telkens 15 dames rond. weet niet goed waarom zijn niet op de Tippelzone lopen.
                    euhm wat bedoel je met tippelzone zelf ?
                    Geestermunderstrasse ben ik 2x helemaal afgereden op zondag omstreeks 23u
                    op welke dagen en tijdstippen is hier dan wel wat te zien en beleven ?

Commentaar

Op een gegeven moment moet je van deze straat af, lijkt net of je een onverharde weg op gaat na een lange rij bomen. Achter deze bomen is namelijk het plezier te vinden. Je rijdt dit zijweggetje in en komt op een echte Tippelzone. Je rijdt eigenlijk een rondje en kunt de dames bekijken. Nadat je een meid hebt opgepikt kun je naar de afwerkboxen.

Dames altijd vochtige doekjes bij zich voor je jonge heer schoon te maken. Nogmaals, zitten lelijke tussen maar ook gewoon mooie en lekkere meiden.

Check Google earth maar eens, daar zie je de Tippelzone tussen de bomen ligen naast deze straat.

Commentaar

Volgens mij hangt er een bord op tussen 14:00 en 02:00.

Ben er zelf geweest rond 15:00, 18:00 en 21:00. Drie keer bingo!

Is voor mij uurtje rijden

Commentaar

uurtje rijden das dan mooi voor jou helaas voor mij te ver om elke week heen te gaan wel jammer want heb daar al een paar hele fijne vrouwen gezien.

Gr Jason

Commentaar

Wat zijn de prijzen hier zoal?

Cuba-fan.

Commentaar

25 pijpen met en pijpen zonder 30. Neuken weet ik eerlijk gezegd niet, hoop ik snel achter te komen. Meiden gaan helemaal naakt en mag overal aan zitten, met respect uiteraard. Een meid heeft zich laatst met de benen wijd voor me gevingerd toen mijn jonge heer niet echt mee werkte.

Laatste keer had ik een bloedmooie meid van een jaar of 21, zij vroeg 35 voor pijpen zonder, wel klaarkomen in mond. Maar ze gaf aan dat voorkeur 'met' was.

Ik vind de sfeer daar vooral relax, natuurlijk lopen er ook mindere goden rond maar die zul je overal hebben.

Nog meer mensen die daar geweest zijn?

Commentaar

de zone is een beetje verstopt. er zijn in de middag vaak al een stuk of 15 dames. ze zitten of staan langs de weg. van alles wat, huisvrouwen, slanke oost europese, afrikaanse en junks. prijzen zijn tussen 20 en 30 euro voor pijpen.
                                het is een komen en gaan van autos, maar zoals danjan100 zegt, de sfeer is relax.
                                laatste ervaring was met een dame in de 40 met s-voorgevel maatje d. pmc was 20 euro, en kon ook die d-cup flink vastpakken.

Commentaar

Hey!

Ben nieuw op dit forum! Vind het wel zo eerlijk om ook actief deel te nemen en niet enkel te lezen! Vandaar...

Ik ben van plan zaterdag een bezoek te brengen aan de tippelzone in Keulen. 130km rijden, maar ik heb hoge verwachtingen van deze TZ. Ik hoop op een mooie blonde rond de 25-30 jaar...

Zal na terugkomst mijn ervaringen delen!

Groeten!

Commentaar

Morgen ga ik weer een bezoekje brengen in Koln. Heb er zin in. Hoop op een jonge mooie meid om eens lekker te ontspannen. Zal mijn ervaring uiteraard met jullie delen. Zal ook beschrijven welke meiden ik allemaal heb gezien.

Commentaar

Ik had hoge verwachtingen van Keulen gezien de recensies... Na 5 rondjes besloot ik te gaan, echter, toen ik net het terrein wilde verlaten kwam er een 'emo' meisje het terrein op. Deze kon ik niet laten gaan en heb me heerlijk laten DT-en! 40 euro en mocht over haar prachtige 20 jarige gezichtje klaar komen! Ze gebruikte mijn jongeheer om alles in haar mond te vegen, zoog de laatste restjes eruit en slikte! Dit meisje was woensdag begonnen! Heerlijk fris en niet onder invloed, Alice is de naam! Dit was een absolute goedmaker, maar ik ga er niet meer terug tenzij ik in de buurt ben, echter wel een nette straat.

Commentaar

Ik wilde dit weekend ook gaan maar was er niet van gekomen...

Jammer dat je er niet veel soeps was maar gelukkig was het toch nog goed gekomen. Ik ben er dus 3D geweest en 3x een mooie jonge meid getroffen. Misschien moet je ook wat geluk hebben.

Ben wel nieuwsgierig naar het emo meisje. Hoe zag ze er verder uit?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Revelations Bekijk bericht
                                          Ik had hoge verwachtingen van Keulen gezien de recensies... Na 5 rondjes besloot ik te gaan, echter, toen ik net het terrein wilde verlaten kwam er een 'emo' meisje het terrein op. Deze kon ik niet laten gaan en heb me heerlijk laten DT-en! 40 euro en mocht over haar prachtige 20 jarige gezichtje klaar komen! Ze gebruikte mijn jongeheer om alles in haar mond te vegen, zoog de laatste restjes eruit en slikte! Dit meisje was woensdag begonnen! Heerlijk fris en niet onder invloed, Alice is de naam! Dit was een absolute goedmaker, maar ik ga er niet meer terug tenzij ik in de buurt ben, echter wel een nette straat.
                                          haha een emo girl, ik begin echt een ouwe lul te worden. Daar had ik nog nooit van gehoord. Even opgezocht. Beetje deze stijl? http://www.youtube.com/watch?v=2gS5ah8Qp2Q&NR=1

Commentaar