Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Duitsland, diverse parkeerplaatsen, ladysontour

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duitsland, diverse parkeerplaatsen, ladysontour

In Duitsland is er voor de liefhebbers van parkeerplaatssex naast de parkplatz-ladys (zij hebben een eigen thread) ook een andere groep actief.

Zij opereren op dezelfde wijze met alle voor- en nadelen van dien. Tevens gebruiken ze nagenoeg dezelfde parkeerplaatsen

Hun website is:

http://ladysontour.com

Wandel ze

Re: Duitsland, diverse parkeerplaatsen, ladysontour

Niet echt ideale tijden voor parkingsex tussen 17.00-20.00 uur. Geloof de daad in een camperbus plaats vind.

Commentaar

De daad gebeurd in uw eigen auto. Vergelijkbaar met Europalaan Utrecht. Maar dan in Duitsland. Dames zien er trouwens niet verkeerd uit.

Commentaar

Goede tip groentje1234!

Overigens heb ik in het verleden al een van de dames gerecenceert bij de parkplatz-ladys: Celina :

http://www.hookers.nl/showthread.php...195&highlight=

Wel opvallend dat ze vijf jaar na dato nog steeds 22 is...

Mogelijk dat de andere dames van de dames van de verdwenen tippelzones van de pferdebahn Essen of de Dortmundse mindenerstrasse/ravensbergerstrasse/mindenerstrasse afkomstig zijn.Hoeft zeker niet verkeerd te zijn,ondanks mijn slechte ervaring met Celina.Er waren veel kwaliteits-dames in zowel Essen als Dortmund aanwezig voordat beide grote tippelzones sloten.
        Laatst gewijzigd door FredB.; 01-05-15, 20:29.

Commentaar

Dank je wel Fred,

Jouw recensie had ik van tevoren al gelezen, maar gelukkig was de dame van mijn keuze ter plaatse

ach, blijkbaar houdt sexwerken je heel jong. Ik denk inderdaad dat rond de 27 wat reëeler is voor Celina, maar ze probeert natuurlijk een fantasie in stand te houden voor de heren. Ze was in elk geval goedlachs.

Commentaar

Aan het werk...
          X