Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

A30, Parkplatz Emstal Rheine-Nord, Celina22 (Dui)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• A30, Parkplatz Emstal Rheine-Nord, Celina22 (Dui)

Vandaag hielden de http://parkplatz-ladys.de een rondtocht,en daarbij kwamen ze ook redelijk in de buurt van Twente.Na uitvoerig hun website geraadpleegd te hebben besloten naar autobahn-parkplatz "Emstal" tussen Salzbergen en Rheine-Nord te rijden,aangezien de dames hier 40 minuten aanwezig zouden zijn om hun diensten te verlenen.

Ter plekke gekozen voor Celina22 .Zowel op de foto's als in het echt een zeer mooie dame,en op haar website beloofd ze een hete tante te zijn,die voor bijna alles in is,waaronder "Franzosisch total" voor 30 euro,de specialiteit van alle parkplatz-ladys.
    Samen het damestoilet van de parkeerplaats ingelopen,waar ze me meldde dat "anfassen" voor 10 euro extra mogelijk was.Hier niet voor gekozen,haar 30 euro betaald,en mijn broek laten zakken.

Wat een teleurstelling.Er hangt een lucht om haar heen die van sigaretten afkomstig zou kunnen zijn,maar dan net iets doordringender.Pijpen houd bij Celina in om met een droge mond op de eikel te zuigen,af en toe hard aan de piemel trekken,en af en toe haar tong uit te steken voor mijn eikel.
    Na ongeveer 3 minuten(!!!) begon ze te zuchten,meldde mij dat het niet ging werken (terwijl ik toch echt wel een erectie had),stond op,ging met haar achterwerk boven het damestoilet hangen om die met een breed sproeiende harde urinestraal flink onder te plassen,draaide het slot open,en liep zonder iets te zeggen naar de wasbak om haar handen te wassen.Heb ik haar maar tjuus gezegd,iemand moet dit toch doen?

De totale sessie heeft nog geen 4 minuten geduurd!!!

Conclusie:Weggegooid geld.Waarschijnlijk had ik meer plezier van mijn 30 euro gehad als ik het domweg in brand had gestoken.Dame presteert zeer ver beneden de maat,en denkt waarschijnlijk dat ze met haar looks alleen al voldoende prestaties geleverd heeft.
    Ze heeft me niet de kans gegeven om klaar te komen,en daarmee kun je ook stellen dat ze de gemaakte afspraak "Franzosisch total",oftewel pzc met CIM,niet na heeft willen komen.Beoordeling "matig" in plaats van slecht,omdat ze in elk geval mijn piemel nog kort in haar mond heeft gehad...

Hopelijk leveren de andere parkplatz-ladys wel waar voor hun geld,anders zie ik het zwart in voor hun toekomstige inkomsten.Geen klant die op deze manier nog terugkomt....

Re: Autobahn A30, parkplatz Emstal Rheine-Nord , Celina22

heeft er iemanf ondertussen recentere ervaringen met haar? Ondertussen is ze nog steeds 22......

Commentaar

Aan het werk...
    X