Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Essen, Kirmesplatz, Jessica

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Kirmesplatz, Jessica

Gisteravond helaas aan de Ravensbergerstrasse Jessica opgepikt.Ze staat ter hoogte van de mobelboss,is 21 jaar, ongeveer 1.70m,normaal gebouwd,heeft blond haar in een staart,een bleke huidskleur met een beetje onzuivere huid,een vrij grove neus,en draagt vaak hotpants met een huidkleurige panty daaronder.Ze is zo ongeveer dagelijks aanwezig.

Fransozisch ohne gummi mit anfassen voor 20 euro afgesproken.Eenmaal op de afwerkplek wou ze ineens 25 euro.Hier over gediscussieerd,en overeengekomen dat ik dan wel over haar nylons klaar wou komen(wil gewoon waar voor mijn geld,zeker als ik meer moet betalen dan afgesproken).

Toen ik mijn broek op de achterbank gegooid had en haar het geld overhandigd had begon ze spontaan te zuchten:mijn piemel was nog niet stijf,en een slappe piemel viel volgens haar niet te pijpen.Ik moest hem maar stijf trekken,en dan zou ze mij pijpen.Heb haar gezegd dat ze me moest pijpen omdat we dat afgesproken hebben,en dat ik daarna over haar nylons zou klaarkomen zoals afgesproken.Met veel pijn en moeite ging ze zowaar heel voorzichtig pijpen,maar binnen 10 seconden stopte ze om in een zakdoekje te gaan kwijlen(????).Ze meldde mij dat ik nu over haar nylons moest klaarkomen.Ze hield haar voet 20cm boven mijn nog slappe piemel,en vroeg om de 10 seconden of ik al kwam.

Ik werd deze moedwillige tegenwerking nu spuugzat,en kort nadat ik aangaf te stoppen zette ze ook nog eens fijn haar schoen tegen mijn tot voor kort krasvrije dashboard.Ik heb haar voet met kracht van mijn dashboard gehaald,en haar gemeld dit niet te doen.Ze werd nu schijnbaar een beetje bang voor mij,trok de deurklink van het passagiersportier door de vergrendeling heen,en stapte mijn auto uit.

Toen ik mij even later weer aangekleed had naar de baan teruggereden,ben met geopend raam voor haar gestopt,en heb haar heel luid gevraagd waarom ze wel mijn geld aanpakt,maar niet haar werk doet.Dit trok de aandacht van enkele van haar collega's,die naar mij toe liepen om te horen wat ik over Jessica te zeggen had!!!

Helaas kom ik er nu thuis achter dat ze ook in Duitsland al berucht is met haar praktijken:http://hinter-hornbach.de/showthread.php?t=1021.

Conclusie:Laat deze ######### staan!!!!

Die laatste zin even gekuist. (A)

.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 02-06-10, 21:50.

Re: Dortmund, Ravensbergerstrasse , Jessica (slecht)

Dame is na afwezigheid weer actief,en staat nu aan de Juliusstrasse vlak voor de bocht naar de Ravenhorsterstrasse.

Commentaar

Re: Dortmund, Ravensbergerstrasse , Jessica (slecht)

Helaas is deze oplichtster/abzocke nu opgedoken op de Kirmesplatz te Essen.Ze staat rechts achterin,vlak voor de bocht naar de afwerkplekken.Ze draagt nog steeds hotpants,en draagt haar halflange blonde haar nog steeds in een staartje.

Jessica gaf bij wijze van herkenning nog fijn even een klap met de vlakke hand op het dak van mijn auto.Schijnbaar vond ze dat ze eerder nog niet genoeg schade aangericht had.

NIET IN DE AUTO LATEN!!!Vergrendel je deuren voordat je de tippelzone oprijd.

Moderator:kan dit topic verplaatst worden naar de rubriek "Essen",dit om argeloze wandelaars de kennismaking met deze "dame" te besparen?Alvast bedankt!

Commentaar

Re: Essen, Kirmesplatz , Jessica(slecht)

Jessica staat nog steeds op dezelfde plek op de kirmesplatz.Ze is iets dikker,en nog bleker geworden.Een lodderige uitdrukking in de ogen.Droeg nu een spijkerbroek.

Commentaar

Aan het werk...
        X