Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Berlijn, Station Jungfernheide, Angela (Dui)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Berlijn, Station Jungfernheide, Angela (Dui)

Afgelopen weekend eens in berlijn gekeken hoe deze stad was. Welnu, voor wandelaars is er weinig tot niets. Toch zag ik zaterdagavond op station Jungfernheide een meisje dat duidelijk liet blijken wat te willen. Ze bleek Angela te heten, niet echt mooi, niet lelijk, gewoon doorsnee. 50 euro pijpen, 75 pijpen met neuken, alles safe. 100 euro pijpen zonder met neuken.
    Gekozen voor het laatste. Ze nam me mee naar een schuurtje vlakbij. Een soort tuinhuisje waar een bed in stond. Verwarming was er door een elektrisch kacheltje, en zo waar, warm en koud water via een aanrechtje of wat ervoor doorging. Goed, het begin was niet zo verheffend. Maar toen begon ze me op te geilen, greep mijn grote (toen nog kleine) vriend door mijn broek heen en begon te kussen alsof we al jaren vrienden waren. Onderwijl kleedde ze mij uit waarna ik volgde met haar uit te kleden. Ze heeft zichzelf en mij toen gewassen waarna een goede pijpbeurt volgde. Eerst zij op de knietjes voor mij en toen verder op bed. Ze voelde goed aan als ze het wat rustiger aan moest doen. Na zo'n 20 minuten ging het rubbertje erom en ging zij als volleerde amazone op me zitten. Dit kon beter maar was wel lekker. Na een minuut of 10 ging ze van mij af en vroeg hoe ik verder wilde. Ik wilde graag pijpen tot het eind en dat heeft ze gedaan. Het rubbertje ging eraf en ze begon aan een heftige zuigpartij. Ik kon het al snel niet meer houden waarna ze alles eruit heeft gezogen. Daarna nog even wassen en het was gedaan met de pret. Niet gek voor een stad waar als wandelaar weinig te beleven is. waren er maar meer meiden zoals deze.

Ik weet niet of dit onder tippelzone of priveontvangst moet, het was in ieder geval lekker.
Aan het werk...
X