Essen, Kirmesplatz

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Essen, Kirmesplatz

Naam: Kirmesplatz, Essen

Adres: Essen, Kirmesplatz

Aard: Tippelzone

Prijzen: ?

Algemeen:

Het aanbod aan dames is zoals die op de tippelzone van Utrecht een jaar of 5 geleden was voordat het pasjessysteem ingevoerd werd,dus meer oost-europees en huisvrouwen die wat bij willen verdienen dan dat je nu op Nederlandse tippelzones vind.
    Helaas kennen ze ook in Duitsland junkies.

Er zijn in het Duitse ruhrgebied meerdere tippelzones en raamgebieden/loophuizen vrij dicht bij elkaar,dus is het mischien verstandig om meerdere adressen mee te nemen voor je op reis gaat,dit om tegenvallers te vermijden.

Ter orientatie:http://www.strichweb.com/uebersicht/
    http://www.ruhr-forum.com/index.php

Wel graag recensies posten als je een dame bezoekt!Zo houden we elkaar geiinformeerd!
    Laatst gewijzigd door Lalande; 25-06-09, 16:25. Reden: in schema gezet

Re: Essen, Kirmesplatz

Hier vanavond voor de 1e keer geweest en voor mij ook de 1e keer in mijn leven op een tippelzone.

Kwam erachter dat de Kirmesplatz slechts 2km van de Stahlstrasse in Essen vandaan ligt en ik er al zeker 15x ben langsreden, maar nooit opgevallen (mijn navi leidt me erlangs op de weg naar huis vanaf de stahlstasse).

Vanavond naar wederom een goed bezoekje bij Ginger aan de stahlstrasse en een bezichtiging van het centrum van Essen maar eens deze tippelzone bezocht.

1e wat me opvalt:
    Je rijdt rondjes langs een 1-richtingsroute die is aangelegd op het terrein. Dit betekent dus file rijden en als je voorganger een gesprekje met een dame aangaat, kun je zo 5min een beetje dom zitten te wachten

2e wat me opvalt:
    Dames lopen er wat ****ige bij dan in de rosse buurten in het ruhrgebied

Wat me slecht bevalt:
    Halverwege me 1e rondje heb ik een blonde russische aan mijn raamportier hangen. Binnen notime trekt ze het portier open en gaat zonder te vragen in mijn auto zitten . Ze begint wat in mijn kruis te fruniken en zegt dat ik met haar mee moet haar caravan in.
    Zeg beleefd of ze mijn auto weer wil verlaten, maar deze dame blijft zitten en zegt dat ik een rondje met haar moet rijden.
    Halverwege het rondje geef ik aan dat ik naar huis ga en de tippelzone verlaat en vraag nog een keer of ze mijn auto wil verlaten. Hierop reageert deze dame kwaad en dreigt de politie erbij te halen .
    Heb haar teruggereden naar de caravan en daar is ze kwaad uitgestapt.

Mijn ervaring op deze tippelzone:
    Na 3 rondjes rijden gekozen voor een jonge oost-europese meid gekleed in zwarte glanslegging en zwart lang haar.
    Gereden naar de afwerkplek en dacht de show gaat beginnen.

Heb in mijn sport-coupe een breed middenconsule en had vraagtekens hoe je hierdoor sex wilt hebben. Bied haar aan om de achterbank te gebruiken, maar volgens haar is dat "not done".
    Afspraak was 20 euro pijpen. Raak ligt haar glanslegging aan en zei reageert helemaal overstuur. Aanraken was niet afgesproken en ik had haar aangeraakt. Moet 10 euro bijbetalen, anders gaat ze er iemand bijhalen.
    Afijn, 10 euro bijbetaald
    Ze gaf aan dat ik me broek omlaag moest doen en gooide mij een condoom toe. Ik met wat moeite in mijn sportlederen stoel me broek omlaag en zij gelijk dat ik nog geen stijve had en dus haar werk niet kon doen
    Na wat discussie ik maar het condoom er zelf omgedaan, begint ze dat ik het condoom verkeerd omgedaan heb en deze dus kapot is en dat ze zo niet werkt (condoom was echt niet kapot).
    Na 5min discussie stapt ze uit me auto, zegt dat ze de politie erbij haalt dat ik haar mishandeld hebt en loopt al bellend weg (zag toen ik bij de afwerkplekken wegreed inderdaad een politieauto naderen, maar snel een zijweg ingereden die de gasten niet gezien hebben. Heb niets misdaan, maar geen enkele behoefte om over dit voorval met die bullen te praten)

Ben dus compleet opgelicht voor 30 euro. Ze heeft geen enkele handeling gedaan, alleen op de passagiersstoel gezeten en zeuren.

Conclusie:
    1x en nooit weer.

Viel mij al op al die keren dat ik van de stahlstrasse naar huis reedt dat rond deze plek altijd veel politie aanwezig was (veel staandehoudingen, politiecontroles etc)
    Snap nu waarom

Commentaar

Iemand hier recent geweest en valt er wat te beleven ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht
        Iemand hier recent geweest en valt er wat te beleven ?
        Ik denk dat je hiervoor beter even de duitse forums af kunt struinen.

Laatste bericht op het duitse freierforum:
        War am Freitag Abend auf dem Kirmesplatz. Die reinste Horrorvorstellung.
        Es waren fast ausschliesslich nur Osteuropäer vor Ort. Ne Anzahl von Damen und ihre männlichen Gefolge, die sich da auch in den Ecken des Platzes niedergelassen haben.

In ieder geval hierbij een paar foto's van het freierforum hoe de kirmesplatz eruit ziet:
        http://freiermagazin.x-check.de/bb/a...1&d=1236431045

p.s:
        In ieder geval is er veel politie te bekennen rond de kirmesplatz die verkeerscontroles houdt (mijn navi gooit mij langs de kirmesplatz op weg naar huis, tijd dus om eens een andere route te gaan rijden).

Commentaar

Kom net de volgende site tegen over kirmesplatz met 17 foto's:
          http://www.derwesten.de/staedte/esse...-id391032.html

Ook de aanwezigheid van die polizei.

Commentaar

stefdev,
            Zo'n tippelzone/sex in auto is ook niet mijn ding.
            Maar hier staan caravans? Daar kun je sex met dames hebben?
            Waar parkeer je je de auto?zet je die dan naast de caravan?

P12

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door peer12 Bekijk bericht
              stefdev,
              Zo'n tippelzone/sex in auto is ook niet mijn ding.
              Maar hier staan caravans? Daar kun je sex met dames hebben?
              Waar parkeer je je de auto?zet je die dan naast de caravan?

P12
              Ja, denk het (dat je je auto dan naast de caravan parkeert).
              Ik heb toen een dame opgepikt en na die groene afgebakende inrij parkeerplaatsen gereden.

Misschien het beste is je auto te parkeren aan de hoofdstraat van het shell tankstation (aan beide kanten van de weg openbare parkeerplaatsen), dus buiten de kirmesplatz.
              Dan eerst een rondje te voet te wandelen om het aanbod te bekijken. Heb je ook geen last dat de dames aan je autoportier zitten te trekken of je in file een dom rondje over deze platz rijdt.

Puur een tip voor de wandelaars die deze tippelzone willen bezoeken. Ik zelf bezoek hem niet meer.

p.s:
              Een aantal dames werkt dus middels een caravan (dame staat dan ook voor of in de buurt van de caravan). Echter is het aantal caravans beperkt en dus is denk ik 25% van de aanwezige dames vanuit een caravan werkt. De andere dames dus gewoon naar de groene afgebakende afwerkplekken.

Commentaar

Dit bericht was aanvankelijk bedoeld als reactie op het eerste bericht van stevdev in dit topic,en bevat algemene tips en trucs voor het bezoeken van een tippelzone.Van dit bericht is achteraf een apart topic gemaakt.
                Om het nog iets ingewikkelder te maken:dit topic over de Kirmesplatz te Essen was eigenlijk ook een reactie op een bericht in een ander topic,maar ook hier is achteraf een topic van gemaakt.

Even terug ontopic:er staan inderdaad (oude) caravans op de Kirmesplatz waar je je ding met de eigenaresse van de caravan kunt doen.En je kunt je autodeuren natuurlijk ook vergrendelen voordat je een rondje over de tippelzone gaat rijden.

Zelf bezoek ik de Kirmesplatz in Essen ook niet meer wegens tegenvallende kwaliteit.Vandaag de dag rijd ik door naar de tippelzone van Dortmund ,waar veel betere kwaliteit dames voor een lagere prijs te vinden is.

Hoe dan ook,veel wandelplezier.

Commentaar

Discussietopic van Dortmundse wandelaars en DVP's over de Essense tippelzone:http://hinter-hornbach.de/showthread.php?t=2513.

Vergrendel je autodeuren voordat je de Kirmesplatz oprijd!

Zogauw een van die zigeunerdames voor je auto springt (en dat doen ze) :claxoneren!

Veel "plezier" op de kirmesplatz...
                  Laatst gewijzigd door FredB.; 27-05-11, 09:15.

Commentaar

Razzia op de Kirmesplatz

Op 31-05-2011 heeft er een razzia plaatsgevonden op de kirmezplatz.
                    Reden ervan is dat de dames+pooiers van de gesloten strassenstrich in Dortmund zich hebben gevestigd in Essen en er gevaarlijke concurrentiestrijd onstond.

http://www.derwesten.de/staedte/esse...id4714826.html

p.s:
                    Einige der Freier hatten noch Gas geben wollen, als sie die ersten Polizeiwagen erkannten. Jetzt stehen sie in ihren Wagen aus Essen, Bochum, Herne, Recklinghausen und den Niederlanden in einer Warteschlange vor der gesperrten Ausfahrt und warten auf die Kontrollen

Het zou fijn zijn als de gecontroleerde hollandse wandelaars die de duitse politie in dit bericht beschrijft de huidige situatie op de Essense Kirmesplatz kunnen beschrijven

Commentaar

De heren en dames beleidsmakers hadden natuurlijk kunnen verwachten dat wanneer je een prostitutiegebied sluit,de prostituees zich verplaatsen naar andere plekken,met alle spanningen of illegale toestanden van dien...
                      De heren blijven echt wel wandelen,en de dames willen een goed belegde boterham blijven verdienen...

Commentaar

Op onderstaande site een videoreportage van de WDR over de razzia op de Kirmesplatz incl. interviews met DVP's:
                        http://www.wdr.de/mediathek/html/reg...ssenstrich.xml

Opmerkelijk wat ik op een duits forum lees dat de gecontroleerde wandelaars (na controle van hun kenteken) een brief thuis hebben gekregen met uitleg over de actie en illegale prostitutie.
                        Fijn om zo'n brief thuis te ontvangen of als je een lease-auto hebt, de brief doodleuk naar je werkgever wordt gestuurd.

Commentaar

Voor het eerst op deze Tippelzone geweest. Zaterdagavond 23:00 uur was misschien niet de ideale tijd, was namelijk mega druk.

Stuk of 20 à 25 dames aanwezig. Van alles wat. Had mijn oog laten vallen op een blonde knappe verschijning van een jaar of 25! Echt na mijn 2e rondje was ze al opgepikt door een collega.

20 meter verder stond een jong meisje. Beetje Turks uiterlijk maar lachte ongelooflijk lief. Ze werkt onder de naam Eli geloof ik. Was 19 jaar en deed altijd een maand werken om vervolgens weer 2 maanden terug te gaan naar Sofia. Turkse vader en Bulgaarse moeder.

Pijpen mc was 20 euro, met sex 30!

Eli deed zich uit. Een mooi jong en dun lichaam kwam tevoorschijn. Ze had een mooi geschoten kutje, leek me erg krap.

Eerst laten pijpen, een 7.5 en daarna is zij op me komen zitten. En heeft me klaar gereden. Was gewoon lekker, 8!

Een minpuntje, ze rook naar sigaretten uit haar mond en ook haar kutje had een sterke geur.

Wat betreft de Tippelzone, die blonde stoot is NeXT

Commentaar

De lokale overheid van Essen heeft in al haar wijsheid besloten de toch al moeilijk te berijden weg van de kirmesplatz te verfraaien met schuin over de weg gelegde strips,waardoor het nog onplezieriger geworden is om een rondje te rijden.

En als kers op de taart is deze autoslopende oplichtster vanuit Dortmund verhuisd naar de kirmesplatz....

"Prettige" wandeling heren!

Commentaar

Iemand heeft een drive-over filmpje op youtube geplaatst, bij deze.
                              (onderstaande situatie is van februari 2011, volgens FredB liggen er nu in deze route ook schuin over de weg gelegde strips).

Commentaar

Wordt hier nogal negatief gesproken over deze tippelzone.
                                Denk dat je nergens in Nederland zoiets vind, veel keuze, ook in de middaguren en zelf s`morgens al.
                                Min 8 tot 30 dames aanwezig. Leeftijd tussen 18 en 45 ong. Allen lekker h***ig gekleed!!!
                                Staan ook een paar junkie`s, maar deze gewoon lekker laten staan.
                                Voor iemand die het niet graag in de auto doet staan er een 6tal caravans.
                                Gewoon erlangs parkeren en naar binnen!!!!
                                Tuurlijk je kunt altijd de verkeerde keuze maken, maar dat is overal.
                                Hier al vaker, zeer goede ervaringen op gedaan. Staat een Duitse dame met zwart krullend haar PZC tot einde voor 20 euro.
                                Waar vind je dit nog!!!!
                                IK denk gewoon goed je ogen de kost geven, en beetje op je gevoel afgaan, komt het zeker goed.

Commentaar

Vanavond welgeteld 1 ronde over de kirmesplatz gereden.Moest direkt na 10 meter al stoppen vanwege een voorganger die de weg versperde.Begint er een "dame" als een waanzinnige aan mijn vergrendelde portier te rukken.Toen ze doorkreeg dat je een vergrendelde portier ook met veel spierkracht niet los krijgt begon ze hard op mijn zijruit te bonzen.

Als een prostitutiegebied een ziekte kan zijn,dan is de kirmesplatz kanker.

Nogmaals:vergrendel je portieren voordat je de kirmesplatz oprijd!!!.
                                  Tevens:van alle raamprostitutiegebieden en tippelzones die ik ooit bezocht heb is de kirmesplatz het enige prostitutiegebied waarbij ik mij voor kan stellen dat je er ooit wapens nodig kunt hebben om jezelf en je auto te verdedigen (gewoon wegrijden lukt echt niet,uit de auto stappen betekend belaagd worden door hangzigeuners).
                                  Dit geeft aan hoe onveilig ik mij als grote stevige kerel (ruim 100kg) op de kermisplatz voel,en toch redelijk veilig op de andere prostitutieplekken.

Mochten er andere wandelaars wel positieve ervaringen hebben op de kirmesplatz,dan zie ik hun recensies met interesse tegemoet.Voor alle andere wandelaars:veel wandelplezier (maar beter ergens anders).

Commentaar

Hieronder de benummering van de aanwezige caravans op de kirmesplatz.
                                    Nr 1 t/m 3 staan rechts.

Mocht je dus een dame in een caravan bezoeken, dan kun je dus het betreffende caravan-nummer toevoegen in de recensie.

[IMG]i56.tinypic.com/21b6lqg.jpg[/IMG]

Commentaar

Gisteravond voor het eerst in een heel lange tijd weer eens over de Kirmesplatz gereden.Voor het eerst geen voor de auto springende dames,maar dat zal wel komen omdat er ook een politieauto rondjes mee bleef rijden.Zo gauw deze politiewagen van de baan verdwenen was vormde zich een "angry mob" van plusminus 20 dames met een in een mij onbekende taal schreeuwende zigeunerdame als alphavrouwtje voorop,die bezig ging om een tweetal dames van de baan te verwijderen.Binnen een paar minuten waren trouwens ook bijna alle rondrijdende wandelaars van de baan verdwenen.

Jammer,want het aanbod aan dames is groter en beter dan in het verleden.

Commentaar

Hee Fred,

Ik ben er al een tijdje niet meer geweest maar ben van plan om komend weekend te gaan. Laatste keer waren er niet veel meiden en was het wel behoorlijk druk. Toen ik uiteindelijk een keus gemaakt had maar het rondje moest afmaken was ze helaas al bij iemand anders ingestapt.

Ken jij nog andere tippelzones buiten Keulen en Essen die wel de moeite waard zijn?

Commentaar

De beste Duitse tippelzone (Dortmund) is helaas gesloten.Je kunt in Hannover http://www.hookers.nl/showthread.php?t=229939 of http://www.lustscout.tk/forum/forumdisplay.php?fid=274,Duisburg http://www.hookers.nl/showthread.php?t=229100 of http://www.ruhr-forum.com/index.php?...rd&boardID=240,of Gelsenkirchenhttp://www.ruhr-forum.com/index.php?...rd&boardID=117 kijken,of gebruik maken van de diensten van de http://parkplatz-ladys.de.

Nog een forum met informatie: http://freiercafe.com/forumdisplay.php?f=41 .

Wat mij betreft is informatie over tippelzones die de moeite van het bezoeken waard zijn ook welkom!

Commentaar

Er was 's avonds wel een goed aanwezigheid... maar overdag was het warm en rustig. Maar kijk toch even naar de recentie van Michelle en Nathalie...
                                            Ik was ook eerder in de wek bij een kleien Roemeense (spreekt goed Duits) lolita geweest (laatste caravan) was al van 's middags aanwezig. meer in een aparte recentie.