Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

A57 Uedem - Goch, Parkplatz Kalbecker Forst, Lola (Dui)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• A57 Uedem - Goch, Parkplatz Kalbecker Forst, Lola (Dui)

Vanmiddag bij Lola geweest.
    Mijn god wat een geil meisje, en wat een superlijf!!!!
    Ze ontvangt, zoals wel vaker in Duitsland en België in een camper op div parkeerplaatsen. Dat is wel even wennen en een rare gewaarwording, de eerste keer. Als de deur opstaat mag je er na toe lopen, anders moet je even wachten totdat ze weer vrij is.
    Kijk iedereen weet dat de dame er niet alleen voor jou is, maar om nu te zien wie net 5 minuten voor je erop heeft gelegen, is ook niet helemaal mijn ding. Maar goed al 2 dagen alles opgespaard, extra omgereden, dus maar wachten en het testosteron heeft weer gewonnen.
    Even wachten dus (terwijl je de camper op en neer ziet schudden() En dan merk je op dat je niet als enigste staat te wachten. Misschien voor mijn beurt , liep ik maar snel naar haar toe toen de deur openging en zo was het dus mijn beurt.
    Best nog groot zo'n ding van binnen en toen aan de gang. Het mooie van Lola is dat ze echt een liefhebster is, langs haar stond een andere dame met een camper die er duidelijk 'voor het werk' staat. Trainingsvest aan, voeten op het dashbord, peuk aan, de hele tijd bellen en sms-en en af en toe een fles cola aan de mond: Bedankt maar niet voor Johan!!

Na eerst even standje 69 waar ze overigens zeer geil van werd, even blowen mit eine gummy(nicht öhne). Na niet zo heel lang de eerste keer het rubber volgeblaft. Afpoetsen en gelijk met de 2e ronde aan de slag weer 69 en toen vollop er tegenaan div standjes, en na een goed kwartier(ja U leest het goed) beide met het zweet op het hoofd, in missionarisstand, net na haar, klaargekomen en wederom eine gummy voll!!!!!!
    Daarna nog even colaatje, kusje en vertrekken. Dan loop je terug naar je auto en kijken ca 5 tot 6 mannen je jaloers aan vanuit hun auto, dus ze had daarna ook nog wel wat te doen. dat is dan weer een domper op de feestvreugde!!

Al met al niet duur vond ik:
    € 30,00 nur Blasen
    € 50,00 Quiky en
    € 80,00 eine halbe stunde(en keurig volgemaakt)

Maar nog even Lola.
    25 jaar (zei ze)
    superslank
    voorzichtig a-cupje(zoals johan ze graag heeft)
    en a very,very nice ass!!!
    2 hele subtiele tatoo's (valt bijna niet op).
    Ze heeft tepelpiercing gehad en die zijn eruit, das niet meer mooi als het is geweest,klaagde ze zelf ook over!!

Ik wordt steeds meer Duitslandfan(maar die bestaat al)
    Voor mij met mijn ITO Duits is het niet altijd even handig surfen auf das internet, en dan vooral zoeken gaat lastig, maar dan duurt het maar wat langer, ik heb het er voor over.

Ik denk dat ik vaker in Duitsland te vinden ben, PAS OP voor de flitsers, is weer zo lastig uit te leggen,inn die heimat.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 28-03-09, 17:02.

Re: parkeerplaatsen, wisselende snelwegen, Lola

Het is dat deze LOLA.

www.geilelola.de

Ze is zeer goed,
    Heb haar ook eens een bezoek gebracht bij Goch.

Je kunt haar ook thuis bezoeken 1/2 uur en 1 uur mogelijk.
    Heb dit nog niet gedaan, maar kan wel.

Janske
    Laatst gewijzigd door Lalande; 29-03-09, 21:14. Reden: gestroomlijnd

Commentaar

Re: parkeerplaatsen, wisselende snelwegen, Lola

Oorspronkelijk geplaatst door johan74
      ook hier recenssie vergeten
      En die krijgen we er ook met geen mogelijkheid meer in, als het eerste bericht in een nieuwe topic zonder recensie is.

Johan heeft het nog wel geprobeerd, maar dat werkt niet; ik kan de recensie alleen nog wel zien in de achtergrond.

Daarom even op deze wijze aanvullende info:
      Naam: Lola
      Leeftijd: 22-25
      Nationaliteit: Duits
      Geslacht: vrouw
      Haarkleur: zwart
      Kleur ogen: onbekend
      Postuur: slank
      Lengte: 1.70 m
      Cupmaat: A (echt)
      Tatoo: ja
      Piercing: nee
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 03-04-09, 20:43.
      Hoofdmoderator Algemene Zaken

Commentaar

Re: Parkeerplaatsen, wisselende snelwegen , Lola (uitstekend)

Na lange tijd maar weer eens gestopt aan de Autobahn van A57 bij Parkplatz Kalbecker Frost (Oost, = richting Nijmegen) . En ja hoor ze staat er nog steeds met haar (nieuwe) camper, onze Lola. Ook Blondi staat er regelmatig met haar camper (af en toe is Maus er ook met haar busje).
        Deze keer weer voor Lola gekozen. Heerlijk "feestje" met haar gehad. Ze liet zich helemaal gaan en op mijn verwennerij kwam ze zelf ook tot en spetterend hoogtepunt. Na afloopp was er zelfs de mogelijkheid om even aan het wasbakje met heetwater te wassen met gebruik va een echt handdoekje.
        Al met al weer een prima ervaring met haar. Jammer dat ze een beetje uit mijn route ligt om haar regelmatiger te kunnen bezoeken.

Wanneer deze dames op deze parkeerplaats zijn (Lola, Blondi en Maus) kun je op hun websites vinden.

Website Lola:
        http://www.geilelola.de

Website Blondi:
        http://www.fickblondi.de

Website Maus:
        http://www.mobilemaus.de

WN

@ Mod.
        Parkeerplaats, wisselende snelwegen kan beter veranderd worden in A57 Goch (parkeerplaats Kalbecker Frost Ost), omdat de dames af en toe maar eens gaan toeren door Duitsland en dan vooral Zuid-Duitsland opzoeken. Ze geven zelf aan wanneer ze op toer zijn via website.

Bedankt voor de suggestie; adres aangepast. (A)

.
        Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 12-12-09, 14:17.

Commentaar

Re: A57 Uedem - Goch, Parkplatz Kalbecker Forst , Lola (uitstekend)

Op 1 van de laatste dagen van het jaar nog eens bij Lola langs geweest.
          Ook zij stond op het punt vakantie te gaan vieren.
          Een nieuwe immens grote camper waaraan menige thuisontvangst dame nog een puntje kan zuigen wat betreft grote en vooral netheid.
          Je bent in een camper maar hebt dat gevoel helemaal niet.
          Gauw aan de slag, wat is het toch een lekker mens.
          Het blijft stiekum jammer dat ze alles safe doet maar daarom niet minder lekker. Veel orale actie bij ons wat er toch weer in resulteerde dat zij en ik beide 2 keer kwamen....
          En dat in een half uur.
          Ik moet er een stukje voor rijden, maar mijn god wat lekker.
          op naar 2010!!!!!!!!!!!

Commentaar

van de zomer ook eens langs de a57 gereden,
            na de site van lola te hebben bekeken.
            wou toch een sdie ervaring mee maken.

heb me heerlijk klaar laten pijpen in de camper ( met comdoom)
            overigens 50 euro nu quicky 60 en half uur 80.

de kleren gingen uit bij beiden en heerlijk op het bed me laten verwennen.
            je mag dr lekker overal aanraken
            vriendelijke dame

Commentaar

Ik ben nieuw hier en heb besloten (omdat ik hier vaak kijk en van de info gebruik denk te gaan maken), maar netjes ook recensies te schrijven. Ik weet niet of ik hier in het juiste topic reageer, want Lola zelf heb ik niet bezocht; maar wel "mobile maus" die hier eerder genoemd werd.

tijdens mijn vakantie was ik verbaasd toen ik (per ongeluk) in aanraking kwam met meisjes in caravans. Eenmaal thuis heb ik toch maar eens deze site bekeken. Op een vrije maandag middag kwam ik uit bij http://mobilemaus.de en besloot eens te gaan kijken.

Wat allereerst opviel waren de vele mannen die een beetje rond de camper van Maus rondliepen. Vooral in de auto blijven zitten, maar verder niks. Erg gemakkelijk voelde ik me er niet bij. Uiteindelijk besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en eens aan te kloppen.

Maus is wat ouder dan ik, ergens midden 30 zei ze. Toch ziet ze er nog goed uit.
              Voor mij is het moeilijk vergelijken, maar genoten heb ik zeker! Maus was erg vriendelijk, lief en deed goed mee!

Achteraf is die 60 euro voor Duitsland best veel. Maar het was spannend om eens mee te maken!

(op naar mijn volgende recensie)

Commentaar

Re: A57 Uedem - Goch, Parkplatz Kalbecker Forst , Lola(uitstekend)

Mijn recensie is verdwenen. Ik neem aan dat dit toch niet de juiste plek was. Excuses!

@mod. Kun je hem niet verplaatsen ipv verwijderen, of is het voor eeuwig verdwenen en moet ik opnieuw creatief zijn

Commentaar

Aan het werk...
                X