Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

ParkplatzLadys, wisselende plaatsen langs de snelweg.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• ParkplatzLadys, wisselende plaatsen langs de snelweg.

heren
    ik heb iets nieuws ontdekt nl. de parkplatzlady's
    dat is een wagen vol geladen met geile wijvennn
    ze staan af en toe op de parkeerplaats "leucht"op de a57 vanaf kóln naar nijmegen ter hoogte van Alpen Rheinberg (dat is ongeveer een 15 km vanaf goch)

Ik heb gekozen voor Sina een lekker slank blondje met tepel piercings en voor 30 euri bezorgt deze dame je een geweldig hoogtepunt
    30 euro französisch total incl slikken en zonder te knoeien en tijdens deze handeling mag je overal aan komen en ze werd zelfs flink vochtig na een tijdje
    kortom ga snel eens touren in duitsland en bekijk hun website wanneer ze in de buurt zijn

http://www.parkplatz-ladys.de/

wees gegroet

NM. De 'Parkplatz-Ladys' (inclusief taalfout) bevinden zich op wisselende parkeerplaatsen langs de Duitse snelwegen. Op hun website staat op welke datum ze zich waar bevinden. (L)
    Laatst gewijzigd door Lalande; 20-12-08, 18:05.

Re: parkeerplaatsen - Pakplatz-Ladys, wisselende snelwegen , Sina (uitstekend)

Ik wou dit ook eens meemaken. Ik had een dagje Freude gepland en had op het net gelezen dat de parkplatz ladies in de buurt waren. Parkeerterrein langs de A2 tussen 8 en 10 uur. Bij aankomst aldaar stonden reeds tientallen vrachtwagens braafjes te overnachten. Ook enkele privé auto's stonden er, waarvan je zag dat minstens de helft van de bestuurders zaten te wachten op aktie. Na 5 minuten zag ik een blonde griet -normaal gekleed met kort jeans rokje en topje- met een man naar de wc' s lopen. Ik heb 10 minuten gewacht tot ze buiten kwam (ondertussen kwamen een drietal "gewone" autobestuurders(ook een vrouw) plassen. Ik gaf haar een sijntje en ze kwam op mij af. Door het opengedraaide venstertje vroeg ze me: in de wagen of in 't WC? In 't WC dan maar. 50 euro voor naakt en pijpen, 70 euro voor neuken erbij. Gekozen voor enkel zuigen, wel naturel zonder condoom. Niet mis, maar ook niet super. En meer dan tien minuten krijg je niet.
    De meid noemt Nicole. Zij heeft meerdere tattoos, maar één opmerkelijke die haar hele rechtse been versiert.
    Blij van de (eenmalige) ervaring.

Commentaar

Re: parkeerplaatsen - Pakplatz-Ladys, wisselende snelwegen , Sina

Oorspronkelijk geplaatst door maan132 Bekijk bericht
      heren
      ik heb iets nieuws ontdekt nl. de parkplatzlady's
      dat is een wagen vol geladen met geile wijvennn
      ze staan af en toe op de parkeerplaats "leucht"op de a57 vanaf kóln naar nijmegen ter hoogte van Alpen Rheinberg (dat is ongeveer een 15 km vanaf goch)

Ik heb gekozen voor Sina een lekker slank blondje met tepel piercings en voor 30 euri bezorgt deze dame je een geweldig hoogtepunt
      30 euro französisch total incl slikken en zonder te knoeien en tijdens deze handeling mag je overal aan komen en ze werd zelfs flink vochtig na een tijdje
      kortom ga snel eens touren in duitsland en bekijk hun website wanneer ze in de buurt zijn

http://www.parkplatz-ladys.de/

wees gegroet

NM. De 'Parkplatz-Ladys' (inclusief taalfout) bevinden zich op wisselende parkeerplaatsen langs de Duitse snelwegen. Op hun website staat op welke datum ze zich waar bevinden. (L)
      http://www.geilelola.de/
      http://www.fickblondi.de/
      http://www.mobilemaus.de/

Deze drie staan regelmatig op A57 richting Nijmegen, succes !

Commentaar

Re: parkeerplaatsen - Pakplatz-Ladys, wisselende snelwegen , Sina (goed)

Na maandenlang hun site in de gaten houden, viel gister eindelijk alles samen.
        Ik was wat later onderweg en de dames stonden precies op de route(met een half uurtje omrijden)
        Ik was er wat te vroeg, op de site staat aanvang 20.00 uur maar de dames waren al bezig.
        Zelfde ritueel als eerder omschreven een hoop zenuwachtige mannen waarvan de meeste alleen maar komen kijken.
        2 dikkere vrouwen eind 20 in de auto wachten op klanten, 1 jong lekker slank meisje werd de hele tijd gevraagd.
        Even afwachten en voor mijn beurt haar 'genomen'
        Ze heette Melanie was 18 jaar oud en is de jongere zus van 1 van de meisjes die al bij het clubje zat(ben even de naam kwijt)
        Ze vertelde dat ze sinds maandag pas meeging en dat dit dus haar eerste week was..........
        Daarbij 18 jaar, lekker slank (mager), lange haren, beugeltje, acupje, niet het allermooiste gezicht (ik zie toch allen de achterkant van haar hoofd)
        ik was verkocht.
        Alles moest ivm het slechte weer en geen wc in de auto plaatsvinden, gekozen voor frans total incl slucken........voor 50 euro.
        Nadeel als ze eenmaal bezig was en ik wilde even wat voelen...BH uit kostte extra, dan maar niet.......
        Natuurlijk een goede pijpbeurt is snel voorbij als ze het precies doet zoals je het wilt en al de hele dag op hebt gespaard, het kruid voor Johan was al (veel te)snel verschoten.........
        Geil is dan wel dat ze echt en keer of 7/8 moest slikken om alles weg te krijgen kreeg een compliment over de hoeveelheid.........
        Duurde kort, in verhouding gewldig duur, maar waar maak je dat nog mee, 18 jaar, gewillig acup en slikken.................
        half uurtje omrijden en ik zat weer op de route, missie geslaagd.

Commentaar

Re: parkeerplaatsen - Pakplatz-Ladys, wisselende snelwegen , Sina (goed)

Heb eerder ook van de diensten van Sina gebruik gemaakt. Ze schijnt nu aan de drank te zijn en dus niet meer beschikbaar. Helaas....

Commentaar

Re: parkeerplaatsen - Pakplatz-Ladys, wisselende snelwegen , Sina (uitstekend)

Sorry heeren,
            ik heb ze allemaal door, einig Nicole is haar geld waard.
            Kies NOOIT voor deepthroat, want ze weten er niets van.
            Op kritiek reageeren ze heel boos, echt geen aanrader.
            Als er vraagen zijn, graag en PN, ik will hier geen negative stemming maken, het is gewoon mijn indruk.
            Zo als gezegt: Nicole is heel goed, maar de rest ... vergeet het maar!

Groetjes,
            Django
            Ik zoek en zoek en zoek

Commentaar

Re: parkeerplaatsen - Pakplatz-Ladys, wisselende snelwegen , Melanie(goed)

Vandaag stonden de dames op een parkeerplaats net voor Dusseldorf(A52 afslag Ratingen),en aangezien ik toch door het Duitse ruhrgebied aan het toeren was en de tippelzones/raamgebieden vandaag een beetje tegenvielen dit eens geprobeert.

De dames hebben op hun website aangegeven waar ze die dag staan en hoe laat,en net iets voor die tijd stonden de dames er dus ook;vijf dames in een donkerrode MPV van een frans merk met een kentekenplaat die begint met de letter E (van Essen).Ik zag net dat Celina (erg grote meid trouwens,groot en lekker!) met een kerel de bosjes indook,en besloot de dames aan te spreken.

Bleek dat alle vijf dames pzc met klaarkomen in de mond doen(voor 30 euro),en in sommige gevallen zelfs slikken!Vier van de vijf dames zien er ronduit goed uit trouwens!

Heb de eerder beschreven Melanie meegenomen(nu 19 jaar,1.60m,slank,a-cupje,lang sluik bruin haar,grote tatoo op haar been en boven haar borsten en erg vriendelijk),en liep met haar de bosjes in.Heb haar een mooi plekje laten uitkiezen,heb haar het geld overhandigd,en mijn broek naar beneden gedaan.

Melanie begon direct te zuigen,en dit deed ze met veel gevoel en van ballen likken is ze ook niet vies!
              Helaas is er altijd wel iets wat roet in her eten gooit,en in dit geval waren het drie (!!!) kerels die op nog geen tien meter afstand een beetje stonden te kijken en rond te lopen.En ieder keer dat ik mijn ogen dicht deed om te genieten en mij te concentreren op dit jonge meisje die zo goed haar best deed hoorde ik weer geritsel,en stond er weer een andere kerel op een paar meter afstand.
              Ben dus niet klaargekomen,heb mijn broek maar weer omhooggetrokken,en heb Melanie gezegd dat het echt niet aan haar lag.

De dames staan elke dag op een andere parkeerplaats,en sommige hebben in het verleden op de oude tippelzone aan de pferdebahnstrasse te Essen gewerkt.Met de verplaatsing van die tippelzone naar de kirmesplatz is veel kwaliteit verloren gegaan,en het is mij wel duidelijk waar een aantal van deze goede dames nu hun werk voortzetten.

Mijn conclusie:Melanie is een aanrader,en de andere dames qua optiek ook,maar als de dames op hun website aangeven dat ze op die dag op de parkeerplaats bij Dusseldorf afslag Ratingen werken beter niet bezoeken (tenzij je een camper hebt).Over hun andere standplaatsen kan ik (nog) niet oordelen.De dames zelf zien er te goed uit,en de diensten die ze verlenen zijn te aantrekkelijk om ze niet te bezoeken.
              Heren wandelaars,doe hier je voordeel mee!

Commentaar

Duitsland, wisselende parkeerplaatsen, Parkplatz Ladys, Karina (Duits)

Tijdens hun tourdagje in oktober ben ik de dames gaan opzoeken in de buurt van Aken. Even de kat uit de boom gekeken om er zeker van te zijn dat ik de juiste dames zou aanspreken...

Toen ik er aankwam was alleen Karina aanwezig. Een leuke blonde meid met een zachte en vriendelijke uitstraling. Na afrekening met de dame in de auto ben ik samen met Karina naar het toilet gegaan. Normaal is dit niet mijn ding, maar ik wilde het toch eens meemaken.

De toiletten bleken allemaal bezet te zijn. Ze stelde voor om in mijn auto van bil te gaan, maar dat is me iets te krap. Dus nog even wachten.
                Een toilet kwam vrij (een andere dame van parkplatz ladys kwam eruit met haar tijdelijke vriend
                Toch wilde Karina nog heel even wachten omdat een moeder met haar kleine dochtertje nog op het toilet was. Prima instelling van deze meid, dus nog even twee minuten gewacht todat mams klaar was met 't dochtertje.

Eenmaal in het toilet (gehandicaptentiolet, dus lekker ruim) gekozen voor een pijpbeurt (mit aufnahme). Na betaling (30 euro, da's een prima prijsje) haalde ze mijn jongeheer uit de broek en begon met kusjes, likjes en uiteindelijk verdween hij in haar warme mondje.
                Ze deed goed haar best en kan uitmate goed pijpen. Verder mocht ik nergens aankomen, mijn hand werd subtiel weggehaald toen ik even in haar BH wilde voelen... maar goed, wat wil je, het kost ook maar 30 euro.

Ik kwam heerlijk klaar in haar mondje. Ze slikte niet (ik had ook voor "schlucken" moeten vragen ;-) maar spuugde het rustig in eigen meegebracht keukenpapier.

Een leuke ervaring voor een keer, maar ik ben meer het type van de sex in iets comfortabelere ruimtes. Als ik Karina zou tegenkomen in een club zou ik haar meteen meenemen naar een kamertje!

Hou de site in de gaten, ze organiseren zo af en toe wel leuke dingen.
                http://www.parkplatz-ladys.de/karina_18.html

Commentaar

Re: Duitsland, wisselende parkeerplaatsen, Parkplatz Ladys, Karina (Duits)

hehe ik ben ook geweest vanavond . Zag de foto van Vivien en http://www.parkplatz-ladys.de/vivien_18.html dat ziet er op de foto toch erg lekker uit. Kon echter geen telefonisch contact krijgen of ze er ook zou zijn. Ze stonden in de buurt van Hagen dus heb ik 2 prive adresjes meegenomen in het geval ze er niet zou zijn. Maar ze was er wel. In echt een heel lekker ding, precies zo als op de foto, mooi gezicht, lekker groot en vol mmmMMM. Duits meisje, aardig en enthousiast. Voor 30 euro afgezogen zonder condoom

die prive adresjes waren overigens:
                  Ema: http://www.intimesrevier.com/anzeige/de/5751 80 euro all-in incl PZC
                  Victoria: http://www.intimesrevier.com/anzeige/de/5897 90 euro all-in incl PZC

iemand ervaring met deze meiden? Die Ema heeft echt heerlijke borsten. Geloof dat ik haar ooit zag staan bij Pauschal club Harem in Erkrath. Maar weet het niet zeker.

Daarna nog even over de tippelbuurt gereden in Dortmund. Best mooie meiden daar maar verder niks meer gedaan.

Commentaar

Re: ParkplatzLadys,Celina22

Vandaag een zeer matige sessie gehad met Celina22 .

Als de andere dames dit zeer lage niveau van dienstverlening overnemen zal hun zakelijke concept geen lang leven meer beschoren zijn...

Commentaar

Re: ParkplatzLadys

Vandaag op bezoek geweest bij de Ladys. Een aantal inderdaad verzameld in een spacewagon op een parkeerplaats. Gekozen voor Celine, een grote, iets steverige dame. Ze was relaxed en had goede zin, leuk gepraat en heb me lekker laten afzuigen. Ondanks een negatieve ervaring van een andere wandelaar ben ik zeer tevreden en zal ze zeker nog een keer bezoeken als ik in de buurt kom.

Commentaar

Re: ParkplatzLadys

Onlangs waren ze bij me in de buurt en ben een kijkje gaan nemen. Had verwacht dat het "drukker" zou zijn wat betreft wandelaars. Gekozen voor Vivien. Het blijft een gefriemel in de auto maar de date was eigenlijk best oké. Mij zien ze vast ook nog wel een keertje.

Commentaar

Re: ParkplatzLadys,Katja

Volgens hun website zouden de parkeerplaatsdames vandaag van 18 tot 20 uur op een carpoolplaats bij afslag Ahaus/Legden A31 aanwezig zijn,en besloot het na de laatste wat mindere ervaring het weer eens te proberen met een nieuwe dame.

Om 17.40 uur kwamen de dames met hun blauwe Zafira aangereden,en aangezien er nog geen andere wandelaars aanwezig waren gelijk naar de auto toegelopen om een goede keuze te maken.Helaas zijn de achterste ramen verduisterd,en blijven de dames in de auto zitten,zodat het toch wel wat lastiger is om de dames goed te bekijken.Eerst maar een slanke dame met haakneus (Jasmin) voorin de auto gevraagd of zij of zij ook pzc,maar deze antwoorde een tikkeltje sikkeneurig dat zij alleen met rubbertje pijpte,waarop de andere dames aangaven dat de rest wel pzc tot het einde.
                          Helemaal achterin op dat achterste kleine bankje zag ik een brunette met een lief gezichtje en een onzichtbaar lichaam zitten die zich aanvankelijk afzijdig hield maar naar bleek wel de "totale Franse service" verleende,en heb haar maar naar mijn auto uitgenodigd.Ze bleek Katja te heten,en een stuk steviger te zijn dan ik gedacht had.

Voordat de dames bij de carpoolplaats aangekomen waren had ik al een tweetal landweggetjes in een straal van enkele honderden meters van de carpoolplaats ontdekt om daar in alle privacy mijn dingetje te kunnen doen,maar dit bleek helaas niet bespreekbaar.Het pijpen moest achterop de carpoolplaats zelf plaats vinden,waar het op dat moment nog volop door carpoolers bij elkaar in en uit de auto gestapt werd.
                          Nou goed,ik had al betaald,en heb mij door Katja maar laten pijpen.Katja pijpt niet echt slecht,maar echt veel variatie zit er ook niet in;een beetje recht op en neer,en op verzoek wou ze ook wel aan mijn eikel likken terwijl ik poogde mijzelf klaar te trekken.Eerlijk gezegd lukte dat niet vanwege alle activiteiten rondom mijn auto en mijn angst ontdekt te worden.
                          Na gestopt te zijn even een kort gesprekje,en weg was ze.Totale tijd nog geen 10 minuten.

Katja is een lief amateurmeisje,en ik snap wel dat ze in verband met haar veiligheid de carpoolplaats niet wou verlaten,maar aangezien diezelfde carpoolplaats verre van verlaten was ben ik door de stress niet klaargekomen.Als het mogelijk was geweest om een rustig plekje op te zoeken had ik mijn dingetje wel in alle rust kunnen doen,en had ik haar kunsten mischien een tandje hoger gewaardeerd.

Naschrift:Om de een of andere onduidelijke reden valt het recensieformulier weg na het posten.Heb alsnog een nieuw topic opgestart.Per slot van rekening is het ook een andere dame dan de dames die hier al besproken zijn.
                          Laatst gewijzigd door FredB.; 10-04-13, 19:01.

Commentaar

Re: ParkplatzLadys, A31 Ahaus/Legden , Sina

Vanavond een jaar na mijn vorige bericht waren de dames weer eens op dezelfde parkeerplaats langs de afslag Legden A31,en na het zien van de blauwe Zafira toch wel een beetje teleurgesteld.Slechts 3 dames in de auto,met een gewicht tussen de 100 en 120kg.Toch maar even doorgereden naar Duisburg...

Commentaar

Re: ParkplatzLadys, A31 Ahaus/Legden , Sina

Ook een keer deze ladys getest.. nou het was me een wagentje vol... echte dikkertjes , dus absoluut niet conform de fotos. Ze stonden bij afslag ALPEN bij A57... toch gekozen voor Leonie, de enigste met een redelijk goed figuur.
                              Ze pijpte heerlijk zonder en buiten in de zonnige natuur.
                              Het was leuk een keer geprobeerd te hebben , maar voor mij geen herhalingsgevaar ... of ik moet voorweinig toch wat los willen...spuiten

Commentaar

Ook maar eens de de parkplatzladys geprobeerd. Gekozen voor Leonie, leuke vlotte meid. Gekozen voor 'franzosich mit'.
                                Ze heeft me heerlijk gepijpt en vriendelijk tot het eind. Als ik weer eens in de gelegenheid ben wil ik meer

Commentaar

Aan het werk...
                                X