Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Hamburg, Reeperbahn

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hamburg, Reeperbahn

Naam: Hamburg, Reeperbahn

Adres: Reeperbahn, Hamburg

Aard: Tippelen, clubs/bars, enz

Algemeen:
    Wereldberoemd. Veel heel mooie vrouwen. Je wordt voortdurend heel opdringerig benaderd, maar de kans dat je getild wordt loopt tegen de 100 %. Buiten gemaakte afspraken worden niet nagekomen. Binnen moet je toch voor elk uit te trekken kledingstuk en elke handeling bijbetalen. Heb je eenmaal bijbetaald, dan wordt de betreffende handeling slechts heel kort uitgevoerd. Daarna is het klaarkomen en wegwezen, welke tijdsduur je ook had afgesproken.
    De Reeperbahn - je moet het eens gezien hebben (als je toch in de buurt bent), maar hou het bij kijken en zoek de sex elders.

Hookersleden die desondanks een dame van de Reeperbahn bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 05-07-08, 15:33.

Hamburg, Reeperbahn

Vorige week was ik in Hamburg en was nieuwsgierig naar de Reeperbahn en Herbertstraße. Toen ik vanaf de Reeperbahn richting de Herbertstraße liep werd ik diverse malen aangeklampt door op straat lopende dames die mij naar hun kamer wilden loodsen. Ze deden dit enorm opdringerig, tegenhouden, handen vastpakken, met twee tegelijk mij tussen hun in nemen. Ik bleef aangeven dat ik niet wilde en ze bleven aan mij trekken. Op de Herbertstraße zaten enorm mooie dames achter en voor de ramen. Ook deze dames deden enthousiaste pogingen om mij binnen te krijgen maar het bleef bij vragen alleen. Even rustig rondkijken was er niet bij.

Vervolgens ben ik teruggelopen naar de Reeperbahn en wederom de strijd met de daar lopende dames overwonnen. Ik liep vervolgens "The paradise point of sex" binnen. Ook allemaal erg mooie dames daar. De meesten zaten rustig en ik kreeg een groet of uitnodiging als ik voorbij liep. Eén dame, een mooi donkergekleurd meisje uit Cuba, pakte mijn hand vast en verzocht mij binnen te komen. Ze duwde haar bips tegen mijn kruis en voelde vervolgens of het effect had gehad op mijn jongeheer. Toen ze merkte dat het werkte duwde ze mij naar binnen en stelde voor om voor E 50,-- alles met haar te doen. Ik was om. Na de betaling en nadat ik in mijn blootje lag begon ze over extra tijd en extra service die bij de eerste onderhandeling er bij in zouden zitten. Ik had geen trek om extra te betalen en ze begon kost te pijpen en vervolgens gingen we doggystyle neuken. Drie minuten en het was gebeurd met me.

Eenmaal weer buiten besloot ik de straat nog eens te verkennen en dan terug te gaan naar het hotel. Na de inwendige mens te hebben verzorgd zou ik terug naar de auto. Opnieuw moest ik de mooie dames op straat passeren. Ik gaf aan naar de parkeergarage te willen maar ze hielden mij vast. Beleefd geweigerd en doorgelopen. Op de Davidstrasse sprak een blond meisje mij lief en grappig aan. Ik vond haar geweldig en ze vroeg of ik voor E 30,-- met haar naar boven wilde gaan. Na haar verteld te hebben dat ik moe was en verder wilde gaan bleef ik toch met haar in gesprek. Ze bleef aandringen en ik viel voor haar verschijning, haar humor en haar flair waarmee ze mij mee wilde nemen. Nog even gevraagd of het bedrag wel klopte en ja hoor geen verrassingen volgens haar. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden zo mooi was ze en ze liep gelukkig voor me toen we de trap opliepen en ik zicht had op haar roze onderbroekje en rokje. Eénmaal boven direkt betaald en ik kon mij gaan ontkleden en ze bracht het geld weg. Ze kwam terug en vertelde dat ik voor het betaalde bedrag alleen afgetrokken kon worden en iedere dienst moest extra betaald worden. Ze begon met bedragen van E 350,-- voor twee uren en met het minimum van E 20,-- voor pijpen met haar kleding aan. Zoenen, vingeren en beffen niet toegestaan en dat had ik bij haar graag gewild. Uiteidelijk E 70,-- bijbetaald voor pijpen, neuken zonder kleren. Ze deed een dansje boven mij terwijl ze me heerlijk aftrok en ik het zicht had op haar blote onderkant. Vervolgens begon het pijpen en ik kon het niet meer houden en kwam opnieuw erg lekker klaar.

De dame bleef aardig en ondanks dat ik bijbetaald had voelde het wel goed bij haar. Ze was erg commercieel en zakelijk maar ik kon het prima van haar hebben want ik was helemaal overdonderd door haar. Als ik weer in Hamburg ben zoek ik haar zeker weer op, ook al weet ik zeker da ik stevig moet betalen. Deze dame was blond, 27 jaar oud en haar naam is Lana.

Gaat het op de Reeperbahn altijd zo of kun je ook afspraken maken zoals in Amsterdam en voor E 50,-- een leuke halfuurtje hebben?

Commentaar

Re: Hamburg, Reeperbahn

Eerlijk gezegd gaat het op de Reeperbahn altijd zo.
      Ik ben er nu enkele keren geweest want ja, als je toch in Hamburg bent.... :-)
      Maar eerlijk is eerlijk, je bent er meer met overleven en verdedigen bezig dan met lekker wandelen, op zich vind ik dit ook weer wel eens leuk om mee te maken maar als je echt wil relaxen moet je daar zeker niet zijn.
      Het is meer iets van wat je eenmaal in je leven als wandelaar eens meegemaakt moet hebben maar het heeft meer met entertainment dan met erotiek te maken.

Commentaar

Ik kan het bovenstaande alleen maar bevestigen. Het is leuk om op de Reeperbahn rond te lopen, al was het maar om te vertellen dat je er geweest ben. De dames die er tippelen en achter de ramen zitten, zijn allemaal super mooi en zien er zeer verzorgd en sexy gekleed uit. Als je in de winter komt lopen de dames op straat trouwens allemaal in strakke skipakken met snowboots aan rond, met veelal weinig tot niets onder hun skipakken.

Echter ga niet met ze mee, want ze maken er een sport van om je uit te kleden, letterlijk en figuurlijk, het eerste bedrag wat ze noemen is meestal alleen voor aftrekken, voor alles moet verder worden bijbetaald. De service zoals de dames die in het Ruhrgebied, cq de grensstreek aanbieden kennen ze op de Reeperbahn niet. Verder zijn ze vrij aggressief in het aanbieden van hun diensten, precies zoals boven beschreven.

Ga er dus lekker naar toe, geniet van de Reeperbahn, genoeg te zien, leuke kroegen, leuke restaurantjes en ook een leuke binnenstad. Tip zondagaochtend vroeg vanaf 0600 uur is er de beroemde Fischmarkt bij de Landungbrucken aan de Elbe achter de Reeperbahn, bij de Herbertstrasse doorlopen richting de Elbe en dan naar rechts.

Commentaar

Het is al zo'n 20 jaar geleden dat ik er was, maar inderdaad, er is niets veranderd. Toen nog voor 50 DM mee gegaan. Toen begon het gezeik, "Nein, fuer 50DM kannst Du mit kommen, Ficken beginnt bei 200DM", etc. Gaan ze je natuurlijk pas vertellen als je de eerste 50DM betaalt hebt. Dus voor 50 Mark aftrekken, met alle kleren aan.

Van mij mag de burgemeester van Hamburg dhr. Deetman in Den Haag/ Cohen in A'dam bezoeken en van hem leren hoe je een ****enbuurt dichtgooit.

Heeft mijn wandelbestaan duidelijk beinvloed. Ik vraag nu altijd naar de "echte" prijs, wil de hele prijslijst weten. En sindsdien vindt ik de DVP die voor 25/30 Euro werken net zo goed.

Commentaar

Ben verleden week in een zijstraatje van de Reeperbahn geweest in Thai Paradise. In kamer 5 stond een schitterende dame die zelf aangaf half Vietnamees te zijn. Sprak goed duits en engels. Afgesproken € 35 voor P&N mc voor 20 minuten. Toen de deur gesloten was vroeg ze of ik niet 10 minuten langer wou blijven en dat ze voor € 50 er een masage bij deed.
            Voor de rest alles zeer prettig. Het orale gedeelte viel wat tegen, maar ze ging al snel bovenop me zitten en we zijn lekker doorgegaan in verschillende posities waarbij ze steeds goed oogcontact zocht. Uiteindelijk afgemaakt op z'n hondjes. De resterende tijd volgemaakt met een heerlijke massage.
            Mijn ervaringen op de Reeperbahn zijn dus wel positef. Grote kans dat deze dame me weer terug zal zien.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door colethorton Bekijk bericht
              Ben verleden week in een zijstraatje van de Reeperbahn geweest in Thai Paradise. In kamer 5 stond een schitterende dame die zelf aangaf half Vietnamees te zijn. Sprak goed duits en engels. Afgesproken € 35 voor P&N mc voor 20 minuten. Toen de deur gesloten was vroeg ze of ik niet 10 minuten langer wou blijven en dat ze voor € 50 er een masage bij deed.
              Voor de rest alles zeer prettig. Het orale gedeelte viel wat tegen, maar ze ging al snel bovenop me zitten en we zijn lekker doorgegaan in verschillende posities waarbij ze steeds goed oogcontact zocht. Uiteindelijk afgemaakt op z'n hondjes. De resterende tijd volgemaakt met een heerlijke massage.
              Mijn ervaringen op de Reeperbahn zijn dus wel positef. Grote kans dat deze dame me weer terug zal zien.
              Een zijstraatje??????? Dat is wel de wereld beroemde "GROSSE FREIHEIT"
              Bekend van the Beatles en vele films.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door colethorton Bekijk bericht
                Kijk dat is nu precies waar ik me altijd aan erger.
                Ze lokken je eerst met goedkope prijzen en als je binnen bent dan begint het pas.
                Nu ben ik benieuwd hoe het was gegaan als je had gezegd dat je niet meer wilde betalen en je alleen de afgesproken diensten voor die 35 euro wilde doen.
                Het is daar niet de eerste keer dat je dan gewoon wordt weggestuurd omdat ze dan ineens vinden dat die 35 euro alleen maar is om binnen te komen en zie dan die 35 euro maar eens terug te krijgen.
                Nu vind ik het niet erg om meer dan 35 euro te betalen maar de manier waarop het op de Reeperbahn gaat bevalt mij persoonlijk absoluut niet.
                Eigenlijk zouden we als klanten die Reeperbahn is moeten boycotten tot daar de systemen eens veranderen maar ja dat is hetzelfde als stoppen met autorijden tot de brandstofprijzen dalen.
                Wel jammer van zo'n bijzondere straat waar je zoveel meer uit zou kunnen halen en iedereen dan tevreden is.
                Je maakt mij niet wijs dat die meisjes het leuk vinden om zo de klanten steeds te moeten oplichten, zouden ze er allemaal gedwongen moeten werken vraag ik me weleens af.

Commentaar

Hamburg Reeperbahn dat was 25 jaar geleden al 2 keer niks toen werden deze praktijken al toegepast niets nieuws men is gewaarschuwd, dus ga niet naar binnen, dan kun je beter naar Hannover naar de Reitwall gaan niet zo ver daar vandaan maar wel fatsoenlijk wippen voor je euries

groeten Keesje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ieleman Bekijk bericht
                    Kijk dat is nu precies waar ik me altijd aan erger.
                    Ze lokken je eerst met goedkope prijzen en als je binnen bent dan begint het pas.
                    Het z.g. "uitpezen" is al net zo oud als het beroep zelf, dat zou ik geen oplichting willen noemen, dat hoort er een beetje bij, net zoals de groenteboer tegen je zegt dat hij nog heerlijke sappige pruimen in de aanbieding heeft, terwijl je alleen maar om een komkommer kwam.
                    Zeker toeristische attracties als de Reeperbahn (ik heb er vele voetstappen liggen) lenen zich voor dit soort praktijken, de dames zullen er minder aan klantenbinding doen dan b.v. op de Achterdam in Alkmaar.
                    Als vader daar op stap gaat met zijn dasje recht, dan is het de bedoeling dat hij in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld spendeert, zo werkt dat nou eenmaal op de Reeperbahn, Pigalle, Soho, alsook de Wallen.
                    Vroeger was het in Den Haag ook heel gewoon dat je voor 5 gulden werd binnen gelokt en uiteindelijk een tientje betaalde en als ik de recensies lees wordt er door de wandelaars tegenwoordig ook nog fors gedokt voor allerlei extra's bij de dames, zowel achter de ramen als in de privehuizen.

De juffrouwen spelen een spel en dat moet je met een glimlach meespelen, nooit boos worden als ze probeert er nog wat meer uit te slepen, want dan is 5 gulden nog teveel!

Groet,

Gerrit.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Dekzeil Bekijk bericht
                      Het z.g. "uitpezen" is al net zo oud als het beroep zelf, dat zou ik geen oplichting willen noemen, dat hoort er een beetje bij, net zoals de groenteboer tegen je zegt dat hij nog heerlijke sappige pruimen in de aanbieding heeft, terwijl je alleen maar om een komkommer kwam.
                      Zeker toeristische attracties als de Reeperbahn (ik heb er vele voetstappen liggen) lenen zich voor dit soort praktijken, de dames zullen er minder aan klantenbinding doen dan b.v. op de Achterdam in Alkmaar.
                      Als vader daar op stap gaat met zijn dasje recht, dan is het de bedoeling dat hij in zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld spendeert, zo werkt dat nou eenmaal op de Reeperbahn, Pigalle, Soho, alsook de Wallen.
                      Vroeger was het in Den Haag ook heel gewoon dat je voor 5 gulden werd binnen gelokt en uiteindelijk een tientje betaalde en als ik de recensies lees wordt er door de wandelaars tegenwoordig ook nog fors gedokt voor allerlei extra's bij de dames, zowel achter de ramen als in de privehuizen.

De juffrouwen spelen een spel en dat moet je met een glimlach meespelen, nooit boos worden als ze probeert er nog wat meer uit te slepen, want dan is 5 gulden nog teveel!

Groet,

Gerrit.

Ja Gerrit, uitpezen vind ik ook niet erg, dat weet je inderdaad als je gaat wandelen, dat hoort erbij en heeft zelfs zijn charme alhoewel het niet mijn type wandelen is.
                      Wat ik met oplichten bedoel is dat je eerst binnenbent na een prijsafspraak, op bed ligt in afwachting op wat er gaat gebeuren en ze helemaal niets doet dus ook niet wat is afgesproken totdat er meer wordt betaald.
                      Als je dat niet doet kun je dus gaan zonder enige vorm van dienstverlening door de dame en zonder teruggave van je geld.

Commentaar

Ben het helemaal met Ieleman eens. Inderdaad, het meer proberen aan te smeren hoort er bij. Echter bij het eerste contact met de dame wordt de indruk gewekt dat je voor 30 euro het complete pakket krijgt. Als je eenmaal binnenbent en daadwerkelijk wilt beginnen blijkt dat er voor alles bijbetaald moet worden en dat je voor die 30 euro alleen maar binnenstaat. Bh uit, broekje uit, pijpen, strelen, neuken, voor werkelijk alles moet bijbetaald worden.

Tja de dames zien er allemaal bijzonder prettig uit. Ik ken eigenlijk geen plekken waar de dames mooier zijn, maar je weet van te voren dat je genaait wordt......

Nogmaals, als je toch in de buurt bent, vooral de Reeperbahn bezoeken, want het is een belevenis op zich. Echter als je een wip wilt maken kun je beter richting de grensstreek gaan. Daar ligt de prijs-kwaliteit verhouding stukken beter.

Commentaar

Ieleman dat is de spijker op de kop, niet meer niet minder.
                          Je spreekt een dienst af met de dame en dan verwacht je dat deze dienst wordt uitgevoerd.
                          Uitpezen is bij deze afgesproken dienst een extra dienst proberen te verkopen aan de klant, en dat is nu net het punt de eerder afgesproken dienst wordt gewoonweg niet geleverd voor het overeengekomen bedrag.
                          Maar inderdaad mooier is ergens anders bijna niet te vinden

grt Keesje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door keesje41 Bekijk bericht
                            Maar inderdaad mooier is ergens anders bijna niet te vinden

grt Keesje

Inderdaad, zoals mijn grootmoeder vroeger al zei: "Van een mooi bord kan je niet eten!"

Groet,

Gerrit

Commentaar

De reeperbahn,

daar kom ik al sinds 1981 zat toen in dienst in Duitsland. Ik vind het nog steeds leuk om er rond te lopen maar maak al jaren geen gebruik meer van de diensten van die meiden. Vroeger waren het hele mooie jonge meiden nu ook nog. En een ouwe kerel als ik moet daar niet meer het koffer mee willen in duiken. Die meiden werken je zo snel mogelijk weer naar buiten. Effe wippen en eruit. En als het dan te lang duurt gaan ze zeuren. Gewoon naar een club gaan betaal wat meer en heb een avond lol.
                              Voor mij is het gewoon niets anders dan een plek waar ik heel veel honger krijg.

Commentaar

Gisteren weer langs geweest bij m'n dame in Thai Paradise op de 2e etage. Toen ik de trap opliep zag ze me al aankomen. Ik heb haar het afgelopen jaar regelmatig bezocht. Inmiddels zitten we op een vaste prijs van € 40. Officieel voor 20 minuten maar ook gisteren ben ik meer dan 30 minuten binnen geweest. Er wordt niet meer gesproken over extra geld. We beginnen altijd met een massage, daarna gaat ze over op het orale gedeelt. Sinds de zomer behoort anaal ook tot de mogelijkheden. Maar het is wel het een of het ander. Je hoort mij nog steeds niet klagen en ik begrijp alle discussie niet zo.
                                Waar krijg je in West Europa een prachtgige dame, een volledige behandeling inclusief anaal in 30 minuten voor € 40. Laat maar horen heren.

Commentaar

Ik kom eens per maand in Hamburg en ga dan steevast naar een van de Thaise wandelhuizen in de Grosse Freiheit. Ze lokken je naar binnen met een prijs van 35 euro en als je binnen bent proberen ze of er nog meer te verdienen valt. Als je duidelijk maakt dat je dat niet wil laten ze je verder met rust en krijg je voor je 35 euri de zelfde fijna thaise service als in Amsterdam. Niets meer en niets minder.

Wat mij betreft prima.

Ik ben ook een keer of twee een van de wandelhuizen op de Reeperbahn binnengelopen maar daar gaat het duidelijk anders. Een meisje vertelde me "Ja, in Amsterdam doen ze voor 50 euro alles, maar hier betaal je toch echt extra als het topje uit moet of als je de borsten wil aanraken." Dat was dus gelijk mijn laatste keer in de niet-thaise wandelgangen.

Overigens... Vroeger was er een website kijiji.de met erotische kontaktadvertenties waar je af en toe leuke dvp's kon vinden. Sinds Kijiji is overgenomen is de erotische rubriek verdwenen. Weet iemand waar je tegenwoordig erotische kontaktadvertenties voor Hamburg e.o. (dus ook Sleswich-Holstein) kunt vinden?
                                  Tied veur een wipke.

Commentaar

Bijna 9minuten durende reportage van spiegel tv over de Herbertstrasse:

Commentaar

Ha, misschien had ik dit hier moeten plaatsen ipv in "Nieuws in de marge van de prostitutie".

In de Duitse kwaliteitskrant Süddeutsche Zeitung van gisteren (de papieren weekeindekrant dus) stond er een artikel over de Reeperbahn. Helaas staat het artikel niet in de webversie van de krant (http://www.sueddeutsche.de/).

Het gaat over het afpersen, min of meer, van klanten van de bars aldaar, waar uiteraard de heren in contact kunnen komen met dames. De klant wordt binnengelokt met de belofte van goedkope drankjes maar krijgt een zéér flink gepeperde rekening en wordt fysiek bedreigd door de portiers als hij die niet meteen betaalt (“ik breek je beide benen”). Er zijn zelfs incidenten geweest waarbij twee mannen aan het drinken waren en de portiers één daarvan gegijzeld hebben terwijl een portier de andere man meenam naar een geldautomaat.

Er blijken inmiddels meer dan duizend aangiftes binnen te zijn bij de politie en de burgemeester staat op het punt om de vergunningen van sommige bars in te trekken. De eigenaren beweren echter dat de prijslijst altijd op tafel ligt en dat het de eigen schuld is van de klanten. Volgens de journalist zijn de prijslijsten bewust misleidend: zoiets als 20 cl fris voor 3€ maar de dame vraagt een glas van 25cl dat blijkt 30€ te kosten.

Helaas is bovenstaande maar een korte samenvatting van een vrij lang artikel, met een leuke foto erbij van de heupen en benen van een schaars geklede dame die voor een bar staat.
                                      Thalysman
                                      Dans le jardin de plezier il y a une belle rose...

Commentaar

Ook de Bild de grootste gazet van Duitsland besteed regelmatig aandacht aan deze grote misstanden.
                                        Dus er zullen nog maar relatief weinig Duitsers in de table dances van de Reeperbahn trappen gelukkig hebben ze nog altijd zat toeristen.
                                        De Reeperbahn heeft namelijk dezelfde naam in veel landen als de Wallen in Amsterdam en de meeste van die toeristen lezen zich niet bepaald goed in

( deze trucs komen niet alleen voor op de Reeperbahn maar in heel veel table dances/stripclubs in het buitenland denk oa. Spanje/Bulgarije/Tsjechië etc. dus vraag ALTIJD duidelijk wat de kosten zijn van drankjes deze semi afpersing is al jaren in heel veel van deze tenten schering en inslag )

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door samba85 Bekijk bericht
                                          Ook de Bild de grootste gazet van Duitsland besteed regelmatig aandacht aan deze grote misstanden.
                                          Maar dat is een boulevardblad en zal wel eens een verhaal aandikken om de lezers een plezier te doen. Ik zeg niet dat alle dergelijke verhalen in zo'n krant aangedikt zijn maar als ik hoor dat zoiets in Bild staat (zelf lees ik die krant niet), denk ik eerst, misschien was er maar één incident en hebben ze het opgeschreven alsof zo'n incident normaal zou zijn. Als het in een kwaliteitskrant staat, met cijfers van de politie erbij, hecht ik meer waarde aan het verhaal.
                                          Goed, ik verwacht persoonlijk niet in de nabije toekomst in Hamburg te zijn, maar voor het geval dat ... ben ik wel gewaarschuwd!