Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Geouwezwam Tippelprostitutie België

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Laat de auto maar op stal. Vandaag moest er weer per sé een in het straatje naast het Genot, direct aan de kant gezet, boete: het is plaatselijk verkeer, dus sta daar niet te hinderen in jullie onderhandelingen, ga op stap, de dames doen het ook.
    Bij Claudia kan idd veel. Samen met vriendin Bhati (blondje) gaf ze vandaag aan te vertrekken wegens tegenvallend inkomen. Zo verging het ook Jennifer en andere Hongaarse gypsies zoals Miranda en Bruintje kent er ook nog wel een paar.
    Club met "Vaj" (het is haar echte naam niet" als anker afwezig vandaag, geeneen spreekt er een gangbare taal, dus moeilijk.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door gouden wortel Bekijk bericht
      Samen met vriendin Bhati (blondje) gaf ze vandaag aan te vertrekken wegens tegenvallend inkomen. Zo verging het ook Jennifer en andere Hongaarse gypsies zoals Miranda en Bruintje kent er ook nog wel een paar..
      idd... zo gaf Delia (zie diverse recensies) aan te vertrekken gezien inkomsten wel tegenvielen. Soms had ze maar twee klanten mits 12 uur tippelen. Ze kloeg ook dat er zeer veel ķlanten onveilige sex vroegen en er op aandrongen wat ze niet deed (wel pzc... etc). Delia was nochtans een knappe en een echte gfe. Vermoed dat ze in Roemenië gaat bezinnen en dan terug in duitsland opduikt

Roemeense anna, girl next door. 22 jaar kastanjebruin halflang haar. Tippelt lakense plein links van reisbureau met een drietal vriedinnetjes.... gaat ook huiswaarts eind juli. Volgens haar minder klandizie en minder genereuse klanten. Meeste pingelen tot 40 of zelfs 30 euro dixit anna. Sessies van een uur zijn nu eerder uitzondering. Spijtig,vond anna het perfecte alhambra meisje: b cupje en poesje om van te snoepen ... wel alles mc maar ze was al de moeite om te knuffelen. Ook haar vriendinnetjes zijn aan het rondkijken zei anna. ...

Commentaar

• Op de kamers van de hotels wordt stevig onderhandeld. Zo verging het me twee keer de laatste tijd. Dames leden aan acuut geheugenverlies op de kamer en her-onderhandelden de afgesproken prijs nadat je de kamer gehuurd hebt. Laat je niet vangen aan die tactiek: wijs ze de deur, zeg dat je een ander gaat zoeken en dan draaien ze wel bij. Dan is het jouw beurt om eisen te stellen. Niet akkoord: draussen!

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door gouden wortel Bekijk bericht
          Op de kamers van de hotels wordt stevig onderhandeld. Zo verging het me twee keer de laatste tijd. Dames leden aan acuut geheugenverlies op de kamer en her-onderhandelden de afgesproken prijs nadat je de kamer gehuurd hebt. Laat je niet vangen aan die tactiek: wijs ze de deur, zeg dat je een ander gaat zoeken en dan draaien ze wel bij. Dan is het jouw beurt om eisen te stellen. Niet akkoord: draussen!
          Klopt. Op straat beloven ze je de hemel. Laatst zag ik een blond meisje die teasde met mooie vintage kousen aan en jaretelles. Merk je niet veel op in die buurt. 50 euro voor veel, leunde ze tegen me aan. TZ inbegrepen vertelde ze. En in het hotelletje waar we aankomen deed ze prompt haar kousen af. Terug aandoen kostte 25 euro. Nu, heb ik haar gegeven omdat ik daar precies op kick. En TZ, het tipje uit haar tong. En sex? Tja, zo kun je het omschrijven. 0,0

Commentaar

• Op youppie.net zijn meer recensies ivm Alhambra. De service wordt barslecht. De meiden aangewakkerd door hun pimps zijn hun eigen ruiten aan het ingooien (vooral vanaf deze zomer) ten voordele van Aarschotstraat en prives te Diegem en omstreken.

Natuurlijk wordt dit op allerhande fora geplaatst en blijven de klanten dan al terecht helemaal weg.....

Commentaar

• Bwa, die trend is toch al een tijd aan de gang. Sinds een aantal jaar heb ik in Alhambra niks meer te zoeken. Enkel nog 'minderwaardige kwaliteit', sorry voor het expliciete taalgebruik.

Waar is de tijd dat Julie Skyhigh nog rondtippelde in deze buurt. Ben ze nog eens tegengekomen toen ik met collega's op stap was in de buurt. Nog altijd spijt van dat ik toen niet achter hun rug ben teruggekeerd. Maar goed, niet alleen Julie zag er toen goed uit, ook een aantal andere meisjes zagen er steeds glamoureus uit. Als je nu kijkt wat voor afgeleefde, dikke wijven er soms staan...
              I remember the first time I had sex - I kept the receipt

Commentaar

• Wie gaat die meiden eens leren dat goede service tot trouwe klanten en terugkomers leidt.... Of zijn er dan zoveel passanten., toeristen of nieuwe wandelaars elke dag ????​​​

Commentaar

• Afgelopen nacht tussen 24.00u. en 06.00u. nog eens gaan wandelen in Brussel, eigenlijk op zoek naar een meisje (Nina) waarmee ik vorige week een aangenaam praatje had gemaakt en waarvan ik erg veel verwachtte (zie topic Nina elders).

Heb nu eindelijk ook Elena eens gezien (waarover zoveel gesproken is hier en elders) en even met haar gesproken : is inderdaad een knappe modieuze slanke en sympathieke griet met een moderne gypsielook, maar toch niet op ingegaan omdat ik ook al heb gelezen dat ze wispelturig kan zijn. Bovendien vraagt ze prijzen die boven mijn puur principiële grens liggen.

Tot slot in die wijk kant KVS (steeds wachtend tot ik Nina zou zien en dan met haar zou kunnen meegaan) een praatje gemaakt met Linda. Een stijlvolle zwarte grote dame van al 39 jaar, maar weliswaar met een figuurtje van een 18-jarige, komende uit Antwerpen (niet geboren) maar woonachtig in Brussel, die eerlijk overkwam (wat is dat waard als ze daarna een bocht maken) en voor 50 euro + kamer 20 euro voor 45 minuten haar best zou doen om je een fijne tijd te geven.

Ben er niet op ingegaan, achteraf gezien met veel spijt (gezien mijn zeer slechte ervaring met Nina).

Heb nog ongewild een aanvaring gehad met een dakloos straathoertje, maar daar hebben jullie niets aan.

Tot slot naar de Weidestraat gereden (kan ook Rivierstraat zijn, maar denk het niet) en een uurtje doorgebracht met Pamela, een 22-jarige uit Ghana, die m'n ontgoocheling van de uren daarvoor toch wel een beetje kon doen verlichten.
                  Prijs was slechts 30 euro voor normaal 30 minuten voor pzc, nmc, en wat erotische massage.

Fijn ervaring, maar ze mag haar poes wel eens wat beter wassen (je proefde totaal en vreemd genoeg niets, maar er kwam toch een geurtje naar boven).

Commentaar

• Luik.

Ook in de stad aan de Maas wordt er getippeld : meer bepaald in de buurt rond de kathedraal. In de Rue de l'Agneau, de Rue de la Cathédrale en de Quai sur Meuse zijn er 's avonds een vijftigtal dames actief. Het merendeel is van het marginale type, er zitten veel junks tussen. Voor de liefhebbers.
                    Hoeren, zien en zwijgen.

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door mechelen Bekijk bericht
                      Luik.

Ook in de stad aan de Maas wordt er getippeld : meer bepaald in de buurt rond de kathedraal. In de Rue de l'Agneau, de Rue de la Cathédrale en de Quai sur Meuse zijn er 's avonds een vijftigtal dames actief. Het merendeel is van het marginale type, er zitten veel junks tussen. Voor de liefhebbers.
                      Vijftig dames?? Dat is erg veel voor een stad waarvan blijkbaar niemand weet dat ze sowieso een tippelbuurt hebben, je leest er ook bovendien ook nooit iets over.

Commentaar

• Op Youppie werd er wel af en toe over geschreven; overigens waren er daar in die buurt vroeger ook een flink aantal ramen, ondertussen allemaal dicht...