Brussel, Louisalaan, Rosie/Rose (Alb)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brussel, Louisalaan, Rosie/Rose (Alb)

Net met rosy in de auto gezeten. De mooiste borsten dat ik in jaren heb gezien! Zeer leuke, toffe griet. Helemaal anders als de meeste zuur pruimen dat er staan te paraderen. Ze kan ook nog eens lekker pijpen. Volgende x zal ze het geweten hebben in de hotelkamer! Het is het blondje dat op het stuk staat voor het park.

Re: Brussel, Louisalaan, Rosie/rosy/rose

Allesinds staat ze geregeld in de week op haar zelfde plek.

Commentaar

Re: Brussel, Louisalaan, Rosie/Rose

Bijna 100% zeker dat ze Albanees is, je vindt bijna geen andere meisjes op de Louisalaan (wel stuk voor stuk aangename en mooie meisjes).

Commentaar

vond haar de mooiste van de 10 aanwezige meisjes, is een lacherbek met haar naar hotel geweest was heerlijk kan goed pijpen in 69 ligging, en in 3 standen geneukt, na de daad beide elkaar gestreeld en gerust is 24 jaar mij ziet ze zeker terug

Commentaar

haar prijs is 100 euro voor een 1/2 u neemt haar tijd, en 25 euro voor de kamer, staat er vanaf 23u in een kort rokje met panty aan zwaait vriendelijk is blond

Commentaar

vorig weekend op zoek geweest achter haar er waren een 10 tal meisjes maar zij stond er niet bij zal waarschijnlijk zaterdags uit gaan, zal voor een andere keer zijn

Commentaar

Ik heb haar ook al lang niet meer gezien. Ik hoop dat ze niet is gestopt en dat het eerder sporadisch is.

Commentaar

She’s back!!!! Staat nu aan het park!

Commentaar

Welke dagen staat ze er & altijd vanaf 23u? En hoe kan je haar het best herkennen?

Commentaar

Pijpt ze zonder condoom ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Shaykh Bekijk bericht
                      Welke dagen staat ze er & altijd vanaf 23u? En hoe kan je haar het best herkennen?
                      Blondje, mooi rond gezichtje met dikke borsten, staat aan het park van boven. Weet wel niet welke dag precies maar vermoed vooral vanaf donderdag, vrijdag.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door player404325 Bekijk bericht
                        Pijpt ze zonder condoom ?
                        Nee. Ik denk ook niemand op die laan.

Commentaar

haar opgepikt aan het stambeeld waar vroeger Nina stond, direct gevraagd voor naar hotel wand je kunt met haar naar het park achterin spannend maar toch gevaarlijk voor controle en zij was gelukkig dat ik koos voor hotel, daar aangekomen 25 euro betaald aan uitbater en naar de kamer 100 euro voor haar kleedjes uit en op bed spiegel aan plafond leuk uitzicht geknuffeld jasje om en beginnen pijpen vlug overgegaan naar 69 ze genoot ervan af en toe haar aards gelikt even denk ik dat ze klaar kwam, ofwel goed gespeelt ze pijpte verder en deed het goed, daarna kwam ze op mij zitten ze begon nogal vlug te rijden en wou me snel klaar maken, toch haar kunnen stoppen en haar in tweede standje genomen achteraan en zo klaar gekomen, was leuk wasje gedaan en kleedjes aan en haar terug op juiste plaats afgezet, ziet me zeker nog terug

Commentaar

Aan het werk...
                          X