Brussel, Brabantstraat 94-96, Sexy World, Algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Brussel, Brabantstraat 94-96, Sexy World, Algemeen

Van dat politiebevel heb ik ook gehoord. Toch komen daar nog vrouwen. Heeft het te maken met degene die aan de kassa zit, misschien ? Ik weet het niet, maar er komen wel degelijk nog altijd vrouwen.

Commentaar

Gisteren - dinsdag - middag geen vrouwelijk schoon. Wel oude homo's die jonge homo's pijpen.
      Totaal zo'n 12 personen aanwezig op het hoogtepunt.

De geluidskwaliteit in de kleinste zaal is wel TOP !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Louca Bekijk bericht

... Wel oude homo's die jonge homo's pijpen...
        Met alle respect, maar dat is samengevat wat ALLE seksbioskopen in dit land voorstellen hé!!!

Commentaar

Iemand hier recent nog ervaringen met vrouwen gehad?

Commentaar

Deze namiddag nog eens de SW bezocht. In 1 woord:triestig. No women... Een 8tal kerels waarvan toch zeker de helft louche figuren. Sorry SW, voor mij hoeft het efkes niet meer.

Commentaar

Nog altijd niks te beleven ​​​​​
              Nu planet sexy gesloten is zoek ik een alternatief
              Geen shows geen dames geen koppels
              Alleen maar homo's zeker

Commentaar

Af en toe bezoek ik de Blue Vision, in Schelle, als ik weet dat Myriam (of iemand anders), zeker komt. Nu maar hopen dat de Planet Sexy, vlug wordt overgenomen, door een meer ondernemende uitbater, die WEL oog heeft voor wat hetero-mannen willen.

Commentaar

Eergisteren, woensdagavond 9 uur, passeerde ik aan de SW en merkte twee leuke jongedames op die wandelaars aanspraken om mee binnen te gaan. Ik had geen tijd dus ben ik ze snel voorbij gestapt. Curieus als ik ben, gisteren zelfde uur terug naar daar en mij laten aanspreken. Zij scheen mij zelfs nog te kennen want inderdaad, in het voorjaar was zij een vaste bezoekster van de cinema en heb ik haar daar 2 keer geneukt. Dames mogen dus blijkbaar terug binnen om een filmpke (en wat anders ook of course) mee te pakken. Schitterend nieuws nietwaar. Omdat ik alweer niet zo heel veel tijd had, heb ik haar beleefd afgewimpeld met de belofte van volgende week het goed te maken. Wel ben ik daarna de sexshop binnengegaan om wat rond te neuzen en toen ik achter de hoek stond (buiten het zicht van de kassa), kwam zij ineens naast mij staan, legde mijn hand op haar borst en begon zalig mijn balletjes te masseren. Toch vond ze het niet erg dat ik na een minuutje of drie vond dat het lang genoeg had geduurd en ben vertrokken. Je te tiens a ta promesse, zei ze nog en dat ga ik volgende week zeker doen. Verslag volgt.

Commentaar

Weet iemand of er in de SW al terug dames binnen mogen?

Commentaar

Is de situatie er nog altijd onverandert momenteel maw geen vrouwen geen shows eenmalige toegang enz

Commentaar

Geen shows, toegang is afhankelijk van wie er beneden aan de inkom zit. Van de ene mag je binnen en buiten van de 2 andere niet...rare situatie...dus altijd afwachten wie er beneden zit...en dan nog vorige week kom ik aan rond 16 u, koop ticket(omdat je van deze man binnen en buiten mag), rond half 5 terug naar beneden omdat er niets te zien was, toen zei de man aan de kassa dat zen shift erop zat en er iemand anders kwam. (gedaan dus met binnen en buiten). Zo zie je maar, je bent daar NOOIT zeker. Onbegrijpelijk eigenlijk.

Commentaar

Merci
                          En vrouwen.ook niet zeker?
                          Tickets kunnen doorgegeven worden.he
                          Valt dan nog moeilijk te controleren bij een shiftwissel

Commentaar

Er is geen sprake van tickets, je betaalt gewoon 10 euro en van de ene mag je binnen en buiten en van die 2 anderen niet. Ze onthouden wie betaald heeft en zien je naar beneden komen, dus weten ze dat je betaald hebt. Belachelijk en onbegrijpelijk dat zo iets kan.

Commentaar

Als er niets te beleven valt moet ik niet naar ginder gaan
                              Sexfilms kan ik thuis desnoods ook bekijken
                              En dan zit ik nog gerust en word ik niet bestolen.enz

Commentaar

Juist daar geweest , er was 5 man en toen kwam er een oude man met een jonger vrouwtje (was prostitué ) had graag ook een beurs gehad , ze lachte lief maar volgde de oude man terug naar buiten

Commentaar

Hallo. Zijn er in deze sexy world glory holes? Ik heb al een tijdje de fantasie om eens een blowjob te geven en vind dit idee enorm geil...

Commentaar

Moet heel deze week naar Brussel treinen en ga nog eens wat tijd proberen maken in hier wat te gaan sexen. Efkes geleden dat ik er geweest ben. Hoe is de situatie daar tegenwoordig?

Commentaar

Vorige vrijdag binnengesprongen. Leuk meisje aanwezig dat ik uiteindelijk haar gang heb laten gaan. Voor 30€ heeft ze me een heel degelijke pijp gezet. Haar jeansbroek hield ze wel aan, maar haar topje ging snel uit en ze genoot blijkbaar wel van mijn handen die zonder tegengepruttel haar tetten mochten kneden. Toppie!

Commentaar

Ook gisterenmiddag nog eens gepasserd en goed gepijpt geweest door een keurig ventje met baardje. Met mijn ogen dicht was het alsof ik in een goed behaard trutje aan het beuken was...

Commentaar

Aan het werk...
                                        X