Gent, Dendermondsesteenweg 13, Cinema Sexy World, Algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oorspronkelijk geplaatst door berntje Bekijk bericht
    Wie is er maandag gepijpt door de vrouw in de cinema? Was het de moeite?
    Bedoel je de vrouw die de show doet of een andere? Iedere keer als ereen andere dame de show verzorgt, ga ik wel eens privé

Commentaar

• Vandaag gezien op website een nieuwe meid Beata wat een knapperd.... Iemand ervaring mee?

Commentaar

• Idd ja wat een knappe babe! Althans op de foto's, ben benieuwd of het in het echt ook zo is ...

Commentaar

• Dames zijn gewoonlijk ouder dan op de foto
          ook ik ben curieus

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door pete2pete Bekijk bericht
            Idd ja wat een knappe babe! Althans op de foto's, ben benieuwd of het in het echt ook zo is ...
            En ze is int echt nog knapper...wat een lichaam, wat een mooi snoetje, maar o zo verlegen...
            Jammer genoeg niet privé mee geweest.

Commentaar

• 20 a 25,jaar kan dat kloppen?

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door genietet Bekijk bericht
                20 a 25,jaar kan dat kloppen?
                Dat zou wel eens kunnen kloppen ja

Commentaar

• Iemand die wéét of er op zondag.show is?
                  zal dan verslag uitbrengen

Commentaar

• op zondag is er geen show. althans volgens de website

Commentaar

• Vandaag eens langs geweest.
                      Twas er druk. Enkele gezellige mensen, maar ook enkele lasige opdringerige mannen.
                      De vrouw (Beata) is ongeveer 35 jaar, zeker geen 20 of 25 meer. Maar wel knap. Mooie boezem, mooi lichaam, mooie ronde kont.
                      Iemand enig idee hoeveel ze vraagt voor privé en wat er dan mogelijk is voor die prijs?

Commentaar

• iemand een idee wat de nieuwe dame allemaal doet (die er tot 8/12 staat volgens de site) en wat ze vraagt? zou wel eens willen langsgaan, maar wil niet onvoorbereid (en met te weinig cash in de zak) binnenwandelen...

Commentaar

• Oorspronkelijk geplaatst door dafrique Bekijk bericht
                          iemand een idee wat de nieuwe dame allemaal doet (die er tot 8/12 staat volgens de site) en wat ze vraagt? zou wel eens willen langsgaan, maar wil niet onvoorbereid (en met te weinig cash in de zak) binnenwandelen...
                          Er is niemand. Vanaf volgende week weer.

Commentaar

• Bedankt
                            ik zou er weeral voor de zoveelste keer voor niks gestaan hebben
                            Op de foto ís de dame wel de moeite zo te zien

Commentaar

• inderdaad bedankt, want ik kan er zaterdag passeren... maar ze start dus pas maandag?! en is er maar een week?

Commentaar

• Volgens hun site zou ze starten op 13 Dec
                                moet 3 Dec zijn denk ik

Commentaar

Volgens hun site zou ze starten op 13 Dec
                                  moet 3 Dec zijn denk ik
                                  Ze heeft wel veel werk. Vorige week dinsdag was er een vrouw die zich in bijzijn van man vriend liet neuken

Commentaar

• Is dat de strip tiseuse die.veel werk.heeft?
                                    een zekere Rachel bedoel je?

Commentaar

Is dat de strip tiseuse die.veel werk.heeft?
                                      een zekere Rachel bedoel je?
                                      Ja. De stripster. Niet mijn model, maar valt in de smaak blijkbaar.

Commentaar

Ja. De stripster. Niet mijn model, maar valt in de smaak blijkbaar.
                                        als de de juiste prijs vraagt & voldoende mogelijkheiden aanbiedt... valt ze bij velen ongetwijfeld in de smaak voor een 'ritje' :-D

Commentaar

• Stripster Alina deze week. Heerlijke show. Werd op het podium gelikt in haar kutje door een toeschouwer.

Commentaar

Stripster Alina deze week. Heerlijke show. Werd op het podium gelikt in haar kutje door een toeschouwer.
                                            ALINA, die naam zegt mij iets! Ik denk dat zij ook heeft gestript in The Planet Sexy? Ze is Spaanse denk ik, een bijzonder mooie jonge aangename vrouw (zal achteraan de twintig zijn) met een goddelijk lichaam (en ik ben een kenner!).

Commentaar