Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Oss, omgeving, Nikki

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oss, omgeving, Nikki

Ben deze week bij deze dame geweest voor een Gangbang.
    Ze is echt een absolute topper, bloedgeil en een fantastisch mooi lichaam.
    Heb de nodige GB's en dames bezocht maar nog nooit zo'n lekkertje meegemaakt als deze meid.
    Je wordt heel ontspannen en vriendelijk ontvangen en in overleg is zeer veel mogelijk.
    Ze is te vinden op sexjobs en kinky als ze een advertentie online heeft staan.
    Echt een aanrader.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 16-03-17, 10:23.

Re: Nikki omgeving Oss

Mmmm een eerste bericht en zoveel lof,misschien dat je dan ook even wat kunt schrijven over alle andere gangbangs die je hebt bezocht.

Commentaar

Een link opnemen in het bericht is ook altijd handig.
      Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd

Commentaar

Wat een vervelende reactie , waarschijnlijk van iemand die t wel heel jammer vind dat hij niet geweest is.
        ik zelf heb nog nooit een recensie geschreven ( ja gister omdat ik t bij deze echt al m'n eerdere bezoeken overtrof)
        echter ben ik blijkbaar zo onhandig dat deze er nog steeds niet op staat en ik blijkbaar iets niet goed gedaan heb)
        masr goed gb's heb ik al best veel bezocht ook hele goede zoals die van Erwin omgeving Veghel/uden of die van Janez in Antwerpen of Met Babs in Utrecht. Deze waren en zijn echte toppers en als je bij 1 van deze nog niet geweest bent dan heb je zeker wat gemist maar de absolute top is Nikki !!
        er is echter 1 porobleem voor de verslavingsgevoeligeb onder ons ;
        als je een Gb van Nikki bezoekt dan wil je dat wel elke dag en dat gaat helaas niet, dus ben gewaarschuwd.
        Mij was er maandag bij en had t geluk dat de advertentie wat laat op stond dus er n relatief kleine groep mannen waden ik dus wel heel erg aan m'n trekken kwam. Deze vrouw is een echte liefhebber die als je ze met respect behandeld heel veel kan hebben en lekker vind. Als dan die fonkelende oogjes je dankbaar aankijken dan is dat voor mij echt summum if hoe je dat ook schrijft . Groetjes van Joske11 beter bij sommige bekend met de bijnaam " Duracell"

NM. Je hebt niets niet goed gedaan, maar bij nieuwe leden worden de eerste berichten eerst gekeurd door een moderator. Dat gebeurt doorgaans binnen 24 uur. Dp.
        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 02-03-17, 09:10.

Commentaar

Ook ik ben na alle goede recensies erg nieuwschierig geworden. Vooral na het bericht van Joske gezien ik ook de nodige gb's en gb's van Erwin omgeving Veghel/Uden bezocht heb (welke keer op keer uitstekend zijn!).

Aangezien ik ook wat mindere ervaringen heb meegemaakt waarbij ik het gevoel kreeg dat het meer om het geld draait dan plezier voor de dame en dat geld meer een bijzaak is, probeer ik tegenwoordig wat selectiever te zijn.

Uit mijn evaring kan ik vertellen dat geen woord van alle positieve recensies over Nikki gelogen is. Mooie en knappe meid die echt haar best doet om iedereen een leuke tijd te bezorgen en het belangrijkste is dat ze er zelf ook duidelijk van geniet. Haar vriend is ook een erg vriendelijke kerel. Ontvangst is netjes en goed geregeld, genoeg drinken voor iedereen.

Ik ben altijd erg tevreden geweest over de kwaliteit van de gb's van Erwin, en kon mij bijna niet voorstellen dat er overtreffende gb's in Nederland te vinden zijn momenteel. Maar Nikki is inderdaad absoluut een topper! Herhalingsgevaar: 350%

Dit is overigens ook mijn eerste bericht. Ik lees eigenlijk al jaren en mijn teller zit waarschijnlijk al over de 100 maar nooit eerder de moeite genomen om hier te posten. Speciaal een account aangemaakt want Nikki verdiend wel een compliment.
          Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 16-03-17, 10:24.

Commentaar

Re: Oss, omgeving, Nikki

Bovenstaande reacties zijn allemaal wel ERG positief.

Ik heb me al 2x opgegeven, en de laatste keer zelfs binnen 1 uur dat de advertentie op sexjobs staat, maar geen enkele reactie. Ook niet dat het vol zit oid, nee gewoon niks. Dus ik denk dat het allemaal maar fake is. Ik ben er klaar mee.

Doei Kaatje

Commentaar

Ik ken een Nikki uit Oss. En die heb ik ooit ontmoet tijdens een gangbang.
              Als zij het is, wil ik haar graag bezoeken voor herhaling van een zeer geil sexfeest.
              Maar vraag me af of het hier over hetzelfde meisje gaat.

Aangezien er geen linkje is geplaatst en de inhoudelijke berichten vooral geschreven zijn door personen die verder nagenoeg geen berichten op hun naam hebben staan, is het een beetje dubieus allemaal.
              Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd

Commentaar

Er is ons bekend dat er in het verleden een Nikki uit Oss diverse gangbangs heeft gehouden. Of het dezelfde Nikki betreft weten wij ook niet.

Afgelopen weken heeft er bijna permanent wel een advertentie op sexjobs gestaan. Op dit moment echter niet. Misschien is die nu even weg ivm pasen en vakantie.

Dit topic heeft wel onze speciale aandacht.
                "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Bespeur de twijfel in deze thread, echter laat mij deze wegnemen. Paar weken terug prima ervaring in omgeving Oss...heerlijke kleine meid die naarmate gangbang vorderde steeds meer loskwam, zoals tevoren door vriendelijke partner aangekondigd, mede met dank aan pilletje. DP en dubbel vaginaal...minder probleem voor haar dan voor mij, de jaren gaan tellen😃..PZC voortreffelijk, alleen niet in mond klaarkomen maar dat stond ook keurig in de advertentie. Partner doet mee maar laat het bezoek voorgaan en stimuleert klandizie zijn sletje stevig aan te pakken. Geen klokkijkers. Herhalingsgevaar zonder meer aanwezig.

Commentaar

@Mellemel

En weer 1 net geregistreerd en 2 berichten.... Komt de geloofwaardigheid allemaal niet ten goede.
                    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 20-04-17, 18:28. Reden: quote aangepast

Commentaar

Bericht gehad van Nikki.

Ik ben Nikki… ik heb voorheen veel hotelontvangst gedaan in Noord-Brabant vele zullen me hier ook van kennen.. Ik ben dat kleine meisje met dat Limburgse accent. Ik zou graag willen reageren op het topic over mij wat op hookers staat. Het maakt me heel erg blij om de leuke recensies terug te lezen hoe mannen de date bij mij ervaren.. echter vind ik het erg jammer dat er toch mensen tussen moeten zitten die een ander het licht in de ogen niet gunnen mede door concurrentie.
                      Het is jammer dat mede wandelaars afgekraakt moeten worden in dit topic.. Ik kan niets anders erop toevoegen dat deze mensen niets meer dan de waarheid hier typen.. Ik neem mijn werk serieus.. en hou er ook van serieus genomen te worden haha.. Zeker geen fake dus! Maar eindelijk iemand waar je waar voor je geld krijgt Vaak vraag ik wandelaars ook om een berichtje te schrijven.. en vaak zijn dit geen Die-hards hooker schrijvers..die al 100 op de teller hebben. Gangbangs heeft niet altijd op mijn menu kaart gestaan maar sinds kort wel.. en zal hier regelmatig wel eens onder gevonden kunnen worden

Link naar haar topic:

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=277729