Hulst, Lange Nieuwstraat 4, Erotheek Freya

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Was bij de gangbang van sandra gisteren. Nou, eerdere recensenten hebben het al mooi samengevat. Wat een heerlijk geil gangbang-sletje is dat zeg. Verder ook leuke ambiance. Beste redelijk bezocht, maar voor haar goed te "handlen". Naughty girl.

Commentaar

• Ook eens bij Sandra geweest was dik in orde Continue bezig met nauwelijks pauze
      tongzoenen, Kim maar geen vingers in de poes

Lees over mini gangbangs
      Is er eigenlijk een verschil met een gewone gb?

Commentaar

• Bij een mini gangbang zijn er maximaal 4 of 5 .mannen.

Commentaar

• Ola Gentlemen,

Vorige week bij Fientje geweest. Heerlijk figuurtje blijft maar pijpen en trekken heerlijk. Ze gaf aan dat ze meer geneukt wilde worden )))..uhhh okay! Verder wilde ze het ons vooral naar de zin maken. Dus topper. Vanavond maar eens naar Asha. Maar ben wel benieuwd naar Sandra geworden hoor haha

Verder wat algemene info:
          Heren: Als je niet bezig bent met de dame, blijf niet op het bed hangen, dan kunnen de andere mannen er makkelijker bij. Niet iedereen durft jou opzij te duwen.
          Dames: Gebruik niet te veel glijmiddel( ja ik begrijp waarom jullie het gebruiken), in combo met condoom voelen we bijna niks meer met neuken.

Ciao

Commentaar

• Louise blijft wel de alleractiefste ... op de gangbangs... toch even melden aan de heren die willen gaan ze vragen extra om zonder te .....

Commentaar

• Iemand ervaring met de ebony Asha? Ik zou deze graag binnenkort eens testen. Mogelijkheden en geilheid?

Commentaar

• https://www.hookers.nl/forum/clubs-p...ha-hulst-freya

Ff lookie lookie bij zoekie zoekie , staat volgens mij ook nog 1tje met plaatsnaam Wommelgem.
                Een tevreden naaier,
                Is geen onrustzaaier.

Commentaar

• Vandaag voor het eerst eens een bezoekje brengen aan de gangbang van Louise. Nog nooit bezocht. Maar wel een echte topper naar het schijnt. Sinds ik op dit adres ook wat andere toppertjes heb ontdekt, is de nieuwsgierigheid vergroot. Doe later verslag.

Commentaar

• Ik had beloofd mijn bevindingen te beschrijven. Eigenlijk niet echt nodig want ik lees hierboven al genoeg lovende recensies over deze Louise. Daar is geen woord aan gelogen. Wat een toppertje. Ik had wel al ervaring met Melanie (die overigens morgen weer op de agenda staat, hoorde ik). Ook een topper van de bovenste klasse, net als Louise. Denk dat we met een mannetje of 8-9 waren, en het was een gangbang waar iedereen volop aan zijn trekken kwam bij deze superaktieve en mooie Louise. Morgen helaas geen tijd om naar Hulst te gaan om ook weer eens van Melanie te genieten. Want zo'n gangbang als die van vandaag dat smaakt duidelijk naar meer. Moet zeggen dat ze bij Freya werkelijk over de mooiste en heerlijkste schatjes beschikken die ik in jaren heb meegemaakt. Louise, bedankt!

Commentaar

Aan het werk...
                    X