Hulst, Lange Nieuwstraat 4, Erotheek Freya

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

Re: Hulst, Lange Nieuwstraat 4, Erotheek Freya

Ben net terug van de gangbang met Louise. Is inderdaad een toppertje, blijft maar trekken, pijpen en neuken. Knap gezichtje een een echt slank teen figuurtjes. Een aanrader hoor !

Commentaar

Re: Hulst, Lange Nieuwstraat 4, Erotheek Freya - Louise

Louise begint nu ook terug op vrijdag te bangen, dus nu vier keer per week (tweemaal op dinsdag, eenmaal op vrijdag en eenmaal op zondag). Voor de liefhebbers van creampie dus keuze genoeg.

Commentaar

Ben vorige week weer eens op de gb van Louise geweest. Volgens mij had ze nu grotere borsten dan vorige keer, beetje hulp gehad.
        was vroeg dus kon als eerste met Louise aan de slag met een andere bezoeker. Terwijl hij gepijpt werd kon ik haar lekker lang beffen nu haar poesje nog schoon was. Het was die dag niet echt druk, rond de 5 man max denk ik. Wel lekker in diverse standjes kunnen laten pijpen en neuken. Louise doet echt goed haar best, blijft een toppertje wat mij betreft en gewoon een ongelooflijk mooie meid.

Commentaar

Afgelopen dinsdag de gangbang met Louise bezocht, ik was vroeger een frequent bezoeker van gangbangs (vnl. in België) maar door omstandigheden is dat de laatste 1,5 jaar niet meer gelukt. Na alle (goede) recensies betreffende Louise, heb ik de stoute schoenen weer eens aangetrokken. Helaas viel het mij erg tegen, ik vond haar erg onpersoonlijk en ze "onderging" de gangbang plichtmatig. Uit niets bleek dat ze er zelf erg van genoot. Op het moment dat ik in haar kontje wilde neuken, kreeg ik (enigszins onvriendelijk) te horen dat dit 50 euro extra kost. Op zich niets op tegen, maar toch verging de lust mij daardoor. Na 40 minuten ben ik weg gegaan, eenmaal klaar gepijpt en mocht ik spuiten op haar bovenarm. Ik vond het dus wat tegenvallend, maar goed misschien ben ik in het verleden verwend geweest en waren de gangbangs meestal niet professioneel.

Commentaar

spijtig dat het tegenviel na al de goede commentaar over Louise. Wou er morgen ook heen maar zal elders aan mijn trekken moeten komen. Wil me iemand vertellen hoe ze daar te werk gaan? Waar betalen? Hoeveel voor de extras? Kan je je kleren, sleutels, gsm veilig wegstoppen? Ik wil er zeker eens heen... alvast bedankt

Commentaar

Je betaald beneden aan de kassa, je kleding hang je op haakjes in de ruimte waar je bezig bent. Het is betaald parkeren in Hulst met muntgeld. Hou daar rekening mee. succes!

Commentaar

Valerie is gestopt.

Commentaar

vandaag dan toch maar eens langs geweest. Vriendelijk ontvangen, uitleg gekregen, handoek en watertje mee en dan naar boven. Zat al 1 iemand te wachten omdat we 5min te vroeg waren. Louise komt binnen en idd wel een mooi lijfje, communicatie of even voorstellen was niet aan de orde. Ze ging op bed liggen en begon de andere gast hevig te pijpen terwijl ik haar kutje met mijn tong bewerkte (nu er nog niet in gespoten of geneukt was). Ben dan naast haar hoofd gaan zitten waar ze ons afwisselend pijpte. Condoom op en haar missio geneukt. Hier merkte ik dat het niet wou lukken vandaag (teveel in de drank gehangen de dag ervoor). Terwijl ik haar neukte kwam de andere gast klaar op haar gezicht. (blijkbaar mag het niet in de mond). Direct haar gezicht proper gemaakt en begon mij weer te pijpen. Terwijl kwamen er nog 2 extra mannen binnen. Ik kwam lekker klaar op haar gezicht die helemaal vol gespoten was met mijn dikke zaad want het was al enige tijd geleden. Heb me dan even verfrist aan de lavabo (ook douche aanwezig). De 2 mannen die er bijgekomen zijn waren Louise al volop aan het neuken en laten pijpen. Ik ben er dan maar stilletjes vandoor gegaan.
                  Ik ga wel eens terug bij een andere dame..

Commentaar

Louise doet privé ontvangst bij Freya dus je moet daar gewoon heen op de dagen dat ze er is.

Commentaar

Ik lees hier veel positiefs over Louise, maar hoe zit het op andere dagen? Er is daar elke dag wel een gangbang als ik die agenda bekijk, zijn die wat goed als Louise er niet is?

Commentaar

er zijn wat nieuwe dames geloof ik. Ik heb alleen ervaring met louise en Katja. Katja is er op maandag en donderdag. Zij is wel echt een lekker ding moet ik zeggen, die geen genoeg krijgt vooral van pijpen tot einde. voor de overige dames zou zeggen probeer en schrijf een review

Commentaar

ik kom regelmatig op de de gangbang van louise .ze is echt geweldig. en doet alles wat ik wl. voor extra betaal je wat meer.
                          anouk ben ik wel eens prive geweest is een een stevig dame. goed voor stevige sex....
                          katja is een echte slut en gek op cum.

Commentaar

Deze namiddag deelgenomen aan mijn eerste gangbang ever. De sfeer zat goed en het ging er allemaal heel joviaal aan toe. Gastdame Louise, prachtmeid overigens, zorgt ervoor dat iedereen aan zijn trekken komt. Ze laat uitgebreid van haar lekkere lijf en prachtige kutje genieten en pijpt als geen ander. Nu het ijs gebroken is, gaan ze me daar bij Freya nog wel vaker zien. En zeker wanneer Louise op de agenda staat. Volgende keer neem ik er beslist nog een uurtje privé bij

Commentaar

ja die Louise doet het goed inderdaad.Is een mooie meid om te zien en laat veel toe, hoewel sommige dingen extra zijn. Heb haar twee keer meegemaakt. Eerste keer was drukke GB waarin ze weinig rust kreeg en alle gaatjes gevuld werden. Ze werd flink volgepompt .
                              Tweede keer was rustiger maar ze zorgde wel dat het lekker actief bleef en iedereen werd goed meerdere keren bediend. Lekker ding!

Commentaar

Is kim bij Louise mogelijk?

Commentaar

Volgens bericht #58 twijfelachtig, NZC en anaal wel tegen bijbetaling van 50 euro.
                                  Gegroet ook namens Jannie;

Jochem

Commentaar

kim is welzeker mogelijk. de rest is bijbetalen.

Commentaar

Ik wil komend weekend voor het eerst eens naar een gangbang en dacht ernaar om naar Hulst af te reizen. Ik zie dat Nikky en Anouk op de agenda staan. Wie kan me meer over deze dames en gangbangs vertellen?

Commentaar

Over Nikky kun je lezen onder privé ontvangst West-Vlaanderen heavenly Nikky .
                                        we are all made of stardust...

Commentaar

Hallo,
                                          Wie weet iets meer over Lou, sinds enkele weken een nieuwe gangbang-dame?

Commentaar

hoi, op maandag 8 april van 18u tot 20u30 extra gb met louise. Ik zou deze graag nog eens bijwonen. Is er medebanger die vertrekt rond Zelzate? Ik zit zonder vervoer.....

Commentaar