Wieringerwerf, Zuiderdijkweg 12, Dutch gangbang

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Wieringerwerf, Zuiderdijkweg 12, Dutch gangbang

;D Mijn ervaringen met een gangbang zijn nogal divers. Hierbij deze van de Dutchgangbang in Wieringerwerf . Deze club kun je trouwens ook uitgebreid op internet vinden met www ervoor en nl er achter. Elke vier weken is het hier min of meer feest. :P Ligt wel aan de dames die er zijn en of ze een beetje in zin hebben.

Eerst de negatieve en dan de positieve ervaringen. De parkeerwachten hebben geen haast en geen hersens. > Vooral dat eerste is lastig als je snel naar binnen wilt en dat laatste als je je ergert aan dom en dominant volk terwijl je daar toch als klant komt. Maar eindelijk na een 20 minuten mag je dan naar binnen. Sta je daar weer in de rij met 20 man bij de bazin Monique, op haar dooie gemak aan elke klant twee minuten uitleg geeft, terwijl ze tussendoor ook nog even de telefoon opneemt, daar ook weer uitvoerig uitleg geeft, terwijl jij in de rij staat. Een leuke bijeenkomst, klantvriendelijk is het niet. Als klant wordt hier echt voor dom versleten en zeg je er wat van, dan mag je gelijk vertrekken. :-X Dus, Monique je weet best hoe het anders kan. Laat die domme blonde die de deur open doet, ook maar de telefoon opnemen en zet er een supermarktmeisje neer die snel afrekenen kan. Snel afrekenen kun je al leren in een gemiddelde supermarkt. Maar dan ben je binnen. Het feest kan beginnen. :P

Na het kleedkastje ga je in tanga of met je handdoek om de gezellige ruimte binnen. Het feest begint. Vanaf 21.00 uur zijn er al snel zo'n 100 man en 5 vrouwen binnen. Helaas geen bloedmooie meiden, maar wel damens die van sex houden zonder beperkingen. : Wil een keer, oke. Wil je drie keer of meer? Ook goed. Zonder pardon kun je overal, soms even wachten en je paal overeind zetten, hem in een doosje stoppen of laen pijpen. Uiteraard zit hier en daar een dame zich uitgebreid door een man of 30 onder te laten spuiten, maar om 23.00 uur wordt er meestal gepijpt en geneukt tot het een lieve lust is. Inmiddels zijn er nog eens 150 man bijgekomen en lopen er ca 12 tot 15 dames. Monique kan op haar site de dames niet al te best tellen. Waarschijnlijk telt ze de meiden achter de bar ook mee, maar die doen niet mee met de sex. Zien er meestal wel goed uit. Die bedienen alleen met drank. Meestal zie j wel eens sommige oudere boys even een poppertje snuiven. Maar ja, dat hoort erbij moet je maar denken. En dat alles voor Eur 60 all in. Drankjes gratis, parkeren gratis, leuke show gratis, neuken gratis. Dus je betaald alleen het (trage) binnen komen. De rest is gratis!

De meeste dames zijn oke voor de sex, diverse zelfs top. Moeilijk doen ze hier niet. De sfeer is goed te noemen. Geen gezeur en gezeik. De mannen zijn netjes naar elkaar en naar de dames. Mijn favorieten zijn o.a. Elsemieke, een mooie slanke meid die je verder ook op de site kunt zien en nog een paar slanke dames. Helaas komt sperma Anneke uit Hazerswoude, zie elders op de Hookers site niet meer. Daar kwam het sperma haar mond uitlopen terwijl ze door de zoveelste man werd geneukt. Verder wordt er alles gedaan in allerlei aparte ruimtes boven. Neuken uiteraard safe en pijpen safe bepalen de dames en/of de heren. Ook aan de bar beneden bukken de dames zich ineens over de palen en en beginnen spontaan te zuigen of er pure slagroom uit moet komen. Op de dansvloer ligt een matras waar je vaak met een man of 10 ook weer 1 of 2 dames kunt verwennen. Kortom hier kun je neuken tot je spontaan droog komt te staan. Zelfs onder douches willen de vrouwen zich na het schoon wassen opnieuw laten neuken. Al met al keurig verzorgd, schoon zeer zeker, nette handdoek die ook zonder extra bijdrage kunt omwisselen voor een droge. Al zou men wel eens op zoek mogen naar wat jongere en slankere dames. ;D

Monique, als je dit leest, doe eens wat aan je ontvangst, dan krijg je vast nog meer klanten. We komen echt om te neuken en niet om te zien hoe traag jij de ontvangst kunt verwerken. Dat laatste moest er even uit. ;D En voor de rest heb ik de dames er met veel plezier verwend. ;D ;D Ik vond het voorbij de entree de laaste keer erg gezellig. Lees het verslag maar op de site. ;D ;D ;D ;D Enne moderator, ik hoop dat dit bericht zo compleet en naar wens is?

Website: http://www.parenclub-monique.nl/ voor foto's van de lokatie

VOOR INFO OVER DE GANGBANG EN INSCHRIJVEN:
    http://www.dutchgangbang.nl/
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 28-05-11, 16:32. Reden: adres er uit op verzoek

Onderwerp: RE: gangbangparty vrijdag 25 juli

Afgelopen vrijdag voor het eerst bij deze gangbang geweest.
    Toen ik de parking zag dacht ik al, wat een hoop auto\\'s, dat moet wel groots zijn.
    Volgens de Emails zouden er wel + 18 vrouwen aanwezig zijn. Ik heb ze echter niet geteld maar ook niet direct gevonden. Het leek erop dat de meeste vrouwen wat rond wandelden en aanwezig waren maar niet actief meededen aan de gangbang.

Ik vond het een beetje jammer dat er maar + 4 vrouwen bezig waren op de verdieping. Hierdoor kreeg je best een grote rij mensen van zo\\'n dubbel dik.
    Ben zo ongeveer geweest vanaf 21:30 tot 0:30.

Die dames bijvoorbeeld die die shows weggaven heb ik ook negens op een bed/tafel kunnen vinden. jammer.

Aan de ene kant was het wel leuk om het eens mee te maken, maar de afstand vind ik het jammergenoeg niet meer waard.

dank.

Commentaar

Zelf ook 3 tot 4x geweest sinds december 02 waarvan de laatste in juni 03.

Voor 65 euro entree kun je je de hele avond (gratis) je gang gaan (drankjes, condooms, handdoeken plus sauna inbegrepen). Op zich vind ik het niet duur, maargoed het is een gangbang dus moet je de dames wel met (veel) mannen delen.

Je moet er wel van houden vind ik, maar iedereen komt aan de beurt met een beetje geduld. Ik heb er absoluut geen opdringerig gevoel bij en je wordt inweze nooit door een dame geweigerd

De dames zijn doorgaans niet knap op een enkele na misschien maar dan is het daar ook wat drukker en dus langer w88. De \\\"minimaal vijftien vriendinnen\\\" die aanwezig zouden zijn volgens de webside van Monique\\'s gangbang zijn inderdaad denk ik ook met barpersoneel en striptease-dames inbegrepen. Ze doen verder niet actief mee. Schat zelf 6 tot 10 dames die actief deelnemen.

Zelf maak ik er een sport van om zoveel mogelijk dames te beffen. (vind ik heerlijk) Neuken doe ik eigenlijk nauwelijks, voel me een beetje ongemakkelijk met al die kerels eromheen en het is doorgaans broeierig warm daarbinnen waardoor ik snel transpireer.

Wat ik er prettig aan vind is dat als je eenmaal binnen bent \\\"geld\\\" geen rol meer speelt, je kunt dan lekker je gang gaan en kijken is ook leuk. 8)

Het wordt eens in de 5 weken gehouden en de lokatie is ook mooi.

Zie ook: http://www.dutchgangbang.nl/

Commentaar

Regelmatig bij Monique\\'s gangbang geweest. Ik ga vrijdag 11 juni 2004 weer. Hier moet wel ongeveer 65 euro entree worden betaald, maar verder doet eenmaal binnen niets commercieels aan. Een prachtig verzorgde club, met alles erop en eraan. Genoeg kluisjes, condooms en natuurlijk gratis drankjes(geen sterke drank) Er zijn bijna altijd meer dan 15 vrouwen en deze zijn dus echt superrrrr geil. Natuurlijk zijn het niet allemaal modelletjes van 19 jaar, maar er zit voor Shadow altijd genoeg bij om meerdere hoogtepunten te beleven.

LET WEL: Er is altijd grote belangstelling voor de vrouwen. Dus als je er niet tegenkan dat er andere mannen meekijken of dat je af en toe even op je beurt moet wachten, kan je beter niet gaan.

Gr. Shadow

Commentaar

zaadgranaat is nu voor de 2de keer in wieringerwerf geweest. De 2de keer was toch al meer gewend dan de eerste keer. Bovenstaande recensies geven goed weer wat er precies plaatsvindt. De vrouwen die er zijn en naar boven gaan (waar t mn gebeurt) zijn behoorlijk geil, helaas ook behoorlijk lelijk en behoorlijk over de houdbaarheidsdatum. Er zijn inderdaad wel zo'n 15-20 vrouwen maar veel zijn er niet van actief, mn de interessantste lees mooiste en jongste (van wat er is).
          Deze keer ook een stelletje met op zich een lekkere griet helaas mocht alleen dr vriend en een bekende dr neuken terwijl een andere bekende de anderen tegenhield. Wel een afknapper dit stel had van mij beter weg kunnen blijven t is wel een gb.
          Verder toch aan mijn trekken gekomen door een best wel aardig griet, lekker gepijpt door dr. Daarnaast nog een keer geneukt helaas bij gebrek aan beter een oud vel. Al met al toch 2 maal lekker klaargekomen en dat had beter gekund als er meer lekkere vrouwen waren geweest.

mvg

zaadgranaat

Commentaar

Bij deze party ben ik al een keer of 5 geweest. Het valt zeker niet tegen, maar je weet van tevoren nooit welke dames er zijn en hoe de avond zal verlopen. Niet zelden neuken er zo'n 8 dames tegelijk en ja wie moet je dan kiezen ;D

Er zijn wel degelijk een paar jonge meiden (25-30) die hier regelmatig aan mee doen en er zitten ook een paar heel aantrekkelijke MILF's tussen .

Ten overvloede, als je >100 andere naakte kerels geen probleem vind zul je zeker aan je trekken komen.
            Ik heb er altijd weer een fantastische avond, temeer omdat de sfeer er ook prettig is.

Commentaar

Al met al ben ik een keer of 20 op de dutchgangbang geweest, dus ik denk dat ik mezelf een 'kenner'van dit feest mag noemen. Mijn ervaringen zijn per keer zeer verschillend. Dat is niet alleen afhankelijk van de vrouwen die er aanwezig zijn, maar het hangt ook van jezelf af: als je al moe of chagrijnig bent, dan wordt het ook echt niks. Met de juiste vrouwen -ieder zijn smaak!- heb ik hier al vele zeer geile avonden beleefd. ik hou ook niet van oud en verlept, maar meestal is er ook voor mij, als zeer kiekeurige gangbanger genoeg lekkers te vinden. Los van neuken zoveel je kunt, pijpen op de gekste plekken, en beffen als de kutjes nog schoon zijn, is het gewoon vreselijk geil daar rond te lopen met al die beschikbare vrouwen. De meeste vrouwen vinden het alleen maar prachtig als je ze aandacht geeft, ook al is dat in de vorm van even uitgebreid hun kut betasten. Daarbij is de service van de organisatie heel goed, het is heel doordacht en goed gerorganiseerd en ik heb er nog nooit 1 onvertogen woord horen vallen. Bovendien is het niet duur: inclusief alles 65 Euro, hetzelfde als je in een normale club voor een hlaf uurtje met een meisje op de kamer betaalt, terwijl je hier als je wilt de hele avond geil bezig bent. Het lijkt wel een reclamespot als ik het zo teruglees, maar ik meen het wel!

Commentaar

OOk mambo had van de DGB party gehoord en is voor de 1e keer daar geweest.

Na een indruk van haar website was het nu tijd voor de harde werkelijkheid.
                Het viel mij zeker niet tegen maar het aanbod van vrouwen verschilt vast en zeker per keer, daar komt bij dat er over smaak niet valt te twisten en er dus voor ieder wat wils is. Ook als je naar een privehuis gaat is het afwachten geblazen.

Behalve een paar stevige dames waren er ook een aantal slanke dames en ja de gemiddelde leeftijd ligt boven de dertig, so what?

Wat onwennig voor een eerste keer heb ik zeker genoten van het aanbod en me over mezelf verbaasd dat het me niets kon schelen dat er tig kerels naast me staan terwijl ik me lekker laat pijpen door een fijne milf.

Later op de avond leuke showtjes gezien maar tegen enen liep de zaak vwb het vrouwelijk schoon al wat leeg. Ook geen wonder als je van 10 tot 1 een flinke beurt hebt gehad denk ik.

ZOnder meer de moeite waard om mee te maken, zeer ontspannen en mooie locatie en absoluut netjes.
                Gedonder en flauwekul wordt hier ook niet geaccepteerd.

Commentaar

so zaadgranaat is inderdaad gegaan ;D

Was op zich een leuke ervaring de moeite waard. Nu de derde keer dat ik geweest ben en ik moet zeggen t is wel even wennen. Op zich is de sfeer relaxed en goed alhoewel er af en toe zich toch wel irritaties voordoen aangezien het toch wel dringen is om aan de beurt te komen of een goede positie te verkrijgen :-[. De vrouwen zijn niet allemaal even mooi maar wel erg geil. Deze keer ook wat andere dames aanwezig waarvan er twee zeer aantrekkelijk waren :. Bij de een heerlijk gepijpt zonder condoom waarbij ik lekker in haar mondje heb gespoten. Al met al toch een geile ervaring denk dat ik in de toekomst nog wel eens een keer ga kijken, t enige probleem is dat t zon eind uit de buurt is.

grtz

zaadgranaat ;D

Commentaar

Ben vorige maand geweest met thema Sinterklaas. Er waren meer dan 20 geile dames die zich werkelijk overal gewillig lieten pakken. Zelfs aan de bar lieten dames zich staande neuken terwijl ze anderen aan het pijpen waren. Soms moest je wel op je beurt wachten, erg veel mannen. Maar het sfeertje was uitstekend en ook de service was prima. Ook waren er goede shows, o.a. strippende Zwarte Piet en een hele geile SM show van 2 dames met bondage en spanking. Ben hier zelf eigenlijk niet echt liefhebber van, maar werd hier toch erg opgewonden van. Show werd wat overstemd door luid gillende dame die boven bezig was, wat de opwinding alleen maar deed toenemen. Heb 5 keer heerlijk geneukt. Bij de ingang verkopen ze pilletje om hem goed hard te houden. Wat mij betreft aanrader, zouden alleen wat minder mannen moeten komen ;D
                    Uw ervaren deskundige

Commentaar

Vandaag was ik op de Gangbang in de Nieuw Country Club (NCC). Volgens Monique waren er 150 mannen en 20 "actieve" vrouwen.

De parkeerplaats van de NCC was al om 21.30 uur helemaal vol. Met een pendelbusje werden we naar een parkeerplek bij Medemblik gebracht, zo'n 5 km verderop. Het was voor mijn gevoel binnen erg druk wat mannen betreft. Als een dame ergens op haar rug lag en er een beetje redelijk uit zag, stonden er minstens 20 mannen omheen. Meestal was er eentje aan het neuken en soms werd er één of twee man gepijpt. De andere mannen moesten dan op hun "beurt"wachten ;D.

Eerlijk gezegd vond ik maar zo'n 2 à 3 vrouwen de moeite waard. Sommige "vriendinnen" van Monique zien er behoorlijk uitgelubberd uit :-\. De mooiste meiden werken (alleen maar) achter de bar.
                      Je kon van verre zien waar het de moeite waard was, want daar stonden de meeste mannen. Bij de mindere godinnen waren hooguit 2 à 3 man aanwezig.

Toch was mijn avond redelijk geslaagd, want ik heb een leuke grote meid in haar bek gespoten (dat moedigde ze aan). Met 4 meiden heb ik geneukt en af en toe nog wat getongd ook. Beffen sprak mij niet echt aan. Ik ben zeker een uurtje of 2 intensief bezig geweest. Toch denk ik niet snel meer terug te komen. De Gangbang-magie is op mij inmiddels wel erg uitgewerkt. Dan liever een dame exclusief voor mezelf. Ik hou van een volledig pakket, nu heb ik het gevoel dat ik overal wat bij elkaar moet sprokkelen :P.
                      Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Broeders,

Bezoek aan vrienden in het Hooge Noorden van ons land noopte mij om afgelopen vrijdag een lange rit vanuit het zuiden te maken. Gelukkig lag er onderweg een mooie gelegenheid voor een 'tussenstop'; het gangbang feest van Monique.

Toen ik aankwam om even over negen was de parking al helemaal vol, dus het pendelbusje bracht me bij de boerderij. Goed geregelde ontvangst, profi opgezet, mooie, gevarieerde ruimtes, sauna, bar etc. Prima voor elkaar dus, en dat voor het luttele bedrag van 65 euri.

Gelukkig was er ook genoeg actie te vinden. Vanaf het moment dat ik binnenkwam tot ik wegging (rond half 2) werd er constant wel ergens geneukt, gepijpt, getrokken, etc. Wel was het tot een uur of twaalf eeerg druk, waardoor sommige opgefokte apen meenden te moeten gaan duwen en dringen zodra er een 'gaatje' vrij kwam.... Niet mijn ding, en ook niet voor de meeste meiden. Soms werd door de dame als reactie daarop op dat moment pauze ingelast. In twee gevallen werd ik, nadat ik hierover tegen de betreffende 'heren' een opmerking had gemaakt en opzij stapte, uitdrukkelijk uitgenodigd door het meisje om als eerste 'plaats te nemen in haar lekkernijen'.

Opgeteld heb ik met een stuk of 6 vrouwen sex bedreven... een heerlijk avondje dus.

Groet
                        De DroomPrins

Commentaar

De gangbang bij Monique vind ik altijd de moeite waard om daar eens in de zoveel tijd naartoe te gaan. De sfeer is altijd zeer relaxed en je maakt makkelijk contact met de mensen die er rondlopen. De vrouwen die er zijn, zijn niet allemaal de mooiste (waar je niks van voelt ), maar wel ontzettend geil.

Ach, als je van een leuk neukfeestje houdt en je bent niet al te kieskeurig, dan ben je bij Monique op het goede adres. Binnenkort ga ik weer.

Commentaar

Ben op 5 augustus geweest. Zeer veel mannen, je kwam gewoon niet aan de beurt. Alleen begin van de avond het oudstge vel lekker gebeft en geneukt. Verder werd ik door veel dames genegeerd of hielden ze er net mee op toen ik ook effe wou meedoen. Of er waren zoveel kerels dat je uren moest wachten en uiteindelijk de zin verdween. Verder was het snikheet, niet om uit te houden. Een stelletje uit Zuid-Limburg had er 4 uur voor gereden en vond het veel te heet. Ik mocht naar nog wel even lekker beffen, maar toen ik ook eens mijn pik lekker wilde laten verwennen, taaiden ze af. Ik heb verder alleen kunnen drooggeilen, je kwam gewoon nergens bij door zoveel mannen. Mij zien ze hier niet meer, het is veel te massaal. Ik ga wel eens naar een gang bang in een sex shop in Hulst (nee, niet Babette) en daar gaat het veel relaxter aan toe en krijg je ook ruimschoots aandacht van de dames. In Wieringerwerf ben ik tot wel 3 uur 's nachts gebleven, maar er viel niks te neuken.
                            Uw ervaren deskundige

Commentaar

Re: Wieringerwerf, Dutch gangbang (7.3)

Shadow was vrijdag 14 oktober jl weer eens op de gangbang van Monique, gehouden in Wieringerwerf. De club is gewoon goed te noemen met beneden een bar voor de gratis drankjes(incl. bier), een buffet en een dansvloer, waarop nog wel eens een geil optreden wordt gegeven. Boven heb je diverse kamers voor de actie. Ook heb je een gynecoloogstoel en een hangstoel, waarin diverse vrouwen dus echt afgeneukt worden. Ook zijn er genoeg condooms en een handoek wordt verstrekt.

Op deze avond waren er ongeveer 15 vrouwen aanwezig, welke idd voor actie in zijn. Toch is het niet helemaal (meer) mijn ding. Er waren zo'n 3 tot 4 vrouwen, welke ik echt de moeite waard vond. Ik bedoel dan qua leeftijd, lichaam en aktie.
                              Helaas, is bij de vrouwen die wel de moeite waard zijn, bijna niet bij te komen. Je moet je voorstellen als zo'n vrouw naar boven gaat loopt er direct een zwerm van minstens 25 man achteraan. Als je dan niet heel rap bent, kom je er bijna niet meer bij. Sterker nog...door de kluwen met mannen die eromheen staat, kan je de bewuste dame nauwelijks meer zien. Het is echt dringen geblazen. Toch had Shadow een mazzeltje. Er was een nieuwe dame die avond, welke gewoon ronduit een topper mag worden genoemd. Mooi bruin, goeie lengte, mooi lang bruin haar, prachtig slank lichaam, mooie borsten, een heerlijk slank middeltje en een prachtig kaal kutje. Op het moment dat deze dame aan de aktie begon, was Shadow direct in de buurt. Ze begon Shadow wat af te trekken en later nam ze hem heerlijk in het mondje(dit deed ze alleen met condoom). Toen ik lekker gepijpt werd, kon ik heerlijk aan haar kutje en borsten voelen. Even dreigde Shadow weggeduwd te worden door een hele menigte, welke ook graag met dit prachtige meisje aan de gang wilde. Echter Shadow liet zich dit heerlijke onderonsje niet ontnemen. Gelukkig vond ook de dame en haar vriend(welke naast haar zat) dat de rest wat ruimte moest geven en na herhaaldelijke verzoeken daartoe had Shadow weer eventjes ruimte. Als de dame dan na het pijpen haar benen helemaal wijd doet en met haar vingers zichzelf begint te bevredigen, komt Shadow helaas van opwinding klaar. Achteraf natuurlijk super stom, want ik had haar nog willen neuken en daar had ik op dat moment alle kans toe. Later op de avond deze kans dus niet meer met haar gehad.

Omdat er bij de mooie vrouwen geen doorkomen aan was, heeft Shadow zich maar aangesloten bij de 7 tot 8 man bij een minder mooie dame en haar nog even vlug kunnen rammen. Dit proces ook herhaald bij een andere minder mooie dame. Opvallend was dat er deze keer maar weinig dames zonder pijpte. In het verleden had je nog wel een een paar van die hobbypijpsters ertussen zitten die gewoon op hun knieen de ene man na de andere klaar pijpte. Toch is het wel bijzonder te noemen wat daar gebeurd. het zijn idd echte liefhebbers.
                              Shadow heeft een vrouw gezien, welke aan het begin van de avond op een kamertje op haar rug is gaan liggen en daar mogelijk meerdere uren heeft gelegen. Ik heb ze niet geteld, echter ik denk dat er meer dan 60 man overheen is geweest.

Voor Shadow is het mogelijk de laatse keer geweest hier. Ik ben toch een beetje verwend geraakt door de Duitse clubs, alwaar je voor 50 euri's een prachtige schoonheid voor een half uur voor je alleen hebt. Ook de GFE in zo'n sauna club vind ik geweldig. Op de gangbang blijft het toch dringen en ff kort anoniem rammen.

Groet Shadow!

Commentaar

Re: Wieringerwerf, Dutch gangbang (goed)

hoi,

In december, net voor de kerst, richting wieringerwerf geweest voor de gangbang. N ongelofelijk takkeeind overigens vanuit Brabant. De tekenen waren niet goed toen ik binnenkwam rond 22.00 vertrok de eerste gast al. En inderdaad er was weinig te doen en de vrouwen die er waren waren verschrikkelijk onaantrekkelijk . Voorgaande keren toch nog wel 1 of twee dames die aantrekkelijk waren, nu alleen dik/vet en vanaf n jaar of 40). Er liepen overigens ook n aantal heren rond die best eerst onder de douche mogen . T.o.v. voorgaande keren n flinke tegenvaller heeft mogelijk te maken met het tijdstip, vlak voor de kerst. Deze keer alleen maar afgetrokken door n dame, moet zeggen dat de behoefte aan meer, gezien t aangebodene, ook niet aanwezig was.

grtz

zaadgranaat

Commentaar

in oktober de DutchGangBang bezocht, het is een mooie goed verzorgde club, de drankjes en de sfeer beneden zijn oké en er worden ook leuke showtjes gegeven.
                                  maar de gangbangseks is slecht. Monique laat veel te veel mannen binnen: als je boven komt (daar gebeurt het) zie een grote kluwen mannenbillen - wat sommige bezoekers deed uitroepen: "het lijkt hier wel een homo-tent" - je kan namelijk niet in de buurt van een vrouw komen!
                                  helaas waren op deze avond de vrouwen die naar boven gingen allemaal 40+ en niet moeders mooiste, Monique's vriendinnen die op de website staan hadden afgebeld of stonden alleen bij de garderobe of achter de bar, teleurstellend.

Commentaar

Ben er nu een paar keer geweest, en het verschilde echt per avond of het leuk was of niet. De sfeer vond ik eigenlijk altijd wel goed, altijd wel mensen die gezellig en spontaan een praatje met je maken, en ik kom altijd wel aan mijn trekken. Ik vind dat er meestal altijd wel een paar mooie, maar in ieder geval veel aantrekkelijke vrouwen zijn. De laatste keer dat ik was, ergens februari, heb ik erg genoten, sex gehad met 9 verschillende, zeer vriendelijke, zeer enthousiaste en smakelijke vrouwen. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, ik merk dat ik vaak geil word van iets rijpere vrouwen, en ik prefereer vrouwen die niet te dun zijn plus dat een vrouw voor mij niet perse een schoonheidskoningin hoeft te zijn om me op te winden.

Commentaar

Ben gisteren weer eens geweest. Het was een stuk minder druk dan normaal, zal wel met het voorspelde slechte weer te maken hebben. Er waren daardoor helaas ook niet al te veel dames, en zo tussen 10 en 11 was er nauwelijks activiteit waar te nemen. Daarna kregen de dames er weer zin in en ben ik weer prima aan mijn trekken gekomen. Zo heb ik twee fantastische pijpbeurten gehad. En volgens mij heeft één van hen alles smakelijk doorgeslikt.
                                      En er was nog die leuke blondine die zich lekker liet doorneuken, de temperatuur in dat kamertje verdubbelde zo ongeveer

Tot slot was er nog een meisje van nog geen 25 die er volgens mij voor het eerst was, die moest er nog wel ff aan wennen om zich door een hele horde kerels te laten nemen . Ze hield het nog niet zo lang vol als de andere dames, maar het was wel een fantastisch gezicht. Dus het was weer de moeite waard..

Commentaar

Even een update.
                                        Monique houdt nu een bovengrens aan voor het aantal uitnodigingen. Hierbij wordt natuurlijke een gezonde marge gehanteerd voor het aantal fake aanmeldingen en afhakers.
                                        Afgelopen vrijdag was het weer groot feest. Ik heb wat meer de tijd genomen om met de deelnemers te praten en zo leer je nog eens nieuwe mensen kennen. Ik sprak ook een iets jongere jongeman die heftig teleurgesteld was. Ik heb geprobeerd hem uit te leggen dat als hij voor lekkere jonge chicks ging hij beter naar een Duitse sauna club kan gaan.
                                        Het is een andere gangbang dan die van een Babette uit Hulst. Bij Monique worden de dames niet betaald, ze krijgen alleen een gratis entree bewijs voor de parenavonden die ze ook organiseert. Qua heren loopt er ook een grote verscheidenheid rond en de meeste dames zijn niet zo kieskeurig en dat wordt min of meer ook van de deelnemende heren verwacht.
                                        Als je hier vaker heengaat en je neemt ook de tijd om te socializen dan kun je hier regelmatig feest vieren. Maar als je alleen voor de snelle seks met een lekkere chick komt dan kun je beter ergens anders gaan kijken.
                                        Respect!

Commentaar

Met enige verbazing heb ik een aantal van de recensies over de gangbang van Monique gelezen. Ik ben er al met al een keer of 25 geweest. Feit is dat het de ene keer beter geslaagd is dan de andere, dat kan aan van alles liggen. Ja, er lopen absolute hufters tussen de deelnemers rond en niet alle vrouwen zijn even aantrekkelijk, het lijkt het echte leven wel. Maar goed, als er van de 20 vrouwen nou eens 5 wel zeer de moeite waard zijn, lijkt me dat meer dan genoeg, je kunt er toch geen 20 neuken, al denken sommigen dat blijkbaar wel. Die 5 meiden zijn er in de praktijk altijd wel. Bianca, Chantal, 4 Karins (!), Nicky, Myriam, Tamara, Yvonne, Ingrid, Gia, Lucia en diverse andere zijn stuk voor stuk vrouwen waarvan ik weke knieen krijg. Niet omdat ze allemaal meteen als fotomodel de Playboy in kunnen, maar vooral omdat ze ongeremd geil zijn, lekker pijpen en zich laten neuken, beffen, vingeren en betasten en daarbij voor heel veel mannen beschikbaar zijn. Mijn 'eis' was altijd per avond 1x neuken, 1x pijpen, 1x beffen en dat liefst met verschillende vrouwen en dat heb ik vrijwel elke keer gehaald. Daarbij lukte het meestal ook om me al vrij vroeg een keer af te laten pijpen om de eerste spanning weg te nemen, om een uurtje of wat later eens lekker te neuken, of andersom. Wees nou eerlijk mannen, je houdt 'm echt niet stijf van negen uur tot ver na middernacht.
                                          Ja, soms is het er wel druk, maar als je niet voor twaalf uur thuis moet zijn omdat je anders een pak rammel met de deegroller krijgt, is er niet zoveel aan de hand. Kijk en loop rustig rond, geniet van de showtjes (vooral Sonja en Roxy maakten me elke keer helemaal gek) en eet en drink wat. Als een van de lekkerste meiden naar boven gaat, loopt er inderdaad een horde mannen achteraan. Als de dame dan eerst rustig rondkijkt en niet meteen met haar benen wijd gaat, dunt die club heel snel uit.
                                          Als je de tijd neemt en lang genoeg blijft is er actief en passief van veel geils te genieten en ben je per saldo niet duur uit. Voor die 70 Euri sta je bij de meeste clubs na een half uurtje weer buiten en zou je zo nog een keer kunnen. Dat Monique en Hans 'binnenlopen' op het succes van de gangbang, gun ik ze van harte!