Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Hulst, Gangbang, Katja

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hulst, Gangbang, Katja

Zaterdag naar Hulst geweest en daar aangekomen werd mij door vriendelijke dame verteld dat er maar 1 dame was die door zoveel mogelijk mannen heholpen moest worden. Leek me wat weinig 1 dame,maar daar kwam ik bij binnenkomst in de cinema snel achter.Geen probleenm voor die prachtdame.Die doet werkelijk alles vol overgave.Pijpen ZC,tot het einde en ik mocht haar mond ook onderspuiten.Haar hele mond zat onder het sperma,prachtig gewwon en ook haar borsten en buik zat helemaal onder.Zew erd daar door diverse heren onder handen genomen in alle twee haar gaatjes en na een poosje kwam ze ook nog spuitend klaar.Katja heette ze,zei ze en vertelde dat ze regelmatig hier komt.Geweldig en dat voor maar 40Euro

Re: Hulst, Gangbang, Katja

in No Taboe,niet in het centrum.Geloof me die meid was botergeil,niks gewoon werk of zo,dat voelde ik gelijk.iedereen die daar was trouwenszei dat.Bij binnenkomst zaten er al veel mannen in de cinema te kijkenen daar liep ze tussen al die mannen,kleine vrouwtje,dikke gespeirde billen en grote naturel borsten,prachtig kaalgeschoren kutje.ze liep bij alle mannen in hun broek te pakken en in notime zat iedereen daar naakt op haar te geilen.ook kwam ze bij mij staan,vingerend door haar natte schaamlippen.draaide zich om en schudde met haar prachtbillen en bukte.ze deedglijmiddel in haar bilspleet en mij werd duidelijk,die wilde in haar haar kontgaatje een vinger.voorzichtig deed ik dat,dieper,dieper zei ze en met mijn andere hand voelde ik haar kut natter en natter worden,haar clit zwelde ook helemaal op.ze ging op het matras liggen en werd alle aanwezige mannen flink doorgepaald.wie kan mij vertellen wanner ze er weer is daar?

Commentaar

Hulst, Gangbang, Katja

Zondag naar cinema geweest en ineens zag ik haar na een jaar weer rondlopen in Erotic Lifestyle Cinema,de geile blonde Katja.Eindelijk weer.
      Wat liep ze weer geil in een microslipje{die had ze gewoon in haar spleet getrokken}te pronken.
      Ze zij dat ze gangbang deed in de koppelcinema en of ik meedeed.
      Dat laat ik me geen 2 keer vragen en liep met haar mee,daar aangekomen kon ik mij daar uitkleden,effe lekker wassen,afdrogen en aan de bar werd mij netjes een drankje aageboden door vriend,man?
      Het was een ongedwongen sfeertje met nog een paar mannen,maar gelukkig niet superdruk zodat Supersloerie Kaja alle tijd voor me had.
      Wat is die meid toch knap en goddelijk mooi,klein,blond,dikke gespierde billen,mooie kale natte kut en een handvol borsten.
      Ik stond voor de bar en ze ging op haar knien mijn toch al stijf staande jongeheer pijpen,mensen zalig gewoon.
      Daarna vroeg ze of ik haar wilde afneuken,maar het werd me allemaal een beetje te veel.ze ging op haar rug liggen met haar benen en kut wagenwijd open en ik spoot haar helemaal onder mijn sperma,mama mia.effe bijkomen aan de bar.
      OOKddar blijkt Katja een lieverd te zijn,gezellig nakletsen,lekker tongen,warm tegen je aan knuffelen.
      EEn aanrader,en elke 2e zondag vande maand is ze daar aanwezig,waanzinnig tot de volgende maand.
      Laatst gewijzigd door DevDark; 18-03-13, 21:06. Reden: Items samengevoegd.

Commentaar

En,na zoveel tijd heb ik haar weer gevonden!Die kleine stoute Katja!
        Nu blijkt ze weer in Hulst te zijn Freya bij de grote kerk en het marktplein.
        Ze adverteert op sexjobs;Elke donderdagmiddag is ze in Freya van 13.00-17.00.met CUMSLUTPARTY.

Als beroepsvolger van Katja die bewuste donderdag naar Hulst gereden en E50.-afgetikt aan de kassa.Naar boven en daar stond ze,in de swingerzaal,in d,r blote poes,nekband en hondenlijn om en geboeid te wachten op alle mannen.Ik kleedde mij uit en nam snel een douche{netjes zo Freya}Het werd al drukker met uitgeklede mannen en iedereen stond zich al flink af te rukken en Katja in al haar gaten te bevredigen.Haar vriend of meester deed haar handboeien af en beveelde haar dat ze met haar benen open klaar moest liggen voor iedereen.Alle kerels sprongen op haar en ze werd flink en stevig onder handen genomen.Ze slurpte aan pikken,werd hard afgeneukt,met verscheidene vingers in haar kont gevingerd en ze smeekte en schreeuwde om sperma en zaad!Ineens werd er beveelt dat ze op haar knieen moest zitten er werd haar een schaal aangereikt,dit was de zaadschaal.Binnen de kortste keren vlogen de zaadspetters in het rond,in de mond van Katja,in de schaal en met een mond vol sperma smeekte ze om nog meer zaad,de klodders spoten over haar hele lichaam,wat een zaadslet is ze toch.Geil geworden van dit spektakel wilde ze zelf ook squirten,een man ging onder haar liggen en een ander vingerde haar gspot.Schreeuwend en met open benen squirte ze zo over die man heen.Wat een sloerie is ze toch en wat een plezier heeft ze aan sex,een dikke vette tien!
        Ik zal maar elke donderdag vrij nemen van de baas en naar Hulst rijden.

Commentaar

Reclame .. reclame .. reclame ..

Commentaar

Aan het werk...
          X