Oss, Gangbang, Jo

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oss, Gangbang, Jo

Vanmiddag bij deze dames geweest. Was allemaal zeer goed geregeld. Lekkere hapjes en drankjes voor de inwendige mens (ruim boven gemiddeld !!). De dames waren zeer enthousiast en aardig. En dit allemaal voor € 50,- !!. De dames zijn alleen nogal aan de maat zal ik maar zeggen, en dit is niet zo mijn ding. Wanneer je echter van Rubensvrouwen houdt echt een SUPER adres en zeker de moeite waard.

Groetjes Kaatje

Re: Oss, Gangbang Jo en Jo / Curlygirl

Ik was ook van de partij bij dit feestje. Mooie locatie, lekkere hapjes en een 3tal rijpe dames waarvan 1 Jo echt rubens is. De andere Jo en F zijn gewoon lekkere milfs, niet superslank maar zekere geen bbw! Superrelaxte middag gehad waarbij met name F een openbaring was toen ze eenmaal op gang was. Het was haar eerste gb en toen de eerste spanning eraf was bleef ze kussen, spuiten en knijpen met die lekkere strakke kut van haar (en dat voor een milf!). Ze bleef maar spuitend klaarkomen dus het kutgeil droop van mijn ballen. Kortom: prima feestje, niet duur en zeker voor herhaling vatbaar.
    Ik zag in mijn mailbox een uitnodiging voor een volgend feestje op 18 mei. Ze schrijven dat ze me weer willen horen, zien en voelen! Dat gaan we doen!
    An orgasm a day keeps the doctor away

Commentaar

Ik zag inderdaad nu op sexplezier.net een aankondiging van een gangbang op 18 mei in de omgeving van Oss, in de avonduren van 19.30 tot 22.00 uur.
      Er is ook een website link zie: http://gb4you.webklik.nl
      Ik neem aan dat dit dezelfde is.
      Ze hebben zelfs nu 6 dames.

Commentaar

Voor het eerst naar een GB geweest. En dat is prima bevallen. De dames zijn echte hobbie-isten maar hebben het allemaal prima georganiseerd. Leuke ontspannen sfeer waarbij niemand vergeten wordt. Ik ben bij de middagsessie geweest, er waren circa 14 mannen en drie dames. Zoals al eerder is geschreven zijn het niet de jongste of straksten maar dat wordt meer dan goed gemaakt door het enthausiasme. Volgende keer ga ik zeker weer.

Commentaar

Zo, ben gisteravond eens een kijkje wezen nemen bij deze gang-bang.
          Deze vond plaats in een 6 persoons vakantiehuisje op een vakantiepark.

De Dames en de rst waren allemaal erg vriendelijk, en de tafel stond vol met dranken en lekkere hapjes. Er waren ongeveer 12 mannen, en er waren 3 vrouwen, waarvan eentje erg stevig. Deze hield ook haar latex jurkje aan, en was meer een soort van gastvrouw.

Zij heeft ook niet op het matras gelegen.
          Wel was zij regelmatig mannen aan het pijpen die op dat moment op de bank of stoel zaten.

Er lagen ook overal volop condooms, en dat was ook nodig want die moest er meteen om. Dus ook het pijpen gebeurde met rubbertje. ( helaas )

Er was gelegenheid om je te douchen, en er was zelfs een sauna in het huisje.

Voor mij was het toch tevens de eerste keer en de laatste keer, maar dat lag niet aan de dames, maar meer aan het feit dat het gewoon niet mijn ding is, zo'n gang-bang

Commentaar

Ook ik ben geweest. Hele lieve meiden en een relaxte sfeer.
            Ik kan me trouwens niet voorstellen dat dit vrouwtje al 56 is. Borsten van een jonge vrouw en prachtige benen. Ik schat haar een jaar of 45. Heel sensuele vrouw.
            Ook de gastvrouwen zijn leuke meiden en heel enthousiast.
            Eten en drinken heel goed. Aanrader. Volgende keer ben ik weer van de partij.

Commentaar

nou heren, gisteren ben ik bij de dames geweest.
              ik moet zeggen; er waren 5 dames waarvan er slechts 1 of 2 "mijn type" waren.
              toch een geile avond gehad, me lekker uitgeleefd met 3 van de 5.
              er waren veel heren, de meeste hingen een beetje in de bank en genoten meer van de hapjes dan van de dames
              er was een man die de boel een beetje in de gaten hield, toch een ongemakkelijk gevoel dat al m'n spullen (telefoon en portemonnee) boven in een hoekje lagen.

al met al een leuke avond; de dames waren boven alles super aardig en genoten écht.
              (beter dan zo'n commerciële bedoeling; ze gingen er echt voor!!)
              we hebben bovendien nog enorm gelachen!

Dus; aanrader!
              My wife treats me like a god - she ignores my existence until she wants something.

Commentaar

Re: Oss, Gangbang, Jo

Ben vorige week in Den Bosch geweest.
                Eenmalig, geen herhalingsgevaar.
                Dames (6) zijn niet mijn smaak; maatje meer en leeftijd 50+.
                Wel een gemoedelijke sfeer met prima drankjes en hapjes.
                Banken en matrassen in de woonkamer en een slaapkamer boven.
                Er waren 17 mannen op 6 vrouwen dus dat is prima.
                Eén vrouw pijpte met condoom, de rest zonder, waarvan één alles doorslikte.
                Heb niet geneukt, maar 2x laten afzuigen, 1x met doorslikken; en dat voor 50 euri's dan mag je wat dat betreft niet klagen.
                Leuk om een keer geweest te zijn, maar ga niet meer terug. Dan maar iets meer betalen voor jongere en mooiere vrouwen, maar dat is subjectief. Ieder zo zijn smaak........

Commentaar

Ben twee keer bij deze dames op visite geweest. Inderdaad zijn de meeste vrouwen niet mijn stijl. Maar... ze zijn allemaal ontzettend geil. De eerste keer dat ik daar was ben ik met een prachtige slanke vrouw samengeweest die geweldig was. Verdwaald waarschijnlijk. Ze had groene lingerie aan en was nergens vies van. Ik schat dat ze zo'n jaar of 55 was en dat is toch tien jaar ouder dan ik ben. Ik persoonlijk vind dat niet erg, zeker niet als ze zo geil zijn. De topper van deze gangbangs is Jol met de krulletjes. Zij heeft zo'n geile blik dat je daar gewoon in verzuipt. De eerste keer was ze te druk bezet en daarom ben ik er de volgende keer weer naartoe gegaan. Geweldig, drie keer heerlijk klaargekomen. Wanneer je haar van achteren pakt heeft ze zo'n mooi getatoeëerd strikje daar zitten, geweldig. Als ik aan haar denk krijg ik al een .... Hou je niet van dikke vrouwen dan moet je daar niet zijn. Ben zelf ook geen liefhebber daarvan, maar voluptueus vind ik geweldig, en die vind je daar ook.

Rexel65

Commentaar

Langere tijd geleden geweest bij deze dames. Destijds op een discreet adres. Dames waren niet mijn ding maar dame met bruine krulletjes was wel ok. Goed door haar gezogen tijdens de sessies (met condoom) en ze genoot er ook goed van. Kon goed pijpen

Commentaar

Aan het werk...
                    X