Aankondiging

Inklappen
Nog geen aankondiging.

Mirthe en Richard / Hollandskoppel, diverse plaatsen.

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

twee weken geleden bij Mirthe geweest..... Goede anonieme locatie. Richard ontvang je op relaxte manier aardige vent. je kan douchen vooraf en achteraf...
    Dan naar Mirthe toe, damn wat is deze vrouw lekker en geil!!
    toen ik met mijn hand naar haar kont ging voelde in een butplug zitten;-)
    geweldig gepijpt, heerlijk geneukt, ze is lekker leuk en bloed geil
    wat top bezoek!
    ohja en dat gezeur over haar foto's....is onzin ze is echt de dame op de foto's

Commentaar

Topic teruggeplaatst naar NL, bij deze.
      "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Ze is er weer :

https://www.kinky.nl/stellen/noord-b...Hollandskoppel

Commentaar

Vandaag bij de gangbang in Hengelo geweest, er kwam naast mij meer een andere persoon opdagen, jammer voor de gangbang maar wel lekker rustig..
          Mirte is beregeil, een hele mooie vrouw, ben als eerste met haar naar boven gegaan, even later kwam de tweede bezoeker, die was met 10 minuten weer weg.
          We hebben zeker anderhalf uur lekker liggen geilen, heb haar ook lekker laten squirten, ze vond dit heerlijk, eerste keer lekker hard geneukt met haar benen hoog wijd tegen de muur terwijl ik me lekker kon afzetten en goed door kon neuken. Toen ik bijna klaarkwam condoom eraf gehaald en lekker in haar geil mondje klaargekomen.
          Daarna even lekker met zijn tweetjes liggen bijkomen en kletsen, waarna we met de tweede ronde zijn begonnen, lekker in 69 elkaar verwend waarna ik haar hard van achteren heb genomen. Ook voor de tweede keer lekker in haar mondje klaargekomen....
          Is zeker voor herhaling vatbaar, hele gezellige meid om een paar geile uurtjes mee te beleven.

Commentaar

Moderators.. is t een idee Hollandskoppel bij de topictitel te vermelden? De naam Mirthe komt niet in de advertentie voor, dus mensen die de advertentie zien zullen dit topic er nooit aan linken.

Okay aangepast. Dp.
            Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 28-05-18, 21:24.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Paul82 Bekijk bericht
              Moderators.. is t een idee Hollandskoppel bij de topictitel te vermelden? De naam Mirthe komt niet in de advertentie voor, dus mensen die de advertentie zien zullen dit topic er nooit aan linken.

Okay aangepast. Dp.
              Het lijkt wel of ze het er om doen maar je hebt het nog niet aangepast of ze adverteren weer onder de naam "Mirthe & Richard".

https://www.sexjobs.nl/gangbang/alge...l-bbgb_6481528

Commentaar

Ze ontvangen nu in een vergunde lokatie. Loosduinsekade of ergens anders?

Commentaar

Paradise Club. Echt top! Ruime kamer, bad, douche en geen zorgen dat al dat geile gekerm van Mirthe iemand zou storen. Was er laatst, GB met bukkake op het eind. Iedereen spoot precies na elkaar terwijl ze op haar knietjes zat. Richard deed zelf ook mee en opende het zaadsalvo. Ik kon me inhouden en ontlaadde als laatste. Haar hele mondje, lipjes, geile gezichtje dropen al van het sperma. Kon haar wel zoenen... Raakte het been van één van de medeganbangers met mijn eerste spurt die daar gelukkig om kon lachen...

Commentaar

Vandaag bij Mirthe op een nette lokatie in Alphen aan de Rijn geweest waar ze nu zonder Richard ontvangt.
                    Heb een heerlijk uurtje gehad. Mirthe is een knappe, geile en ook gewoon leuke vrouw waar veel mogelijk is en haar best doet om het je naar je zin te maken.
                    Advertentie staat nu niet online, maar als je op Mirthe zoekt op sexjobs vind je deze gemakkelijk als deze weer online is.

Commentaar

JaquesvB

Enig idee of dit gaat betekenen dat ze stopt met de gangbangs?
                      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 23-06-18, 17:31. Reden: quote aangepast.

Commentaar

In ieder geval niet met Richard, ze was er over aan het nadenken, dus wellicht in de toekomst.
                        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 24-06-18, 21:22.

Commentaar

Dus de samenwerking tussen Richard en Mirthe is voorbij ?

Commentaar

Dat is wat ze mij vertelde inderdaad.

Commentaar

Was vorige week bij mirthe geweest ze vertelde dat er wel weer een gb komt maar dat het nu even van de baan is
                              Ze miste het erg was een feeste voor der De locatie in alphen aan de rijn is wel geschikt voor trio Muschien een optie ?

Commentaar

Aan het werk...
                              X