Bochum - Anja's Leidenschaften, Wattenscheider Hellweg 265

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bochum - Anja's Leidenschaften, Wattenscheider Hellweg 265

Naam: Anja's Leiderschaften

Adres: Wattenscheider Hellweg 265, 44867 Bochum

Telefoonnummer: 0152 24 777 269
    Vanuit Nederland: 0049 152 24 777 269

Website: http://anjas-leidenschaften.de

Aard: Gangbang, partytreff

Openingstijden:
    ma - vr 09.00 - 13.00 Erotische Frühstück
    so - Langweilige Sonntag party
    tijdens speciale events (Mega Gangbang) gelden vaak tijden van 10:00 - 18:00

Prijzen:
    Entree: EUR 49 voor 4 uur (tijdens events EUR 59 voor 8 uur)
    de bedragen zijn dus all-in (diensten van dames + hapjes en drankjes)

Inrichting:
    Klein, maar netjes. Huiselijk. Keukentje waarin lekker gekeuveld kan worden onder het genot van en bak koffie of iets anders. Spielweide met een groot 2 persoons bed. Daarnaast nog een gecombineerde douche/toiletruimte. 't is allemaal niet nieuw maar wel schoon.

Verzorging:
    Bij binnenkomst een rondleiding, de spelregels worden uitgelegd en je krijgt een drankje aangeboden.

Algemeen:
    Het adres is eenvoudig te vinden.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 17-05-11, 18:01.

Re: Gelsenkirchen, Boniverstrasse 60, Anja (uitstekend)

Ik ga dinsdag a.s. eens de Mega-Gangbang bezoeken. Tina, Steffi, Anja, Lara en Sussanne gaan daar met de billen bloot!

Commentaar

Re: Gelsenkirchen, Boniverstrasse 60, Anja (uitstekend)

Zo gezegd zo gedaan. Om iets over 10 belde ik aan in de Boniverstrasse in Gelsenkirchen. De deur werd opengedaan door Lara, zij was die dag echter niet beschikbaar voor dat waar ik voor kwam. Kleine keuken, aangrenzend een 'spielweide' met een ruim maar niet al te groot bed. Anja paradeerde rond in een zwarte jurke. Leuk snoetje en een leuke meid met een vlotte babbel. Voelde me snel op mijn gemak. Verder waren daar nog Tina, Steffie en Susanne.

Bakkie koffie, beetje smalltalk en toen al snel tijd voor actie. Eerste ronde heb ik me eens door Steffi te grazen laten nemen. Steffi is toch wel optisch de mooiste van het stel. Met haar jonge voorkomen en imposante meedeinende voorgevel is zij toch wel mijn favoriet. Eerst een beetje strelen en toen maar eens haar poesje verkent. Daar trof ik een paar grote maar glad geschoren schaamlippen aan. Ze deed geweldig mee en wist me te motiveren haar zo diep mogelijk te likken. De boel begon aardig nat te worden in die regionen en zo werd het langzaamaan tijd de rollen om te draaien.

Ondertussen was ik zo geil als vloeibare boter en er hoefde dus niet veel te gebeuren om mij de lading te doen laten lossen. Ik deed mijn best het zo lang mogelijk uit te stellen maar de manier waarop ze mijn leuter naar binnen liet glijden en met diepe halen probeerde de rimpels uit mijn voorhoofd te zuigen wonnen het van de gedachte aan sex met Jomanda. Aldus geschiedde en weldra schoten dikke stralen pleziervocht in haar mond. Ik heb er weinig van teruggezien. Fantastisch

Nog maar een bakkie koffie. Ondertussen waren er meer medestrijders verschenen en was er ook actie gaande met de andere dames. Na een halfuurtje toch maar eens aangesloten bij de gang. Anja werd ondertussen flink onderhanden genomen maar lag op haar rug met haar hoofd in zo'n positie dat het mij geen enkele moeite kosten mijn nog kleine jongeheer aan te bieden. Dit werd gretig beantwoord met enthousiast gesabbel. Wederom concentreerde de bloedtoevoer zich tot het centrale deel van mijn lichaam. Zuigen deed Anja met luid geslobber en dat was toch wel een erg geil geluid.
      De boel was bij mij op oorlogssterkte maar ik ben dan toch eerst de boel down-under eens goed gaan verwennen met een bef-beurt. Ze was behoorlijk op temperatuur want haar kut leek haast naar adem te snakken. Waarschijnlijk deed ze dat met haar bekkenbodemspier maar het voelde erg levendig. Ik moet mij dan ook sterk verbazen of ik heb haar echt klaar gelikt!

Dankbaar was ze in ieder geval want ze nam snel mijn leuter weer ter hand en zoog hem tot op de bodem leeg. Alles in het mondje! GEIL!

De 2 rondes met Tina en Susanne waren niet slecht maar minder indrukwekkend. Ondertussen was het ook al een stuk drukker geworden dus werd het lastig om de dames goed te kunnen bedienen. Toch hebben de beide dames me klaar kunnen krijgen! De 4e keer kwam er ook niet veel meer dan een beetje stof uit. Ik was leeg!

Al met al een plezierige dag gehad. Echte hobby-****en die het voor de fun doen. 59 euro is een schijntje! Enige minpuntje is de kleine behuizing.

Commentaar

Re: Gelsenkirchen, Boniverstrasse 60

Een tijd terug heb ik hier al eens over geschreven:

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=210740

Commentaar

Re: Gelsenkirchen, Boniverstrasse 60

Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber8454 Bekijk bericht
          Een tijd terug heb ik hier al eens over geschreven:

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=210740
          Zijn er recentelijk nog mensen op dit adres geweest? Er is nu een gewijzigde bezetting lees ik op de site. Ben erg benieuwd. Dinsdag is er weer een gangbang. Wellicht dat iemand me al wat kan bijpraten over wat ik daar nu kan verwachten. Vorige keer was in ieder geval TOP!

Commentaar

Re: Gelsenkirchen, Boniverstrasse 60, Anja's Leidenschaften

Anja en vriendinnen ontvangen niet meer in de Boniverstrasse

Website is gewijzigd naar www.die-geile-maus.com

Locatie is gewijzigd naar Wattenscheider Hellweg 265 in Bochum
            Hij kwam, zag, kwam en keerde weer huiswaarts

Commentaar

Re: Bochum , Wattenscheider Hellweg 265, Die Geile Maus

Oorspronkelijk geplaatst door sneivel Bekijk bericht
              Anja en vriendinnen ontvangen niet meer in de Boniverstrasse

Website is gewijzigd naar www.die-geile-maus.com

Locatie is gewijzigd naar Wattenscheider Hellweg 265 in Bochum
              Bedankt Sneivel, eerste bericht omgebouwd.
              "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Re: Bochum , Wattenscheider Hellweg 265, Die Geile Maus

Oorspronkelijk geplaatst door Crashtest Dummy Bekijk bericht
                Bedankt Sneivel, eerste bericht omgebouwd.
                En de site is weer terugverhuisd naar www.anjas-leidenschaften.de

Iemand toevallig al kennisgemaakt met Doro?

Bedankt,

Eerste bericht omgebouwd,

CTD
                Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 17-05-11, 18:03.

Commentaar

Re: Bochum - Anja\'s Leidenschaften, Wattenscheider Hellweg 265

Onlangs een middagbezoek gebracht aan "club" Anja's Leidenschaften.
                  Het was een bijzonder rustige middag, bij binnenkomst 2 andere heren, na mij kwam er nog een binnen. De actieve dames waren Gina en Doro. Anja was aanwezig als gastvrouw maar deed vandaag - helaas - niet mee.
                  Zeer vriendelijke ontvangst, goede douche. Alles vrij eenvoudig - maar in orde. Gezellig kletsen aan de tafels in de barruimte.
                  Een heel actief uur beleefd op het speelbed afwisselend met Gina en Doro. Pijpen - uiteraard zonder, we zijn in Duitsland - alsof hun leven ervan afhing. Daarna in allerlei standjes beide dames afwisselend. In Gina's mond klaargekomen.
                  Vervolgens een uurtje met alle aanwezige dames en heren gezellig gekletst rond de bartafels met een drankje. Na een uurtje had Doro behoefte weer naar de 'Spielwiese' te gaan.
                  De 3 aanwezige heren en Gina erachteraan. Ik heb eerst Doro een fijne nek- en rugmassage gegeven waar ze zichtbaar van genoot. Vervolgens heeft ze mij lang en uitgebreid gepijpt, terwijl een van de collega's haar aan het beffen was. Daarna lang getongzoend met Doro, was tijdens het zoenen goed te merken hoe zij er op reageerde gebeft te worden.
                  Uiteindelijk heerlijk vrijend in lepeltje lepeltje houding klaargekomen en nog lang zo blijven liggen. GFE.
                  Zonder het te merken was het alweer 19u geworden , ik moest er vandoor.
                  Ik plan binnenkort weer een bezoek, vooral als Anja meedoet en *Anna* die zich voor de komende weken heeft aangekondigd. Schijnt een echt feestbeest te zijn. Doet sandwichen en DP met Anja. Eens kijken....

Commentaar

Re: Bochum - Anja's Leidenschaften, Wattenscheider Hellweg 265

Vandaag afgereisd naar Bochem om eens een kijkje te nemen bij de veelgeroemde gangbang van Anja.
                    Vandaag was Doro de gastvrouw en Anja en Susanne de gangbangladys.
                    Locatie is sjabby maar het enthousiasme van de dames maakt het weer goed.
                    Zoals bij vele van zulke locaties wordt er ontzettend veel gerookt.

Was de moeite waard.

Volgende keer maar weer een keertje naar Hamminkeln is wat dichterbij.

Commentaar

Ze geeft ook party's bij Tina in Hamminkeln. Kijk maar eens op de site van Anja of Tina.
                      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 27-01-14, 08:25. Reden: quote uit laatste bericht hoeft niet

Commentaar

Eind vorig jaar ben ik hier geweest.

Aanwezig waren Anja, Sonja, Lila en Jacky.

Eigenlijk kwam ik net op een slecht moment, want er werd net een sessie afgesloten. Ik zag de laatste mannen klaarkomen op de sletjes. Dan maar even wachten dacht ik. Maar dat wachten duurde echt heel lang. Bovendien werd er heel veel gerookt in de bar. Als niet roker niet zo leuk. Ik was de enige niet Duitser, die bovendien geen Duist spreekt en daar sta je dan ... +- 45min te wachten. Dan duwde Anja op het belletje en schreeuwde ze "Ficken !!!!".

Er zijn eigenlijk 2 kamers. Een kamer met een kleine "matte" en een kamer met een grote "matte". Ik geilde vooralop Anja zelf. Dus zodra ze zicht neerlegde op de grote matte schoof ik mijn paal in haar mond. Met haar andere hand trok ze aan andere man af en bovendien had ze nog een paal in haar poes. De man die haar neukte verdween en dan wou ze gepakt worden door mij. Condoom aan en eventjes stoten maar eigenlijk wou ik gepijpt worden. Dus condoom terug af en me laten blazen door haar. Het duurde niet lang voor ik al mijn zaad in haar mondje spoot. Ze slikte het niet door maar spuwde het uit in een tissue.

Even nadien me laten pijpen door Lila. Dat is een rondborstige braziliaanse. Ze gaf wel onmiddellijk aan dat ik niet in haar mondje mocht klaarkomen. Geen probleem dat neem ik haar wel doggy dacht ik bij mezelf op de grote matte. In haar verschoot ik mijn laatste kruid.

Het was al kort tegen 4-en en tijd om naar huis te gaan.

Leuke ervaring als afwisseling...

Commentaar

Deze locatie is gesloten.

Commentaar

Aan het werk...
                          X