Datteln - Swing Inn, Am Bahnhof 2

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Datteln - Swing Inn, Am Bahnhof 2

Naam: Engels Bar Datteln

Adres: Am Bahnhof 2, 45711 Datteln

Telefoonnummer: 0178 468 1300
    Vanuit Nederland: 0049 178 468 1300

Website:http://www.engels-bar-datteln.de/

Aard: Nachtclub met sauna

Openingstijden: ?

Entreeprijzen: ?

Algemeen:
    Op dit adres was voorheen Swing-inn, daarvoor Lolita Bar & SaunaClub gevestigd.

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 06-07-16, 07:14.

Re: Datteln, Am Bahnhof 2, Lolita

De naam van deze nieuwe club is: Lolita Bar & SaunaClub
    De weblog is: http://lolitabardatteln.blogspot.com

Lolita Bar & SaunaClub
    Am Bahnhof 2
    45711 Datteln
    Telefon 0176-87540039

Lolita Bar Fair Flat 69 Euro * Tageskarte 99 Euro *
    Aktuelle Infos beachten!

*Ticket bis zum 30.03.2010 in der Zeit von 14-21 Uhr für 3 Stunden 99 Euro bzw. Tagesticket bis 21 Uhr 150 Euro.

Herzlich Wilkommen in der Lolita -Bar & Saunaclub Datteln.
    Die Lolita Bar eröffnete am 19.02.2010 unter deutscher Leitung. Hier findest du Dienstags bis Sonntags in der Zeit von 14- 21 Uhr eine Location, in der Du den kompletten Service eines Party-Treffs genießen kannst. Hierzu bieten wir Dir unsere Flaterate* für nur 99.- €. Spaß mit allen Mädels so oft Du kannst. Bei uns gibt es keinen Ausziehzwang.
    Für Dein leibliches Wohl ist auch gesorgt, Essen findest Du in Form des Buffets, nicht alkohlische Getränke sind im Preis enthalten.
    Ab 22 Uhr kannst Du gemütliche Stunden in unserem Barbetrieb verbringen. Wir bieten Dir in dieser Zeit exclusiven Einzelservice in einem unserer gemütlichen Zimmer, große Spielwiese, Spiegelzimmer, für jeden Geschmack ist etwas dabei. Gerne kannst Du auch mit den Damen an der Theke oder in der Lobby sitzen und gemütlich plaudern.

Der Eingang befindet sich direkt an der B232 zwischen zwei Autohändlern. Verdeckte Parkmöglichkeiten sind hinterm Haus, oder ca. 200 m ( Hornbach ). Solltest du mit öffentlichen Verkehrsmitteln anreisen, gibt es in ca. 70 m die Bushaltestelle Bahnhof Datteln

Commentaar

Re: Datteln, Am Bahnhof 2, Lolita Bar & SaunaClub

Ik had inderdaad ook al eens zitten kijken, maar ik vind de prijzen en mogelijkheden nogal onduidelijk. Vooral ook omdat de site niet meer is geupdate en we dus niet kunnen extraheren wat de prijzen nu zijn. Toch wil ik nog een klein beetje extra info plaatsen dat op de site staat. Het volgende is namelijk het eerste bericht op het blog en daar staat het volgende in:

Wir freuen uns Dich auf unserer Homepage
      begrüßen zu können. Hier wird zur Zeit fleissig gearbeitet.
      Seit dem 19.02.2010 sind wir unter deutscher Leitung für Euch Dienstag - Sonntag von 14.00 Uhr bis 5.00 Uhr morgens da.
      Bei uns kannst Du gemütliche Stunden mit rassigen, naturgeilen, nymphomanischen Mädels verbringen.
      Täglich sind 8 bis 10 Frauen von 20 - 35 Jahren anwesend. Euer Phantasie sind fast keine Grenzen gesetzt. Von Lesben- bis Vibratorshow bei uns ist alles möglich. Selbstverständlich sind hinterm Haus unauffällige Parkmöglichkeiten vorhanden.

Tagsüber (14:00 - 21:00 Uhr) hast Du folgende Optionen für Deinen
      Aufenthalt:
      1er Ticket 55 €
      3er Ticket 85 €
      5er Ticket 110 €
      Im Ticket ist der Eintritt, Buffet inkl. Softdrinks und Kaffee, Sauna sowie das Vergnügen auf dem Zimmer enthalten.

Ab 22.00 Uhr bis 5.00 Uhr morgens gilt Einzelservice. Der Eintritt inkl. Buffet, beträgt
      25,00 €.
      Der Einzelservice wird in 3 Varianten angeboten:
      20 min. 50,00 € - 30 min. 80,00 € - 60 min. 120,00 €
      Resteert bij mij nog altijd onduidelijkheid over het begrip Ticket, want betekend dit nu één "pleziertje" op de kamer of is een ticket één uur of is een ticket één dagentree???

Commentaar

Re: Datteln, Am Bahnhof 2, Gangbangtreff Datteln

Gegevens in het eerste bericht gewijzigd. De club heeft haar naam wederom veranderd.

Let op: men hanteert een deurbeleid!!! Zie website!
        "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Is er alleen gangbang mogelijk of kun je ook even alleen in een privé kamer terug trekken met een dame naar keuze in deze zaak zoals de meeste partytreffs/pauschalclubs?

Commentaar

Nou, heb mijn tombolo opbrengst van een ander forum afgelopen dinsdag maar eens verzilverd! Tegen 12:45 kwam ik aan op de voor mij reeds bekende lokatie (heb ook het team daar eens een bezoekje gebracht). De deur werd open gedaan door Alexandra. Een fris en vlot vookomen zo op het eerste gezicht. Heb het mailtje met de code overhandigd aan de heer des huizes (ben zijn naam kwijt). Zonder problemen dus voor niks naar binnen ;-).
            binnen is er niet veel veranderd vergeleken met 2 jaar geleden. 't Zag er allemaal netjes opgeruimd uit. Er waren wat nog 3 andere kerels aanwezig en ik zag in totaal 3 dames rondlopen. Alexandra, Alina en Loreen. Jenny was helaas niet te bekennen. Bleek een dag vrij te zijn. Jammer want ik had het een paar dagen van te voren nog nagevraagd via een mailtje. Na me snel omgekleed en gedouched te hebben eerst aan de bar een bak koffie genomen. De muziek stond erg hard waardoor ik moeite had een gesprek te voeren. Al snel kwam Alina me liefkozend in mijn kruis voelen en niet lang daarna met haar mee gegaan voor een eerste sessie. PZC was inderdaad geen probleem maar 'nicht im Mund spritzen!'. "Ik doe mijn best". Ze draaide zich om zodat we 69 lagen en ik haar kutje kon likken. Ze heeft behoorlijk lange schaamlippen, iets wat ik erg kan waarderen. Het pijpen ging voortvarend en duurde ook niet lang voordat ik mijn eerste salvo gelost had. Prima eerste ronde om de eerste druk van de ketel te krijgen. Alina is een vrolijke meid die graag tegen je aan kruipt op de bank. Lekker bijgekomen op deze manier. Alexandra keek op de klok en kondigde een gangbang aan. Allemaal weer naar de matrassen waar wederom aangevangen werd met een heerlijk pijpbeurt (wederom Alina). Terwijl ik op mijn knieen zat verdween m'n pik diep in haar achterhoofd, lekker langzaam en diep. Ik vroeg haar of ik op haar tieten mocht klaarkomen en dat was geen probleem. De tweede lading lande precies op de beoogde lokatie.
            Goed nu ff wat langer pauzeren en een saunaatje genomen.
            Na een tijdje Alexandra maar eens gevraagd of ze behoefte had aan een lekkere massage. Dat zag ze wel zitten en ik heb eens uitgebreid de tijd genomen om haar te verwennen. Langzaamaan concentreerde mijn handen zich natuurlijk op het gebied tussen de benen, hetgeen haar leek te bevallen getuige de wijze waarop ze haar benen iets uit elkaar schoof. Nu trok ze een condoom los en schoof die met haar mond om mijn pik. Met lange halen begon ze er leven in te blazen en toen alles op volle oorlogsterke was heb ik haar geneukt. Eerste neuksessie van die dag. Ze bewoog lekker mee en haar tieten schommelden onder me heen en weer. Erg geil om te zien. Na even lekker doorgepompt te hebben drukte ze me harder tegen zich aan en deze aanmoediging was voldoende om ten derde male m'n ballen in één te laten krimpen en potentieel nageslacht te verspillen in een rubbertje.

Al met al een zeer geslaagde middag, 3 leuke meiden die niet alleen aandacht voor elkaar hebben maar ook voor de gasten. Jenny helaas gemist. Die ziet er op de site wel het beste uit. Als deze tent het niveau van de dames op dit peil weet te houden kan het zeker een succes worden. Tip voor de uitbater; zet de muziek toch alsjeblieft wat zachter.
            Loreen leek alleen aandacht te hebben voor één van de reeds aanwezige gasten waardoor ik en andere niet echt de kans kregen om haar eens nadere te leren 'kennen'.

Commentaar

De prijs voor een dagkaart is verlaagd van 79 naar 69 euro lees ik zojuist op hun site. En er is weer een nieuwe dame genaamd Nicole. Ze komt me niet bekend voor.

NM: Dank, aangepast in de algemene info. (A)
              Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 07-04-11, 21:35.

Commentaar

Het is er perfect Cassandra Kamy Jennie .
                alle drie super geile lekkere meiden die je echt een onbeperkte sex geven.
                Nagenoeg een tabulose situatie Alleen geen tongzoenen. Maar voor wat extra mag je Kamy in haar mond spuiten.Pijpen zonder.De laatste keer dat ik er was werd ik door drie meiden tegelijk super verwend Waar krijg je dat voor 79 euro.
                Super Ben er nu al weer 3 maal geweest.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door T Bekijk bericht
                  Is er alleen gangbang mogelijk of kun je ook even alleen in een privé kamer terug trekken met een dame naar keuze in deze zaak zoals de meeste partytreffs/pauschalclubs?
                  Je kunt ook 30 minuten privé met een dame. Ik kan me alleen eigenlijk geen afgescheiden ruimtes herinneren.

Commentaar

Re: Datteln - Lolita Bar & Saunaclub, Am Bahnhof 2

Deze club heet nu paradies insel.
                    Het is nu een soort privéhuis. Zonder entree
                    Ik ben er geweest en er waren vier dames aanwezig. Lft tussen de 25 en 50 jr.
                    3 kamers een sauna en een bar waar je wat te drinken kunt nemen.
                    Dunja
                    http://www.owl-intim.de/index.php4?A...advertID=10911
                    Deze dame nam de leiding en stelde me voor aan de andere dames.

Ik heb Julia bezocht een blondine uit Polen ze zei dat ze 25 was maar ik schatte haar zeker ouder.
                    Haar diensten waren prima pzc, beffen, tongzoenen en verschillende standjes 20min voor €40- ( volgens mij is dit standaard want had nergens naar gevraagd )
                    Kan je toch niet over klagen.

Prijzen
                    een dame 20 min €40 inclusief pzc tz beffen
                    Twee dames 20 min €75
                    Een dame. 30 min €60

Meer weet ik niet.

Maar zeker de moeite waard.

Commentaar

Tent is al een tijdje dicht.
                      Er zou wel weer wat komen....

Commentaar

Deze tent is niet dicht, maar het is geen bordeel meer.

Sinds een half jaar zit hier een (kleinschalige) parenclub, met name gericht op paren die van mannenoverschot houden (de eigenaresse, Beate, is gek op gangbangs, laat zich maar al te graag onderspuiten en doet zelf dan ook fanatiek mee).

Ze hebben ook een website: http://www.club-swing-inn.de/ waarop hun events staan aangekondigd.

Commentaar

Ik was een tijdje geleden even gaan kijken toen was doe dicht. Denk dat het net tijden de overgangs periode was.
                          Oude eigenaresse zit in de green bar in datteln zelf , zei spraak er al over dat het zo'n tent zou worden.

Bedankt voor je aanvulling.

Commentaar

Re: Datteln - Swing-Inn, Am Bahnhof 2

Ik ben hier een paar weken geleden geweest. Beate en haar vriend geven hier gangbangs, maar naast andere dagelijkse bezigheden, dus goed op de kalender letten wanneer ze er zijn.

Ik werd ontvangen en vriendelijk rondgeleid door Beate, het club-luder zoals ze zich noemt. Na een tijdje kwam er nog iemand, en zijn we met zijn drieën naar de matras gegaan. Een tijdje beffen, voelen, neuken en pijpen. Gaandeweg kwamen er nog wat mensen (mannen) binnen.

Ze vertelde dat zij de hele tent zelf heeft opgeknapt, de vorige uitbaatster nog wanhopige pogingen heeft gedaan om een of twee meisjes bij haar onder te brengen, maar dat ze er een eigen huis van plezier van wil maken. Soms komen er ook andere vrouwen, je komt altijd aan je trekken, krijgt een broodje en kunt je onderhouden zo lang je wilt. Vaste entree van 40 euro.

Beate is wat mollig, maar wel een leuk mens. Bij gelegenheid zal ik er vast nog wel eens binnenvallen.

Commentaar

Re: Datteln - Swing Inn, Am Bahnhof 2

Am Bahnhof 2 datteln

Begint erop te lijken dat de eigenaren op deze locatie het niet lang volhouden.
                              Afgelopen jaar was het China club, die heeft haar deuren weer gesloten en plaats gemaakt voor Engels Bar Datteln.
                              http://www.engels-bar-datteln.de

Ben er zelf nog niet geweest.
                              Misschien heeft iemand meer informatie over diensten en prijzen.

Bedankt, de gegevens voor zover traceerbaar aangepast in eerste bericht van dit topic. Dp.
                              Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 06-07-16, 07:18.

Commentaar

Aan het werk...
                              X